|
Post by Les Paul on Feb 11, 2009 21:12:03 GMT 1
Så ja, nu återgår vi till ämnet dvs. fyllot i OIK. Fyllo är precis vad han är. Sitta och dricka en massa öl och sen vänta två timmar och tro att man är nykter. Tycka att man är nykter med 1.68 promille. Det är nog mycket bortsupit i det huvudet.
|
|
|
Post by TOMTEN on Feb 11, 2009 21:15:25 GMT 1
Som jag sagt innan var det upp till bevis för ledningen i OIK att visa att de tar hand om en av sina säsongsinvesteringar! Vilket är svårt att se att de har gjort (Ingen av dem var med under förhandlingarna i Tingsrätten!) Dessutom är det patetiskt att se att våran "kände" åklagare inte har mer vett att kräva in pass på plats, utan han kommer antagligen lägga skulden på Polisen! Rätta mig om jag har fel, men åklagaren ville väl ha han häktad just p.g.a flyktrisken? Snarare lallarna i tingsrätten som ska sågas för sitt beslut att släppa han på fri fot! Det kan stämma! Ursäkta mig, är bara lite trött på B-I!
|
|
|
Post by husnasarn on Feb 11, 2009 21:55:35 GMT 1
Ehh!? Har varit inne på den och kan inte hitta något om detta den sista veckan!? Precisera detta påstående! Jag tycker inte detta är off topic. "Apropå festande sågs 2 KHK-femmor ute igår. Där jag säga att det var tomt på backplats! Den ängslighet vi såg mot Olofström och Gislaved syntes inte till. Det var minst sagt full fart framåt..." Fylle på denna nivån när man tränar sex dagar i veckan är inte acceptabelt om ni frågar mig. Är det så att det festas friskt i KHK så har vi snart vår egen Ryan. Kanske inte fyllekörning men det finns ju andra skandaler som kan tillkomma på fyllan. Så undrar vi varför de inte alltid är skärpta. Här har ni svaret på en del av djupdykningarna.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 11, 2009 23:12:59 GMT 1
Efter att ha fått veta att Ryan är "på rymmen" så har jag helt ändrat åsikt. Va en man och ta ditt straff..
WHAT SHALL WE DO WITH THE DRUNKEN STEELER?!
|
|
|
Post by xeal on Feb 11, 2009 23:32:48 GMT 1
Ehh!? Har varit inne på den och kan inte hitta något om detta den sista veckan!? Precisera detta påstående! Tog mig ca 5 sekunder att hitta på Skarpis blogg "Apropå festande sågs 2 KHK-femmor ute igår. Där jag säga att det var tomt på backplats! Den ängslighet vi såg mot Olofström och Gislaved syntes inte till. Det var minst sagt full fart framåt..." Så svårt va det. eller har skägget börjat växa innåt?
|
|
|
Post by Vader on Feb 11, 2009 23:57:22 GMT 1
Ehh!? Har varit inne på den och kan inte hitta något om detta den sista veckan!? Precisera detta påstående! Tog mig ca 5 sekunder att hitta på Skarpis blogg "Apropå festande sågs 2 KHK-femmor ute igår. Där jag säga att det var tomt på backplats! Den ängslighet vi såg mot Olofström och Gislaved syntes inte till. Det var minst sagt full fart framåt..." Så svårt va det. eller har skägget börjat växa innåt? Eller hur Håller med dig... HUR I HELVETE kan man tillåta att spelarna går ut och festa till det när det är 3 matcher kvar. Förlusten idag kan mycket väl bero på lördagskvällen. Så jävla oproffsigt
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 12, 2009 0:20:41 GMT 1
Tog mig ca 5 sekunder att hitta på Skarpis blogg "Apropå festande sågs 2 KHK-femmor ute igår. Där jag säga att det var tomt på backplats! Den ängslighet vi såg mot Olofström och Gislaved syntes inte till. Det var minst sagt full fart framåt..." Så svårt va det. eller har skägget börjat växa innåt? Eller hur Håller med dig... HUR I HELVETE kan man tillåta att spelarna går ut och festa till det när det är 3 matcher kvar. Förlusten idag kan mycket väl bero på lördagskvällen. Så jävla oproffsigt En av de som var ute och festade var bästa spelaren i KHK ikväll... enligt mig. Men ja, det är förjävligt.. borde skrivas i kontrakten att det inte får festas något mitt under pågående säsong..
