|
Post by onetimer on May 19, 2011 8:37:20 GMT 1
Det är nog MÅNGA i hockeysverige, som undrar varför vi inte är i allsvenskan...och ställer PRECIS samma frågor som 67:an. Mig inräknat... Tänk då när teif skulle upp år efter år... Att skylla på en person är inte bara dumt utan tyder på stor okunskap, för att kunna ta steget upp måste ALLT stämma, och i slutet är det (som JAG anser) mest TUREN som fäller avgörandet! Även om jag börjar tröttna rejält på Tobbe nu så håller jag med dig.
|
|
|
Post by Mr Feel on May 22, 2011 20:36:34 GMT 1
Mer sågad än så kan man inte bli
|
|
|
Post by stolpeout on Jul 26, 2011 12:29:49 GMT 1
|
|
|
Post by Sverker on Jul 26, 2011 12:33:57 GMT 1
Gäller inte detta bara Elitserien och Allsvenskan? Hur som helst är det inte mer än rätt! PS Jag vet att Fahla gjorde många mål efter grundserien DS ;D
|
|
gusto
Björnligan
|
Post by gusto on Jul 26, 2011 22:24:50 GMT 1
Gäller inte detta bara Elitserien och Allsvenskan? Hur som helst är det inte mer än rätt! PS Jag vet att Fahla gjorde många mål efter grundserien DS ;D – Videodomarna har möjlighet att i lugn och ro se igenom sekvensen som föregår ett mål. Det här är ett led i att förbättra statistiken och se till att den är korrekt, säger Sonny Lundwall. jo, det fullständigt kryllar ju av videodomare i Div1, eller? men ibland så kanske det skulle behövas... personligen tycker jag man kan ta bort den där andra-assisten överhuvudtaget då den är helt meningslös och missvisande...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 26, 2011 23:38:17 GMT 1
som jag sagt förr...vad jag kan minnas från tidigare, så var det i stort sett bara efter mål på styrning som andra ass delades ut...nu är det ju mest bizarrt med hur det nästan ALLTID delas ut!
|
|
|
Post by pistolpete on Aug 10, 2011 13:46:45 GMT 1
såg oik:s film från sommarträningen.... pampig musik och allt.... tänkte för mig själv "Undra om fahlqvist är med" sedan kom tanken "Han är nog långt bak". Mycket riktigt sist av alla luffsade fahla! Han är en mkt duktig hockeyspelare men jag tror att han hade varit betydligt bättre om han varit mer träningsvillig.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Aug 10, 2011 14:51:12 GMT 1
såg oik:s film från sommarträningen.... pampig musik och allt.... tänkte för mig själv "Undra om fahlqvist är med" sedan kom tanken "Han är nog långt bak". Mycket riktigt sist av alla luffsade fahla! Han är en mkt duktig hockeyspelare men jag tror att han hade varit betydligt bättre om han varit mer träningsvillig. Ett tips till nästa gång är att länka till sagda klipp så att alla kan se.
|
|
|
Post by korpen on Aug 10, 2011 15:13:32 GMT 1
såg oik:s film från sommarträningen.... pampig musik och allt.... tänkte för mig själv "Undra om fahlqvist är med" sedan kom tanken "Han är nog långt bak". Mycket riktigt sist av alla luffsade fahla! Han är en mkt duktig hockeyspelare men jag tror att han hade varit betydligt bättre om han varit mer träningsvillig. Ett tips till nästa gång är att länka till sagda klipp så att alla kan se. Exakt vi vill alla skratta
|
|
|
Post by affetwin on Aug 10, 2011 17:06:55 GMT 1
|
|
|
Post by Back to Front on Aug 10, 2011 19:13:00 GMT 1
Tror han kan ses under det sk sailet imorgon.. i tivoli området..
|
|
|
Post by Sverker on Aug 10, 2011 20:00:39 GMT 1
Han är en mkt duktig hockeyspelare men jag tror att han hade varit betydligt bättre om han varit mer träningsvillig. Där är anledningen till att han inte är kvar i KHK. Det är den typen av spelare man vill åt när det gäller att granska andra ass.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Aug 20, 2011 8:20:24 GMT 1
|
|
|
Post by krickan on Aug 20, 2011 10:56:32 GMT 1
Han har höga tankar om sig själv. "När de två mest framträdande spelarna sticker"
Du var jävligt anonym fram till kvalet fahla. Jag kommer inte sakna dig här efter att ha sett det nya laget, vi har fått mycket bättre spelare än dig nu.
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 20, 2011 14:24:50 GMT 1
Helt rätt krickan!!vem vill ha en nonschalant lirare som åker runt o småfiser större delen av säsongen..kul med att han sa att många allsvenska klubbar var intresserade för att sen hamna i ett lag utan ambitioner som OIK är
|
|