|
Post by Back to Front on Mar 18, 2010 22:40:24 GMT 1
Amen..
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 18, 2010 22:59:53 GMT 1
Presterar han som igår ,eller med andra ord visar den j-la attityden kan han lika gärna dra.Trodde att alla matcher i KHK-stället oavsett om det är J-20 eller A-lag skulle betyda lika mycket och speciellt nu när det är viktigt för honom själv att visa.Om man därtill funderar på vad J20 div1 istället för 2 betyder för klubben så......Vet ej vad det var med honom men han dog på blå oftast tråkigt att se. Efter igår och alla andra j matcher jag sett i vinter struntar jag fullständigt var Sibbe hamnar nästa säsong. Vilken jävla diva och dålig lagkamrat. Ett under att tränaren inte skickade ut honom ur hallen. Sibbe skulle nog behöva läsa Kempes rader några gånger. Är det så illa som ni skriver så hoppas jag verkligen att han försvinner, han hör inte hemma i Kempes nya KHK.
|
|
|
Post by tobiasa on Mar 19, 2010 3:16:59 GMT 1
Hade varit intressant att höra vad som hände? I tråden har det bara kommit fram att han dog vid blålinjen.
Låt sanningen komma fram då det är viktigt att J20 går upp till div.1.
|
|
|
Post by sittplats on Mar 19, 2010 8:22:54 GMT 1
|
|
|
Post by HF on Mar 19, 2010 12:39:15 GMT 1
Hade varit intressant att höra vad som hände? I tråden har det bara kommit fram att han dog vid blålinjen. Låt sanningen komma fram då det är viktigt att J20 går upp till div.1. Frågan är ju vad man ska börja med. Han jobbar inte hem, han blir förbannad när passen till honom inte går hem och visar detta väldigt tydligt, hänger med huvudet och axlarna och slår med klubban i sargen. Slår löjliga flippassar hela tiden och går inte på mål när han har chansen. I en sån här match med det dåliga tempot skulle han kunna göra 4-5 mål. Han ska vara den ledande spelaren i detta laget och visa att han är den som spelar i a-laget, nu visar han detta på helt fel sätt. Han kämpar inte som Kempe säger "för tröjan". Han är som en tjurig snorunge vars lördagsgodis tog slut för snabbt. Så här har det varit varje match jag har sett med honom i juniorerna. Sen sitter folk på läktaren och skriker efter honom och tycker han är någon frälsare när han kommer in i tredje i a-laget. Grabben har grava attitydproblem och kan inte hantera vare sig sin talang eller förstå att han är junior och inte världsstjärna. Antagligen har han bara ryggdunkare i närheten av sig och ingen som kan säga till på skarpen. Hade min grabb visat den bristen på respekt mot lagkamrater och lag så hade jag själv gått ner och hämtat honom från isen. Någonstans är något väldigt fel. Det är så viktigt för klubben att få upp junisarna i div1 och så har man en spelare som verkligen kan göra det och han skiter fullständigt i det. Hårda ord om en junis kanske men han själv verkar ju tycka han är en stjärna så han borde tåla det. Eller kanske han går hem och gråter hos sina närmaste vänner och får lite mer ryggdunk!! Han kan vara hur stor talang som helst och kanske slutar det med elitseriespel i framtiden men något måste göras och förbättrar han inte attityden så vill jag inte se honom i KHK mer! Mitt namn är Jesper Strömsten om någon har problem med mina åsikter!!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 19, 2010 12:44:34 GMT 1
Hej då Sibbe, jag kommer iallafall inte gråta några tårar om han försvinner efter detta.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 19, 2010 13:31:10 GMT 1
