|
Post by qALLAHAN on May 13, 2009 22:46:17 GMT 1
Räcker pengarna till en en bomb?
|
|
|
Post by Zäta on May 14, 2009 9:09:12 GMT 1
nja.en granat kanske
|
|
|
Post by dockan on May 14, 2009 9:57:44 GMT 1
En ryss?
|
|
|
Post by sheriff on May 14, 2009 22:10:04 GMT 1
Nästa år blir det en cup i Tingsryd också. Trabant Cup!!!
|
|
|
Post by kingintving on May 20, 2009 8:47:35 GMT 1
På KHK:s hemsida på HYUNDAI CUP benäms Örebro Hockey Klubb som Örebro IK.... kan verka lite respektlöst mot Örebros fans att inte ha mer koll......
|
|
|
Post by Medgångssupportern on May 20, 2009 10:43:54 GMT 1
Nästa år blir det en cup i Tingsryd också. Trabant Cup!!! "Kampen om gödselhögen" är vad jag har hört att den ska heta.
|
|
|
Post by sheriff on May 20, 2009 11:52:42 GMT 1
Nästa år blir det en cup i Tingsryd också. Trabant Cup!!! "Kampen om gödselhögen" är vad jag har hört att den ska heta. ;D
|
|
|
Post by Jason on May 20, 2009 16:21:40 GMT 1
På KHK:s hemsida på HYUNDAI CUP benäms Örebro Hockey Klubb som Örebro IK.... kan verka lite respektlöst mot Örebros fans att inte ha mer koll...... Det är mänskligt att fela... alla gör fel. Gör inte du det?
|
|
|
Post by kingintving on May 20, 2009 16:31:54 GMT 1
På KHK:s hemsida på HYUNDAI CUP benäms Örebro Hockey Klubb som Örebro IK.... kan verka lite respektlöst mot Örebros fans att inte ha mer koll...... Det är mänskligt att fela... alla gör fel. Gör inte du det? Jovisst gör jag det oftast varje dag och om det är fel som stör andra vill jag gärna veta det. Jag märker på din ton att ni tog illa upp...tråkigt.
|
|
|
Post by Jason on May 20, 2009 17:09:43 GMT 1
Vi har koll på det... men ibland kan man i all hast göra fel. Händer alla. Har sett på flera sidor där man fortfarande skriver KIK om KHK men jag tar inte illa upp för det (till och med Eliteprospects.com har rapporterat om spelare till Karlskrona IK nu för ett tag sedan).
Vi tar gärna emot information ifall man hittar felaktig information... men som sagt. Det är inte för att provocera vi skriver fel...
|
|
|
Post by sheriff on May 20, 2009 18:22:35 GMT 1
Supportrarna vill ju helst heta ÖIK och jag tror de har det under diskussion. Så det kanske inte var så fel utan mer framsynt.
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on May 25, 2009 17:24:32 GMT 1
En cup byggd åt Fahlander. Bofors och Hästen, Örebros 2 största motståndare + hans nya favoritlag KHK. Finns det någon som vågar påstå att Fahlander INTE haft med ett finger i spelet?
Glömde nämna att Fahlander kör Hyundai.
|
|
|
Post by Rocket on May 26, 2009 15:18:01 GMT 1
En cup byggd åt Fahlander. Bofors och Hästen, Örebros 2 största motståndare + hans nya favoritlag KHK. Finns det någon som vågar påstå att Fahlander INTE haft med ett finger i spelet? Glömde nämna att Fahlander kör Hyundai. Enligt vad jag har hört så var ju Vita Hästen klart för länge sedan likaså Bofors. Däremot så bad Örebro med Fahlander i spetsen om att få vara med Du får fråga honom själv, helt övertygad om att han kommer att vara på plats Hyundai-veckan ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on May 26, 2009 19:29:44 GMT 1
Bofors blev väl klart sist? Först var det ju prat om Västerås eller Almtuna.
|
|
|
Post by niklasm on Jul 27, 2009 14:45:16 GMT 1
Vi kommer ca 30 st Vita Hästen supportrar. Hoppas vi kan hitta på något med övriga supportrar så vi kan lära känna varandra lite.
MVH Niklas Mohlin Hästen Fanz
|
|