|
Post by Joewson on Feb 9, 2009 12:20:45 GMT 1
Jag lider med alla OIK:are idag. Detta är absolut inte ert fel, och det hela är så fruktansvärt tråkigt. Det som hänt går dock inte att försvara, precis som Tom säger i artiklen. Spelare i olika föreningar på den här nivån är ett föredöme, någon att se upp till.
Det är inte bara spelaren som blir drabbad, det är ju också alla de som har eller fortfarande ser upp till spelaren. Det gäller att skicka rätt signaler till resten av föreningen utan att det får drabba det sportsliga. Svår situation, när det är en spelare av den här kalibern!
|
|
|
Post by Sverker on Feb 9, 2009 12:25:47 GMT 1
Tragiskt. Enl intervjun med OIKs ordf i radio, så har han troligtvis gjort sitt i OIK. Hoppas dom ger honom hjälp. Han får nog inte resa hem till Kanada innan rättegången varit.
|
|
|
Post by Sickboy on Feb 9, 2009 12:30:25 GMT 1
Han har förmodligen gjort sitt i OIK. Men klubben har ändå ett ansvar som arbetsgivare. Han bör erbjudas vård, tar han inte det erbjudandet så är det upp till honom. Men han bör få frågan iaf...
|
|
|
Post by Pitbull on Feb 9, 2009 12:30:54 GMT 1
Hur smart är man om man sätter sig i en bil o kör på fyllan ? JAG FATTAR FAN INTE DET... Blir så förbannad av detta... Och de ska kallas förebild ? Hmm Lider med hela OIK i dag.. För en gång skull lider jag med dom... Men de är bara att kicka dåren... Ge killen hjälp sen har ni gjort de ni ska o lite till.. Tror detta kommer skada OIK otroligt mycket.. Tankar,snacket,rykte,spekulationer mm ALLT Vet inte varför detta går in i mitt tangentbord.. Men visst.. Fortsätt kämpa OIK.. Tappa inte stinget pågrund av en fylledåre
|
|
|
Post by sheriff on Feb 9, 2009 12:48:27 GMT 1
Alkoholsynen och bilkörning är lite annorlunda i USA iaf. Vet ej om det är detsamma i Kanada.
Frågan är vilka de andra i bilen var. Dessa bör väl också stängas av och lämna klubben!?
|
|
|
Post by Sickboy on Feb 9, 2009 12:50:49 GMT 1
|
|
|
Post by ristoloob on Feb 9, 2009 12:58:00 GMT 1
|
|
|
Post by HF on Feb 9, 2009 13:14:18 GMT 1
Då var det ute, Ryan Mcleod.
|
|
|
Post by Sickboy on Feb 9, 2009 13:29:41 GMT 1
Hur smart är man om man sätter sig i en bil o kör på fyllan ? JAG FATTAR FAN INTE DET... Blir så förbannad av detta... Och de ska kallas förebild ? Hmm Lider med hela OIK i dag.. För en gång skull lider jag med dom... Men de är bara att kicka dåren... Ge killen hjälp sen har ni gjort de ni ska o lite till.. Tror detta kommer skada OIK otroligt mycket.. Tankar,snacket,rykte,spekulationer mm ALLT Vet inte varför detta går in i mitt tangentbord.. Men visst.. Fortsätt kämpa OIK.. Tappa inte stinget pågrund av en fylledåre Du är duktig du. Har du verkligen aaaaaaaaaldrig gjort något helt sjukt korkat på fyllan? Något du verkligen ångrat dagen efter... Det vet jag att jag har gjort iaf. Och säkert majoriteten här på forumet oxå...