Hade varit intressant att höra vad som hände? I tråden har det bara kommit fram att han dog vid blålinjen. Låt sanningen komma fram då det är viktigt att J20 går upp till div.1. Han jobbar inte hem, han blir förbannad när passen till honom inte går hem och visar detta väldigt tydligt, hänger med huvudet och axlarna och slår med klubban i sargen. Slår löjliga flippassar hela tiden och går inte på mål när han har chansen. I en sån här match med det dåliga tempot skulle han kunna göra 4-5 mål. Han ska vara den ledande spelaren i detta laget och visa att han är den som spelar i a-laget, nu visar han detta på helt fel sätt. Han kämpar inte som Kempe säger "för tröjan". Han är som en tjurig snorunge vars lördagsgodis tog slut för snabbt. Så här har det varit varje match jag har sett med honom i juniorerna. Jepp, så här så det ut även förra säsongen när han spelade i J-laget, han såg stundtals väldig oinspirerat ut. Gjorde dock lite som han själv ville när han tog i. Kanske dags att Kempe på allvar talar för honom vad det är som gäller i KHK framöver.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Mar 19, 2010 14:29:39 GMT 1
Det är ju därför han inte fått speltid av Micke, men har dock gjort bra ifrån sig när han lirat med A-laget, kämpat och slitit. Men det gäller ju i alla lag, har inte så mycket med J-20 så har inte kunnat uttala mig om det
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Mar 19, 2010 18:12:15 GMT 1
Hade varit intressant att höra vad som hände? I tråden har det bara kommit fram att han dog vid blålinjen. Låt sanningen komma fram då det är viktigt att J20 går upp till div.1. Frågan är ju vad man ska börja med. Han jobbar inte hem, han blir förbannad när passen till honom inte går hem och visar detta väldigt tydligt, hänger med huvudet och axlarna och slår med klubban i sargen. Slår löjliga flippassar hela tiden och går inte på mål när han har chansen. I en sån här match med det dåliga tempot skulle han kunna göra 4-5 mål. Han ska vara den ledande spelaren i detta laget och visa att han är den som spelar i a-laget, nu visar han detta på helt fel sätt. Han kämpar inte som Kempe säger "för tröjan". Han är som en tjurig snorunge vars lördagsgodis tog slut för snabbt. Så här har det varit varje match jag har sett med honom i juniorerna. Sen sitter folk på läktaren och skriker efter honom och tycker han är någon frälsare när han kommer in i tredje i a-laget. Grabben har grava attitydproblem och kan inte hantera vare sig sin talang eller förstå att han är junior och inte världsstjärna. Antagligen har han bara ryggdunkare i närheten av sig och ingen som kan säga till på skarpen. Hade min grabb visat den bristen på respekt mot lagkamrater och lag så hade jag själv gått ner och hämtat honom från isen. Någonstans är något väldigt fel. Det är så viktigt för klubben att få upp junisarna i div1 och så har man en spelare som verkligen kan göra det och han skiter fullständigt i det. Hårda ord om en junis kanske men han själv verkar ju tycka han är en stjärna så han borde tåla det. Eller kanske han går hem och gråter hos sina närmaste vänner och får lite mer ryggdunk!! Han kan vara hur stor talang som helst och kanske slutar det med elitseriespel i framtiden men något måste göras och förbättrar han inte attityden så vill jag inte se honom i KHK mer! Mitt namn är Jesper Strömsten om någon har problem med mina åsikter!! Själv har jag kanske sett 4-5 juniormatcher denna säsongen och jag delar din åsikt om att han ser ointresserad och loj ut. Inget bra omdöme på isen direkt. MEN, vad gör coacherna??? Låter grabben spela.... Tycker man bör titta på ledarna en hel del också och inte lägga all skit på Sibbe trots att han nu är 18. I A-laget har det ju varit tvärtom, en sprudlande Sibbe som givit järnet då han fått chansen.
|
|
|
Post by dejan on Mar 19, 2010 18:50:16 GMT 1
Jag måste säga att jag blir förvånad när jag läser här i tråden. Självklart måste vi ha Sirbäck kvar i laget,han är ju framtiden. Jag undrar hur mycket Zlatan hade kämpat i MFFs junior lag efter sin debut i A-laget. Sirbäck hör hemma i A-laget inte i Juniorlaget.
