|
Post by Back to Front on May 18, 2011 8:56:23 GMT 1
Problemet är att man inte skrev en klausul som med Skoog , när han vill bryta kontraktet..men sedan så ses han inte som ett hot, mao man bryr sig inet vart han spelar över huvudtaget..Vill se stormen här inne om han sänker oss i grundserien.....Och vi missar A1 tex..Amen..
|
|
|
Post by time on May 18, 2011 9:02:35 GMT 1
Problemet är att man inte skrev en klausul som med Skoog , när han vill bryta kontraktet..men sedan så ses han inte som ett hot, mao man bryr sig inet vart han spelar över huvudtaget..Vill se stormen här inne om han sänker oss i grundserien.....Och vi missar A1 tex..Amen.. Så Fahla skulle bli tungan på vågen om KHK fixar A1.an ...... Tror du själv på detta?
|
|
|
Post by Back to Front on May 18, 2011 9:32:35 GMT 1
Om.......Läs om....
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 18, 2011 11:02:44 GMT 1
Låt oss nu sluta bråka och istället gjädjas att att OInK tappar Löfstedt på samma sätt som de glädjs över vår förlust av Fahla. Intressant är att på OIK bloggen har Fahla gått ifrån att vara en bra div. 1 spelare till att vara en gudabenådad frälsare av absolut högsta HA klass på 1 dag! ;D ps. Nu håller jag med dig Sverker, Fahla är värdelös och snkar till sig en massa ass., skönt att ha blivit av med den loje jävlen. det är vi som är KHK osv.....
|
|
|
Post by Medgångssupportern on May 18, 2011 12:44:39 GMT 1
Bara när VI ska betala in medlemsavgift, köpa tröjor etc.
|
|
|
Post by noexit on May 18, 2011 16:43:28 GMT 1
någon som kan berätta lite varför han lämnade?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on May 18, 2011 16:44:39 GMT 1
Han "längtade hem" och ville "spela i AS". ;D
|
|
|
Post by jompa on May 18, 2011 16:50:05 GMT 1
|
|
|
Post by yngwie on May 18, 2011 16:54:29 GMT 1
Han har en poäng den gode 67:an.. Kanske han är ett ämne för sportchefsjobb i framtiden
|
|
|
Post by krickan on May 18, 2011 16:59:34 GMT 1
Kloka tankar helt klart!
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 18, 2011 17:06:26 GMT 1
Det är nog MÅNGA i hockeysverige, som undrar varför vi inte är i allsvenskan...och ställer PRECIS samma frågor som 67:an. Mig inräknat...
|
|
|
Post by Medgångssupportern on May 18, 2011 17:49:09 GMT 1
Men vad kan 67:an och alla de andra? Det är ju den gode Tåbbe som vet och kan mest i hela hockeyvärlden.
|
|
|
Post by scarpino on May 19, 2011 8:00:22 GMT 1
Det är nog MÅNGA i hockeysverige, som undrar varför vi inte är i allsvenskan...och ställer PRECIS samma frågor som 67:an. Mig inräknat... Tänk då när teif skulle upp år efter år... Att skylla på en person är inte bara dumt utan tyder på stor okunskap, för att kunna ta steget upp måste ALLT stämma, och i slutet är det (som JAG anser) mest TUREN som fäller avgörandet!
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 19, 2011 8:11:42 GMT 1
Självklart måste allt stämma...MEN jag har heller inte sett trupper kapabla för allsvenskan...och frågan 67an m fl ställer sig, är väl varför det inte satsas som det borde kunna göras. ÄNDÅ verkar pengarna försvinna och mkt tyder väl på alldeles för bra kontrakt!? Åter kan vi ta upp frågan...hur mkt får vi för varje krona, jämfört med alla andra div 1-klubbar...?
|
|
|
Post by dragkrok on May 19, 2011 8:26:45 GMT 1
Självklart måste allt stämma...MEN jag har heller inte sett trupper kapabla för allsvenskan...och frågan 67an m fl ställer sig, är väl varför det inte satsas som det borde kunna göras. ÄNDÅ verkar pengarna försvinna och mkt tyder väl på alldeles för bra kontrakt!? Åter kan vi ta upp frågan...hur mkt får vi för varje krona, jämfört med alla andra div 1-klubbar...? Varför ta upp en fråga du aldrig kommer få svar på ?..... Gissningar, spekulationer, antaganden och rykten....fine, men svar får du inte.
|
|