|
Post by Pitbull on Feb 11, 2009 20:30:14 GMT 1
Dom pimplar väll så fort de finns möjlighet..Tror iofs inte alla.. Men dom flesta är nog glada för att kröka till de Off topic Men det ligger nog en hel del i det du skriver, finns nog ett par 3 -4 st som inte spottar i glaset direkt. Helt ok (enligt mig i all fall), om det inte påverkar deras prestationer på isen & och om det är tillåtet från ledningen att ta sig en krogrunda ibland. Gör heller inte mig nått, som du sa. Bara de inte påverkar deras prestation... Och bara dom inte får för sig att sätta sig i en bil o köra...
|
|
|
Post by mannen on Feb 11, 2009 20:31:33 GMT 1
Off topic Men det ligger nog en hel del i det du skriver, finns nog ett par 3 -4 st som inte spottar i glaset direkt. Helt ok (enligt mig i all fall), om det inte påverkar deras prestationer på isen & och om det är tillåtet från ledningen att ta sig en krogrunda ibland. brasar o sandberg e ju på olarys var ock varanan dag Gör heller inte mig nått, som du sa. Bara de inte påverkar deras prestation... Och bara dom inte får för sig att sätta sig i en bil o köra...
|
|
|
Post by TOMTEN on Feb 11, 2009 20:31:47 GMT 1
Tyvärr går det många rykten nu för tiden, men Husnasaren påstår att det står i Skarpis blogg och jag kan inte hitta det! Sen kan man undra att du vet till 100%( ?) att det är så, när du hört det från andra!? varför skulle jag ljuga om något sån? Vet ej, men saker och ting förstoras lätt! Hört talas om pojken och vargen? Du har dock rätt i att det stod att två femmor var ute i lördags och att de var glada, men dock inget om att de var druckna på alkoholhaltiga drycker! Tack för en mer precis antydan om var i skarpis blogg, som för övrigt, enligt mig, är oredig (svår att hitta i)!
|
|
|
Post by mannen on Feb 11, 2009 20:33:44 GMT 1
varför skulle jag ljuga om något sån? Vet ej, men saker och ting förstoras lätt! Hört talas om pojken och vargen? Du har dock rätt i att det stod att två femmor var ute i lördags och att de var glada, men dock inget om att de var druckna på alkoholhaltiga drycker! Tack för en mer precis antydan om var i skarpis blogg, som för övrigt, enligt mig, är oredig (svår att hitta i)! menar ju dock inte att dom var stupfulla men dom drack som vem som helst hade gjort
|
|
|
Post by mannen on Feb 11, 2009 20:34:21 GMT 1
Off topic Men det ligger nog en hel del i det du skriver, finns nog ett par 3 -4 st som inte spottar i glaset direkt. Helt ok (enligt mig i all fall), om det inte påverkar deras prestationer på isen & och om det är tillåtet från ledningen att ta sig en krogrunda ibland. Gör heller inte mig nått, som du sa. Bara de inte påverkar deras prestation... Och bara dom inte får för sig att sätta sig i en bil o köra... brasar o sandberg e ju på olarys var ock varanan dag
|
|
|
Post by TOMTEN on Feb 11, 2009 20:34:33 GMT 1
Tyvärr går det många rykten nu för tiden, men Husnasaren påstår att det står i Skarpis blogg och jag kan inte hitta det! Sen kan man undra att du vet till 100%( ?) att det är så, när du hört det från andra!? Off topic Det är till 100% sant att några KHK lirare var på puben i helgen. Helt ok (enligt mig i all fall), om det inte påverkar deras prestationer på isen & och om det är tillåtet från ledningen att ta sig en krogrunda ibland. Ok enligt mig också, men vem vet att de söp till det??
|
|
|
Post by TOMTEN on Feb 11, 2009 20:36:06 GMT 1
Vet ej, men saker och ting förstoras lätt! Hört talas om pojken och vargen? Du har dock rätt i att det stod att två femmor var ute i lördags och att de var glada, men dock inget om att de var druckna på alkoholhaltiga drycker! Tack för en mer precis antydan om var i skarpis blogg, som för övrigt, enligt mig, är oredig (svår att hitta i)! menar ju dock inte att dom var stupfulla men dom drack som vem som helst hade gjort Drack vad? Och hur vet du det?
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Feb 11, 2009 20:37:13 GMT 1
Oj vad synd det var om denna tuffa kanadensare! De brukar kalla oss för chickens men han vågar tydligen inte stå för sitt egna agerande, pinsamt och fegt!!
Han sitter väl och festar på planet till Kanada nu.
|
|
|
Post by mannen on Feb 11, 2009 20:37:58 GMT 1
menar ju dock inte att dom var stupfulla men dom drack som vem som helst hade gjort Drack vad? Och hur vet du det? men snälla du, dom drack alkohol, tror du inte mig så behöver du inte svara mer för det börja bli lite drygt o skriva samma saker hela tiden
|
|
|
Post by TOMTEN on Feb 11, 2009 20:40:52 GMT 1
Drack vad? Och hur vet du det? men snälla du, dom drack alkohol, tror du inte mig så behöver du inte svara mer för det börja bli lite drygt o skriva samma saker hela tiden Håller med! Eftersom du inte kan svara, så räcker det för mig! Ha det!
|
|
|
Post by mannen on Feb 11, 2009 20:42:56 GMT 1
men snälla du, dom drack alkohol, tror du inte mig så behöver du inte svara mer för det börja bli lite drygt o skriva samma saker hela tiden Håller med! Eftersom du inte kan svara, så räcker det för mig! Ha det! svarade jag inte dig eller?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 11, 2009 20:45:20 GMT 1
Så ja, nu återgår vi till ämnet dvs. fyllot i OIK.
|
|
|
Post by TOMTEN on Feb 11, 2009 21:03:11 GMT 1
Så ja, nu återgår vi till ämnet dvs. fyllot i OIK. Som jag sagt innan var det upp till bevis för ledningen i OIK att visa att de tar hand om en av sina säsongsinvesteringar! Vilket är svårt att se att de har gjort (Ingen av dem var med under förhandlingarna i Tingsrätten!) Dessutom är det patetiskt att se att våran "kände" åklagare inte har mer vett att kräva in pass på plats, utan han kommer antagligen lägga skulden på Polisen!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 11, 2009 21:07:04 GMT 1
Tror att det är extra känsligt eftersom detta är en spelare som är sponsrad av företag.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Feb 11, 2009 21:09:10 GMT 1
Så ja, nu återgår vi till ämnet dvs. fyllot i OIK. Som jag sagt innan var det upp till bevis för ledningen i OIK att visa att de tar hand om en av sina säsongsinvesteringar! Vilket är svårt att se att de har gjort (Ingen av dem var med under förhandlingarna i Tingsrätten!) Dessutom är det patetiskt att se att våran "kände" åklagare inte har mer vett att kräva in pass på plats, utan han kommer antagligen lägga skulden på Polisen! Rätta mig om jag har fel, men åklagaren ville väl ha han häktad just p.g.a flyktrisken? Snarare lallarna i tingsrätten som ska sågas för sitt beslut att släppa han på fri fot!
|
|