|
Post by Sir Ironpants on Dec 16, 2012 1:48:26 GMT 1
|
|
|
Post by time on Dec 16, 2012 7:53:39 GMT 1
Gillar strukturen här...som sagt...inbillar mig att Twitter är mer syjunta...dagens 100 knyck, hela tiden. Jävulskt tröttsamt Varför inte ta reda på hur det är istället för att inbilla dig?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 16, 2012 11:56:24 GMT 1
för det första har jag inte ens en smartphone...pga att den gamla inte går sönder. Jag är inte intresserad av att bli "ägd av" en jävla telefon och gå omkring med gamnacke och surfa hela dagarna...helst ska det pipa i fickan hela tiden och man ska inte kunna umgås utan att plocka upp "telefonen" hela tiden! Sjuka värld...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 16, 2012 11:57:17 GMT 1
Man kan få Anthrax om man umgås för mycket med okända människor..
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 16, 2012 22:06:27 GMT 1
för det första har jag inte ens en smartphone...pga att den gamla inte går sönder. Jag är inte intresserad av att bli "ägd av" en jävla telefon och gå omkring med gamnacke och surfa hela dagarna...helst ska det pipa i fickan hela tiden och man ska inte kunna umgås utan att plocka upp "telefonen" hela tiden! Sjuka värld... Är ju knappast så att någon kommer att gå bakom dig med en pistol och tvinga dig till att använda din telefon.
|
|
|
Post by time on Dec 16, 2012 22:38:15 GMT 1
för det första har jag inte ens en smartphone...pga att den gamla inte går sönder. Jag är inte intresserad av att bli "ägd av" en jävla telefon och gå omkring med gamnacke och surfa hela dagarna...helst ska det pipa i fickan hela tiden och man ska inte kunna umgås utan att plocka upp "telefonen" hela tiden! Sjuka värld... Twitter ger inte ifrån sig några ljud. Man läser när man känner för det. Ibland hinner jag inte kolla på hela dan. Då blir det för mycket att titta igenom så då kollar jag bara på senaste inläggen. Har du twitter så slipper du kolla runt i diverse bloggar på datorn. De intressanta finns länkade på twitter. För övrigt håller jag med dig. En del kan knappt umgås med andra människor. De kollar hellre på mobilen eller TVn.
|
|