|
|
|
Post by HF on Feb 12, 2009 8:14:38 GMT 1
Som jag sagt innan var det upp till bevis för ledningen i OIK att visa att de tar hand om en av sina säsongsinvesteringar! Vilket är svårt att se att de har gjort (Ingen av dem var med under förhandlingarna i Tingsrätten!) Dessutom är det patetiskt att se att våran "kände" åklagare inte har mer vett att kräva in pass på plats, utan han kommer antagligen lägga skulden på Polisen! Rätta mig om jag har fel, men åklagaren ville väl ha han häktad just p.g.a flyktrisken? Snarare lallarna i tingsrätten som ska sågas för sitt beslut att släppa han på fri fot! Japp all kritik till tingsrätten men tomten verkar ha något gammalt emot Iwars. Tingsrätten borde tagit passet med en gång. Men nu är alla av med problemet. Kan inte tro annat än att de är lättade i Olofström.
|
|
|
Post by HF on Feb 12, 2009 8:19:39 GMT 1
Äh man måste väl få gå ut ibland men inte på helgen när man har match på onsdagen. Framför allt sticker det i folks ögon och det borde de förstå. Men är det en hel vecka tills nästa match så är det helt ok, sådant brukar skapa bra stämning i truppen. Sen att vissa syns på olearys ofta är väl inte så konstigt. Det är en vuxenfritidsgård, en samlingspunkt för att titta på fotboll och hockey.
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 12, 2009 8:55:28 GMT 1
Skål på dig Mr Mcleod
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 12, 2009 10:13:58 GMT 1
;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 12, 2009 10:18:13 GMT 1
Detta var väl bäst både för OIK och myndigheter... OIK slipper besväret att "ta hand om" honom och det går inga skattepengar till rättegångar mm..
|
|
|
Post by Vader on Feb 12, 2009 10:23:25 GMT 1
Äh man måste väl få gå ut ibland men inte på helgen när man har match på onsdagen. Framför allt sticker det i folks ögon och det borde de förstå. Men är det en hel vecka tills nästa match så är det helt ok, sådant brukar skapa bra stämning i truppen. Sen att vissa syns på olearys ofta är väl inte så konstigt. Det är en vuxenfritidsgård, en samlingspunkt för att titta på fotboll och hockey. Självklart sak det vara OK för spelarna att kunna koppla av under säsong när man är ledig OM inte det är match inom de närmaste dagarna, vilket det oftas är eller hur I detta läge där vi hade 3 stycken matcher kvar ( nu två matcher kvar ) och en chans om än liten att ta oss till play off spel...Är det då rimligt att spelarna ska gå ut och festa ? Jag tycker inte det...Är det då inte bättre att man fokuserar och väntar med festen En del tycker säkert att jag är ute och cyklar, men har man hållit på med idrott på hög nivå så vet man att kroppen genrellt fysiskt tar stryk och går ner och det tar några dagar innan kroppen återhämtat sig. Men visst för visa spelare kanske detta inte är ett problem , MEN det rimmar inte med den proffesionalism som spelarna bör ha inför den sista chansen KHK har enligt min åsikt...
|
|
|
Post by Vader on Feb 12, 2009 10:25:44 GMT 1
Skål på dig Mr Mcleod Kan faktiskt inte låta bli att skratta högt trots tragiken i McLoed affären...klockrent HTS !!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 12, 2009 10:44:32 GMT 1
Skål på dig Mr Mcleod Är det han som syns i c ockpit med en grogg i näven? ;D stäng av den löjliga censureringen för fan...
|
|