|
|
|
Post by scarpino on Mar 19, 2010 18:56:01 GMT 1
Jag måste säga att jag blir förvånad när jag läser här i tråden. Självklart måste vi ha Sirbäck kvar i laget,han är ju framtiden. Jag undrar hur mycket Zlatan hade kämpat i MFFs junior lag efter sin debut i A-laget. Sirbäck hör hemma i A-laget inte i Juniorlaget. Som Kämpe skrev! Alla som bär tröjan ska bära den med passion, och ALLTID 100% på både matcher o träningar! Tror även J20 matcher är inräknade...
|
|
|
Post by HF on Mar 19, 2010 18:59:48 GMT 1
Jag måste säga att jag blir förvånad när jag läser här i tråden. Självklart måste vi ha Sirbäck kvar i laget,han är ju framtiden. Jag undrar hur mycket Zlatan hade kämpat i MFFs junior lag efter sin debut i A-laget. Sirbäck hör hemma i A-laget inte i Juniorlaget. Zlatan bryter ju ihop när han hamnar på bänken i Barca. ;D ;D Har extremt svårt för spelare som inte kan ta en petning utan att det börja snackas klubbyte.
|
|
|
Post by scarpino on Mar 19, 2010 19:17:54 GMT 1
Ja då spelar det ingen roll hur bra dom än är, dom blir en börda för resten av laget med sin dåliga harmoni...
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Mar 19, 2010 19:19:56 GMT 1
Jag måste säga att jag blir förvånad när jag läser här i tråden. Självklart måste vi ha Sirbäck kvar i laget,han är ju framtiden. Jag undrar hur mycket Zlatan hade kämpat i MFFs junior lag efter sin debut i A-laget. Sirbäck hör hemma i A-laget inte i Juniorlaget. Zlatan bryter ju ihop när han hamnar på bänken i Barca. ;D ;D Har extremt svårt för spelare som inte kan ta en petning utan att det börja snackas klubbyte. Jag har svårt att säga emot dig men jag tycker som sagt vad det hänger lite på tränaren också och inte bara den enskilda spelaren. När det gäller träning, tid etc är det upp till individen själv att göra sitt bästa men just under matcher anser jag att även om ansvaret ligger mestadels hos spelaren själv så är det lite tränarens uppgift att få ut maximalt av varje individ också. Gör inte spelaren sitt yttersta så borde väl rimligvis han bli bänkad, eller? Är Sibbe fotbollens svar på Tobias Grahn? My way or the highway... Jag vet inte... Kanske jag värderar Sibbe för högt, kanske inte. Sirbäck skulle kunna bli en Allsvensk toppspelare om han lade ner den tid som krävs. Han har talangen men det gäller ju att förvalta den också. ------------------------------------------------------------------------------------ Som sagt vad, det är natt och dag jämförs med han spelar i J20 respektive A-laget. Eller vad tycker du HF, Är han en lika stor besvikelse i A-laget?
|
|
|
Post by dejan on Mar 19, 2010 19:21:56 GMT 1
Jag måste säga att jag blir förvånad när jag läser här i tråden. Självklart måste vi ha Sirbäck kvar i laget,han är ju framtiden. Jag undrar hur mycket Zlatan hade kämpat i MFFs junior lag efter sin debut i A-laget. Sirbäck hör hemma i A-laget inte i Juniorlaget. Zlatan bryter ju ihop när han hamnar på bänken i Barca. ;D ;D Har extremt svårt för spelare som inte kan ta en petning utan att det börja snackas klubbyte. Kan hålla med dig att det kännas lite barnsligt men oftast så är dom största spelarna "primadonnor"och därför är det viktigt att dom får rätt ledare som ser till att dom rätar in sig i ledet. Jag är helt övertygad att Kempe är en sån och att M Nilsson inte är det. Gällande Zlatan ,så skulle han aldrig ha gått till kamratlaget Barcelona utan till ett riktigt lag som Real Madrid.
|
|