|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Feb 11, 2009 17:30:41 GMT 1
Om det inte sjungs om det på läktarna så kan ni iaf vara säkra på att KHK spelarna kommer påminna OIK spelarna om detta under matchen!
Det sägs betydligt värre saker på isen än på läktaren i många fall.
|
|
|
Post by Ragulin on Feb 11, 2009 17:45:32 GMT 1
Nu spekuleras det om han har lämnat landet. Såg precis detta i Sydöstran.
|
|
|
Post by Ragulin on Feb 11, 2009 17:46:23 GMT 1
Om det inte sjungs om det på läktarna så kan ni iaf vara säkra på att KHK spelarna kommer påminna OIK spelarna om detta under matchen! Det sägs betydligt värre saker på isen än på läktaren i många fall. Där är nog ingen disney i alla fall.
|
|
|
Post by Pitbull on Feb 11, 2009 17:46:53 GMT 1
|
|
|
Post by Pitbull on Feb 11, 2009 17:51:47 GMT 1
Helt sjukt om han har gjort det!!!1
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 11, 2009 17:57:46 GMT 1
Varför?
Sticker han från landet så kommer han säkerligen undan sitt straff. Inte så konstigt då om han väljer den utvägen, det hade nog de flesta gjort. Dock så kan det ju blir problem om han vill lira hockey i Sverige igen på ett par år.
|
|
|
Post by husnasarn on Feb 11, 2009 18:13:46 GMT 1
Varför? Sticker han från landet så kommer han säkerligen undan sitt straff. Inte så konstigt då om han väljer den utvägen, det hade nog de flesta gjort. Dock så kan det ju blir problem om han vill lira hockey i Sverige igen på ett par år. Han får nog hålla sig i Kanada för de är väl inte troligt att det finns så många länder i hockeyvärlden som inte har utlämningsavtal med Sverige. Då sparade vi dom skattepengarna ;D
|
|
|
Post by Sverker on Feb 11, 2009 18:18:36 GMT 1
Vart ska han komma utan pass?
|
|
|
Post by Pitbull on Feb 11, 2009 18:21:38 GMT 1
Vart ska han komma utan pass? När Olofström IK:s sportchef Roger Jönsson skulle hämta Ryan McLeod på förmiddagen var han spårlöst borta från sin lägenhet i Olofström. - Han fanns inte där när jag kom. Han skulle lämna sitt pass hos polisen var det tänkt. Jag vet inte var han är just nu, säger Roger Jönsson.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 11, 2009 18:23:14 GMT 1
Varför? Sticker han från landet så kommer han säkerligen undan sitt straff. Inte så konstigt då om han väljer den utvägen, det hade nog de flesta gjort. Dock så kan det ju blir problem om han vill lira hockey i Sverige igen på ett par år. Han får nog hålla sig i Kanada för de är väl inte troligt att det finns så många länder i hockeyvärlden som inte har utlämningsavtal med Sverige. Då sparade vi dom skattepengarna ;D Utlämning pga. en rattfylla? Tja, någon gång måste väl vara den första.
|
|
|
Post by pumba on Feb 11, 2009 18:34:59 GMT 1
Hahaha vilket kaos!! ;D Försvarar absolut inte en person som kört onykter men slipper han straff genom att dra hem till Kanada förstår jag att han gjort det... Fattar inte att polisen m.fl. inte kunde räkna ut detta...
|
|
nallen
Nybörjare
De ?r vi som ?r KHK
|
Post by nallen on Feb 11, 2009 18:35:26 GMT 1
Men tanke på det senaste att Mcleoden lagt benen på ryggen o dragit så tycker jag att detta skadar OIK ansende betydligt.
Men tanke är att hur bra hade OIK kollat upp denna kille ? Hur länge har dessa problem varit så här ?
Jag tycker OIK ledning kommer för billigt undan i denna debatt ?
Var är ansvaret Roger J o Co från OIK , inte en enda person var med under förhandlingarna i K-na inget annat en skandal de...
Ska också betona att mina åsikter hade varit de samma om KHK agerat likadant.
|
|
|
Post by Pitbull on Feb 11, 2009 18:41:37 GMT 1
Men tanke på det senaste att Mcleoden lagt benen på ryggen o dragit så tycker jag att detta skadar OIK ansende betydligt. Men tanke är att hur bra hade OIK kollat upp denna kille ? Hur länge har dessa problem varit så här ? Jag tycker OIK ledning kommer för billigt undan i denna debatt ? Var är ansvaret Roger J o Co från OIK , inte en enda person var med under förhandlingarna i K-na inget annat en skandal de... Ska också betona att mina åsikter hade varit de samma om KHK agerat likadant. Dom fick väll hit han hit för ett par lådor sprit!! O lite fickpengar o röra sig på.-.. Nej skämt o sido... Tycker de är redigt dåligt av OIK ledning att inte ens ha någon i rättsalen.. Kan fan inte vara lätt o sitta där helt jävla ensam.. Men jag lider inte med han!!! Men va fan ? Detta bevisar ju bara på vilka som sitter i tingsrätten En kille som knappt har en månad kvar på kontraktet.. O vet att han kan bli dömd till upp mot 2 år.... Och han säger, Jag vill stanna i sverige.. O sen skicka ut han igen.. o sen skulle han tydligen lämna passet en dag efter? Hmmmm Varför inte klippa de direkt ? I bland undrar man varför de ska finnas tingsrätt? säg någon gång dom lyckats med nått... NEJ FY FAN...
|
|
|
Post by xeal on Feb 11, 2009 18:42:29 GMT 1
HA HA HA !! Sveriges poliser i ett jävla nötskal! VARFÖR I HELVETE tog man inte passet direkt?
|
|
|
Post by mannen on Feb 11, 2009 19:01:23 GMT 1
HA HA HA !! Sveriges poliser i ett jävla nötskal! VARFÖR I HELVETE tog man inte passet direkt? för att dom tog honom till fylle cellen, o sen släppte tingsrätten honom på grund av att dom litade på honom, dom duma jävla idioterna som sitter i det svenska systemet.....skrämande vad lätt man kan komma undan om man inte e svensk medborgare
|
|