|
Post by qALLAHAN on May 8, 2009 15:43:12 GMT 1
*suck*
|
|
|
Post by pILLY on May 8, 2009 15:52:09 GMT 1
Förbrödra sig med örebroare..? Finns inte på kartan, tror samtliga Bikare hellre sätter sig i stolen än att ta en öl i en örebroares sällskap.. ojojoj skriv inte så på detta forumet, då kommer folk med STORA pekpinnar ;D helt rätt, inte fan ska man mingla runt med andra lags supportrar. vem fan kan älska utan att hata ?
|
|
|
Post by Mikael on May 9, 2009 8:41:40 GMT 1
Här är spelordningen
Torsdag 17.00 Bofors - Örebro, 19.30 Karlskrona HK - Vita Hästen. Fredag 17.00 Örebro - Vita Hästen, 19.30 Karlskrona HK - Bofors Lördag 13.30 Vita Hästen Bofors, 16.00 Karskrona HK - Örebro
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on May 9, 2009 8:44:26 GMT 1
På hemsidan står det: "Fredag 28/8 kl 17.00 Bofors IK - Vita Hästen". Detta måste vara fel eftersom dessa lag möts på lördagen.... kanske kan ändras av ansvarig.
|
|
|
Post by mace on May 9, 2009 11:59:04 GMT 1
Är det ingen mer än jag som tycker det är konstigt att det är så tight mellan matcherna? Eller är det bara 2 perioders matcher?
|
|
|
Post by #72 Foppa on May 9, 2009 12:36:08 GMT 1
Varje match tar 2h15min (3 perioder), plus minus några minuter, så jag tycker det verkar perfekt!
|
|
|
Post by #72 Foppa on May 9, 2009 12:41:11 GMT 1
Jag har nu varit i kontakt med samtliga inblandade supporterklubbar, och glädjande är alla positivt inställda till att hitta på något gemensamt. Detta är bara en första kontakt som är gjord, men vi kommer tillsammans att försöka hitta på något bra. Är det någon här på forumet som har ideér, så är ni välkomna att höra av er till mig.
|
|
|
Post by mace on May 9, 2009 12:45:43 GMT 1
Varje match tar 2h15min (3 perioder), plus minus några minuter, så jag tycker det verkar perfekt! Den matchen som börjar 19:30 så hinner dom ju inte värma på isen före matchen.
|
|
|
Post by Mikael on May 9, 2009 13:22:05 GMT 1
Värmning i B-hallen. Varje match tar 2h15min (3 perioder), plus minus några minuter, så jag tycker det verkar perfekt! Den matchen som börjar 19:30 så hinner dom ju inte värma på isen före matchen.
|
|
|
Post by HF on May 9, 2009 13:52:56 GMT 1
Jag har nu varit i kontakt med samtliga inblandade supporterklubbar, och glädjande är alla positivt inställda till att hitta på något gemensamt. Detta är bara en första kontakt som är gjord, men vi kommer tillsammans att försöka hitta på något bra. Är det någon här på forumet som har ideér, så är ni välkomna att höra av er till mig. Fest i din trädgård så har man nära hem ;D
|
|
|
Post by #72 Foppa on May 9, 2009 15:03:03 GMT 1
Jag har nu varit i kontakt med samtliga inblandade supporterklubbar, och glädjande är alla positivt inställda till att hitta på något gemensamt. Detta är bara en första kontakt som är gjord, men vi kommer tillsammans att försöka hitta på något bra. Är det någon här på forumet som har ideér, så är ni välkomna att höra av er till mig. Fest i din trädgård så har man nära hem ;D Japp, och jag har bett samtliga ta med arbetskläder, för det ska byggas en mur högre än den i Kina
|
|
|
Post by doubleyou on May 9, 2009 17:13:34 GMT 1
Jag har nu varit i kontakt med samtliga inblandade supporterklubbar, och glädjande är alla positivt inställda till att hitta på något gemensamt. Detta är bara en första kontakt som är gjord, men vi kommer tillsammans att försöka hitta på något bra. Är det någon här på forumet som har ideér, så är ni välkomna att höra av er till mig. Bra intiativ kungen! kunde en brännbollstunering vara något kanske?
|
|
|
Post by #72 Foppa on May 10, 2009 15:31:20 GMT 1
Bra intiativ kungen! kunde en brännbollstunering vara något kanske? Javisst! Tack för förslaget!
|
|
|
Post by HF on May 10, 2009 17:33:06 GMT 1
Bra intiativ kungen! kunde en brännbollstunering vara något kanske? Javisst! Tack för förslaget! Brännbollsträ och supporters verkar vara en kanonidé ;D
|
|
|
Post by Medgångssupportern on May 10, 2009 18:18:40 GMT 1
Javisst! Tack för förslaget! Brännbollsträ och supporters verkar vara en kanonidé ;D Du glömde fulla supporters! ;D
|
|