|
Post by HF on May 10, 2009 18:49:23 GMT 1
Förbrödra sig med örebroare..? Finns inte på kartan, tror samtliga Bikare hellre sätter sig i stolen än att ta en öl i en örebroares sällskap.. ojojoj skriv inte så på detta forumet, då kommer folk med STORA pekpinnar ;D helt rätt, inte fan ska man mingla runt med andra lags supportrar. vem fan kan älska utan att hata ? Så bara för att någon håller på ett annat lag så måste man hata dom?
|
|
|
Post by Basbatten on May 11, 2009 8:39:24 GMT 1
Vad vill många ha allra mest? Jo, fred på jorden så klart!! Hur fan skall det bli fred på jorden när det finns hockeysupportrar som måste hata motståndare i andra lägret? Begreppet hata missbrukas för övrigt något alldeles kolossalt. Det finns platser på klotet där hatet är något mera påtagligt. Varför inte en semestervistelse, på en sådan plats, för regionala idrottshuliganer (med en kalashnikov som livförsäkring) så blir de nog fasen sugna på en brännbollsturnering med Gröna Brigaderna, Hästen Fanz eller Black Bugs som ett alternativ när de har fuktat brallorna för tionde gången Ovanstående skall givetvis tas med en nypa salt. Propagerar inte för kärlek i stället för hat men lite respekt hade varit på sin plats. Att lufta sina känslor under pågående match är givetvis en del av totalupplevelsen men utanför arenan före, under och efter match borde vapenvila råda. Utopi? Tror inte det. OT? Något. Sorry.
|
|
|
Post by niklasm on May 11, 2009 20:27:15 GMT 1
Mycket bra talat. Klart vi ska ha det trevligt mellan matcherna, och jag fattar inte varför man inte kan ta några öl och ha det trevligt med andra lags supportrar. Men ni som inte klarar det behöver ju faktiskt inte komma och vara med om vi träffas. Ha det bra och ha en skön sommar så ses vi i augusti för dom som vill MVH Nikas Mohlin Hästen Fanz
|
|
|
Post by mace on May 11, 2009 20:28:34 GMT 1
Det är inte klart riktigt ännu, men en dag kommer nog kosta 100 kronor och alla 3 dagarna kommer nog kosta 225 kronor, men det är inte 100% klart ännu.
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 11, 2009 21:02:33 GMT 1
Mycket bra talat. Klart vi ska ha det trevligt mellan matcherna, och jag fattar inte varför man inte kan ta några öl och ha det trevligt med andra lags supportrar. Men ni som inte klarar det behöver ju faktiskt inte komma och vara med om vi träffas. Ha det bra och ha en skön sommar så ses vi i augusti för dom som vill MVH Nikas Mohlin Hästen Fanz Jag vill förstärka "behöver inte komma" med att jag snarare hoppas att hatarna håller sig mil ifrån allt dyligt umgänge!!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 11, 2009 21:07:04 GMT 1
Ser redan fram emot att ta några bira med mr C denna afton.
|
|
|
Post by sheriff on May 11, 2009 23:14:24 GMT 1
Mycket bra talat. Klart vi ska ha det trevligt mellan matcherna, och jag fattar inte varför man inte kan ta några öl och ha det trevligt med andra lags supportrar. Men ni som inte klarar det behöver ju faktiskt inte komma och vara med om vi träffas. Ha det bra och ha en skön sommar så ses vi i augusti för dom som vill MVH Nikas Mohlin Hästen Fanz Jag vill förstärka "behöver inte komma" med att jag snarare hoppas att hatarna håller sig mil ifrån allt dylikt umgänge!! Du menar Tingsryd?
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 11, 2009 23:18:56 GMT 1
Ser redan fram emot att ta några bira med mr C denna afton. hehe....tja, någon vidare drinkare är jag inte, men prata är jag bra på..
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 11, 2009 23:20:19 GMT 1
Perfekt, då står du för pratandet så sitter jag brevid och sköter drickandet. ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 11, 2009 23:27:14 GMT 1
haha...du får då skriva ett manus, om du vill att jag ska säga något å DINA vägnar....
|
|
|
Post by Mikael on May 12, 2009 21:43:58 GMT 1
Idag har Hyundai blivit huvudsponsor för turneringen och därav blir det namnbyte. Det är Hyundai Cup som kommer spelas i Karlskrona den 27-29 Augusti.
|
|
|
Post by time on May 12, 2009 22:41:17 GMT 1
Idag har Hyundai blivit huvudsponsor för turneringen och därav blir det namnbyte. Det är Hyundai Cup som kommer spelas i Karlskrona den 27-29 Augusti. Så det blir inget frotterande mellan fansen då?
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on May 13, 2009 13:48:03 GMT 1
Idag har Hyundai blivit huvudsponsor för turneringen och därav blir det namnbyte. Det är Hyundai Cup som kommer spelas i Karlskrona den 27-29 Augusti. SKANDAL!!!
|
|
|
Post by Zäta on May 13, 2009 18:29:03 GMT 1
dom betalade stora pengar för det namnet.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on May 13, 2009 20:12:54 GMT 1
dom betalade stora pengar för det namnet. Hur stora då, 1 gånger 1 meter eller ännu större?
|
|