|
Post by qALLAHAN on Feb 1, 2013 15:21:25 GMT 1
Får fortfarande dåliga vibbar av Findus...och inget säger att han skulle vara bättre än Oskar i allsvenskan.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 1, 2013 15:29:49 GMT 1
Är det minnet av hemmadebuten mot OIK som spökar för dig?
Varför hamnade Findus på tapeten igen, är det någon som hört att han är på G till KHK? Något som jag finner väldigt osannolikt.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 1, 2013 15:41:20 GMT 1
Var väl time som drog igång det... Haha..klart DET spökar. Vet heller inte om han sett fantastisk ut när vi mött dem. Hur som helst så vill jag ha en riktig konkurrent till Timo. Tror inte han längre kan komma och säga "jag ska stå" (om det nu stämmer)
|
|
|
Post by sheriff on Feb 1, 2013 15:52:29 GMT 1
Sjunde plats är han på. Du kan inte räkna med dussinmålvakterna som bara stått ett fåtal matcher och dessutom mot skralt motstånd. Inte bara Fan som läser Bibeln märker jag. Var detta inlägget oroligt nog för dig? Visst man läser statistiken som man vill, men faktum är att han ligger sju bland de målvakter som spelar i HA idag, men på 15:de plats bland de målvakter som spelat i HA denna säsongen. Orolig för vad? Ska jag vara riktigt ärlig, så är dina inlägg så intetsägande oftast så jag lägger inte så mycket energi på dom. Misstänker att du har en roll att försöka vara lite rolig och underfundig här på forumet. Tyvärr har inte jag märkt ngt av det än. Om mina inlägg är intetsägande för dig så är det ju bra. Man vill ju inte vara i vägen för alla höga hästar som far omkring i din närhet, som jag upplever det vill säga. Att du sedan vuxit färdigt långt innan 90-talet - och därför ej verkar ha bevandrats med varken ironi eller någon form av humor - kan jag bara beklaga i sammanhanget. Tack och lov så finns det många i ditt slag så- you never walk alone. Ursäkta min besserwisser-attityd - kände bara ett den passade just för stunden.
|
|
|
Post by Zäta on Feb 1, 2013 16:19:17 GMT 1
Att Findus skulle återkomma ser jag som ett otroligt långskott. Nu har jag ju inte sett så mycket utav honom denna säsongen. Men vi behöver en riktig utmanare till Timo.
Allt annat vore ju ett skämt.
|
|
|
Post by Zäta on Feb 1, 2013 16:22:32 GMT 1
om vi spelar allsvenskt vill säga.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 1, 2013 16:30:03 GMT 1
Visst man läser statistiken som man vill, men faktum är att han ligger sju bland de målvakter som spelar i HA idag, men på 15:de plats bland de målvakter som spelat i HA denna säsongen. Orolig för vad? Ska jag vara riktigt ärlig, så är dina inlägg så intetsägande oftast så jag lägger inte så mycket energi på dom. Misstänker att du har en roll att försöka vara lite rolig och underfundig här på forumet. Tyvärr har inte jag märkt ngt av det än. Om mina inlägg är intetsägande för dig så är det ju bra. Man vill ju inte vara i vägen för alla höga hästar som far omkring i din närhet, som jag upplever det vill säga. Att du sedan vuxit färdigt långt innan 90-talet - och därför ej verkar ha bevandrats med varken ironi eller någon form av humor - kan jag bara beklaga i sammanhanget. Tack och lov så finns det många i ditt slag så- you never walk alone. Ursäkta min besserwisser-attityd - kände bara ett den passade just för stunden. Vem vill du försöka göra dej rolig för? För jag misstänker att du tror du är rolig/fyndig.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 1, 2013 16:35:51 GMT 1
Jag tycker sheriff är ofta både rolig & fyndig.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 1, 2013 16:36:02 GMT 1
Haha...jag känner honom...och ska stå ut med det!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 1, 2013 16:40:34 GMT 1
Det betyder ju också att han måste stå ut med dig.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 1, 2013 16:46:36 GMT 1
Jag tycker sheriff är ofta både rolig & fyndig. Då är det du, MrC och Fahlander och säkert ngn mer.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 1, 2013 16:54:25 GMT 1
När sa jag att jag höll med??? Han tog bort mig på Facebook p g a att jag var spydig... ;D
|
|
|
Post by Sverker on Feb 1, 2013 17:01:34 GMT 1
När sa jag att jag höll med??? Han tog bort mig på Facebook p g a att jag var spydig... ;D Trodde du var VVFare, eftersom du är VVTare.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 1, 2013 17:17:31 GMT 1
haha...nope...FB är inte stirrig och jag "gör" inte mycket med den. Praktisk att skicka ett meddelande på, eller "dela" något kul. Jag sitter inte och talar om när jag ska gå på toaletten...eller varje gång jag ska äta något och visa bild på det..
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 1, 2013 17:21:48 GMT 1
haha...nope...FB är inte stirrig och jag "gör" inte mycket med den. Praktisk att skicka ett meddelande på, eller "dela" något kul. Jag sitter inte och talar om när jag ska gå på toaletten...eller varje gång jag ska äta något och visa bild på det.. Hade varit riktigt jobbigt om någon gjorde tvärtom.
|
|