|
|
|
Post by HF on Feb 9, 2009 13:36:22 GMT 1
Hur smart är man om man sätter sig i en bil o kör på fyllan ? JAG FATTAR FAN INTE DET... Blir så förbannad av detta... Och de ska kallas förebild ? Hmm Lider med hela OIK i dag.. För en gång skull lider jag med dom... Men de är bara att kicka dåren... Ge killen hjälp sen har ni gjort de ni ska o lite till.. Tror detta kommer skada OIK otroligt mycket.. Tankar,snacket,rykte,spekulationer mm ALLT Vet inte varför detta går in i mitt tangentbord.. Men visst.. Fortsätt kämpa OIK.. Tappa inte stinget pågrund av en fylledåre Du är duktig du. Har du verkligen aaaaaaaaaldrig gjort något helt sjukt korkat på fyllan? Något du verkligen ångrat dagen efter... Det vet jag att jag har gjort iaf. Och säkert majoriteten här på forumet oxå... Inget som riskerar andra människors liv i alla fall.
|
|
|
Post by Sickboy on Feb 9, 2009 13:38:46 GMT 1
Inte ens en tveksam körning dagen efter HF..? Aldrig någonsin..?
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 9, 2009 13:41:50 GMT 1
Hur smart är man om man sätter sig i en bil o kör på fyllan ? JAG FATTAR FAN INTE DET... Blir så förbannad av detta... Och de ska kallas förebild ? Hmm Lider med hela OIK i dag.. För en gång skull lider jag med dom... Men de är bara att kicka dåren... Ge killen hjälp sen har ni gjort de ni ska o lite till.. Tror detta kommer skada OIK otroligt mycket.. Tankar,snacket,rykte,spekulationer mm ALLT Vet inte varför detta går in i mitt tangentbord.. Men visst.. Fortsätt kämpa OIK.. Tappa inte stinget pågrund av en fylledåre Du är duktig du. Har du verkligen aaaaaaaaaldrig gjort något helt sjukt korkat på fyllan? Något du verkligen ångrat dagen efter... Det vet jag att jag har gjort iaf. Och säkert majoriteten här på forumet oxå... Jag vet inte vad som står i OIK's spelarkontrakt. tror de flesta klubbar har någon klausul om att man kan bryta kontraktet om en spelare uppträder så att föreningen skadas. Kan KRIF sparka en spelare pga att han kommer 2 dagar för sent tillbaka från julledigheten så. Samme spelare fick val sparken från Tyringe 2 veckor senare. Sen håller jag med om att OIK givetvis kan stötta spelaren. Men jag har väldigt svårt att se att han spelar något mer i den klubben
|
|
|
Post by happygilmore on Feb 9, 2009 13:46:24 GMT 1
Hur smart är man om man sätter sig i en bil o kör på fyllan ? JAG FATTAR FAN INTE DET... Blir så förbannad av detta... Och de ska kallas förebild ? Hmm Lider med hela OIK i dag.. För en gång skull lider jag med dom... Men de är bara att kicka dåren... Ge killen hjälp sen har ni gjort de ni ska o lite till.. Tror detta kommer skada OIK otroligt mycket.. Tankar,snacket,rykte,spekulationer mm ALLT Vet inte varför detta går in i mitt tangentbord.. Men visst.. Fortsätt kämpa OIK.. Tappa inte stinget pågrund av en fylledåre Du är duktig du. Har du verkligen aaaaaaaaaldrig gjort något helt sjukt korkat på fyllan? Något du verkligen ångrat dagen efter... Det vet jag att jag har gjort iaf. Och säkert majoriteten här på forumet oxå... Men att sätta sig i en bil där går gränsen. Hur full jag än skulle vara skulle jag aldrig sätta mig i en bil.
|
|
|
Post by Sickboy on Feb 9, 2009 13:48:01 GMT 1
Du är duktig du. Har du verkligen aaaaaaaaaldrig gjort något helt sjukt korkat på fyllan? Något du verkligen ångrat dagen efter... Det vet jag att jag har gjort iaf. Och säkert majoriteten här på forumet oxå... Men att sätta sig i en bil där går gränsen. Hur full jag än skulle vara skulle jag aldrig sätta mig i en bil. Du får samma fråga som HF fick ovan...
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Feb 9, 2009 13:49:21 GMT 1
Merparten verkar tycka synd om fylleristen, han har gjort bort sig helt enkelt.
|
|