|
Post by xeal on Feb 11, 2009 19:02:20 GMT 1
HA HA HA !! Sveriges poliser i ett jävla nötskal! VARFÖR I HELVETE tog man inte passet direkt? för att dom tog honom till fylle cellen, o sen släppte tingsrätten honom på grund av att dom litade på honom, dom duma jävla idioterna som sitter i det svenska systemet.....skrämande vad lätt man kan komma undan om man inte e svensk medborgare Precis det jag syftade på ..
|
|
|
Post by Pitbull on Feb 11, 2009 19:09:42 GMT 1
Ja hade de vart jag såm kört rattfull, då hade de vart hissen upp till häktet direkt! Tragiskt men sant
|
|
|
Post by mannen on Feb 11, 2009 19:17:11 GMT 1
ja det e riktigt pinsamt, men man blir ju inte förvånad, har ju läst dom mest konstiga saker i tidningen om polis o allt den senaste tiden
|
|
|
Post by HF on Feb 11, 2009 19:29:47 GMT 1
HA HA HA !! Sveriges poliser i ett jävla nötskal! VARFÖR I HELVETE tog man inte passet direkt? Nu är det ju i o f sig tingsrätten som beslutar om detta och inte polisen. Tingsrätten skulle ju givetvis sagt till honom att ha med passet till förhandlingarna eller inte släppt honom förrän passet var på plats.
|
|
|
Post by TOMTEN on Feb 11, 2009 19:34:05 GMT 1
Det är bara att konstatera att Beng-Ivars är en sopa som borde ha sparkats sedan länge!
|
|
|
Post by husnasarn on Feb 11, 2009 19:48:26 GMT 1
Jag har ju varit iväg en vecka så jag läste idag att KHK hade haft en hel hög spelare som varit dragna i veckan. Stämmer detta eller är skarpis ute och cyklar?
Jag har hört på läktarn att några i laget inte spottar i glaset är det skitsnack eller sanning. Är det sant att vissa är ute och råsuper så är jag rätt frågande vad man har för policy i KHK när det gäller festande.
Nån som vet?
|
|
|
Post by Pitbull on Feb 11, 2009 19:51:48 GMT 1
Jag har ju varit iväg en vecka så jag läste idag att KHK hade haft en hel hög spelare som varit dragna i veckan. Stämmer detta eller är skarpis ute och cyklar? Jag har hört på läktarn att några i laget inte spottar i glaset är det skitsnack eller sanning. Är det sant att vissa är ute och råsuper så är jag rätt frågande vad man har för policy i KHK när det gäller festande. Nån som vet? Dom pimplar väll så fort de finns möjlighet..Tror iofs inte alla.. Men dom flesta är nog glada för att kröka till de
|
|
|
Post by TOMTEN on Feb 11, 2009 19:55:55 GMT 1
Hittade inte detta påstående att en hel hög KHK:are varit på galej i veckan! Men jag vet inte mer
|
|
|
Post by husnasarn on Feb 11, 2009 20:01:00 GMT 1
Hittade inte detta påstående att en hel hög KHK:are varit på galej i veckan! Men jag vet inte mer Skarpis blogg
|
|
|
Post by TOMTEN on Feb 11, 2009 20:08:37 GMT 1
Hittade inte detta påstående att en hel hög KHK:are varit på galej i veckan! Men jag vet inte mer Skarpis blogg Ehh!? Har varit inne på den och kan inte hitta något om detta den sista veckan!? Precisera detta påstående!
|
|
|
Post by mannen on Feb 11, 2009 20:15:42 GMT 1
Hittade inte detta påstående att en hel hög KHK:are varit på galej i veckan! Men jag vet inte mer Skarpis blogg kan säga att det stämmer till 100% att det var ett 8-10 tal spelare som var ute o söp till att, har hört att från 4st som var ute den kvällen
|
|
|
Post by TOMTEN on Feb 11, 2009 20:21:41 GMT 1
kan säga att det stämmer till 100% att det var ett 8-10 tal spelare som var ute o söp till att, har hört att från 4st som var ute den kvällen Tyvärr går det många rykten nu för tiden, men Husnasaren påstår att det står i Skarpis blogg och jag kan inte hitta det! Sen kan man undra att du vet till 100%( ?) att det är så, när du hört det från andra!?
|
|
|
Post by mannen on Feb 11, 2009 20:24:31 GMT 1
kan säga att det stämmer till 100% att det var ett 8-10 tal spelare som var ute o söp till att, har hört att från 4st som var ute den kvällen Tyvärr går det många rykten nu för tiden, men Husnasaren påstår att det står i Skarpis blogg och jag kan inte hitta det! Sen kan man undra att du vet till 100%( ?) att det är så, när du hört det från andra!? det gör det också..tror det var på söndagen eller måndagen han skrev att...kolla det
|
|
|
Post by mannen on Feb 11, 2009 20:25:19 GMT 1
kan säga att det stämmer till 100% att det var ett 8-10 tal spelare som var ute o söp till att, har hört att från 4st som var ute den kvällen Tyvärr går det många rykten nu för tiden, men Husnasaren påstår att det står i Skarpis blogg och jag kan inte hitta det! Sen kan man undra att du vet till 100%( ?) att det är så, när du hört det från andra!? varför skulle jag ljuga om något sån?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 11, 2009 20:29:46 GMT 1
kan säga att det stämmer till 100% att det var ett 8-10 tal spelare som var ute o söp till att, har hört att från 4st som var ute den kvällen Tyvärr går det många rykten nu för tiden, men Husnasaren påstår att det står i Skarpis blogg och jag kan inte hitta det! Sen kan man undra att du vet till 100%( ?) att det är så, när du hört det från andra!? Off topic Det är till 100% sant att några KHK lirare var på puben i helgen. Helt ok (enligt mig i all fall), om det inte påverkar deras prestationer på isen & och om det är tillåtet från ledningen att ta sig en krogrunda ibland.
|
|