|
Post by Joewson on Mar 22, 2010 18:15:12 GMT 1
Vet inte vad jag ska känna eller tycka faktiskt...
|
|
|
Post by kex on Mar 22, 2010 18:28:50 GMT 1
Precis som jag sa för tre veckor sen Gott att du skrev på Sibbe !!
|
|
|
Post by dragkrok on Mar 22, 2010 18:37:59 GMT 1
Härligt Sibbe
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 22, 2010 18:39:02 GMT 1
Vet inte vad jag ska känna eller tycka faktiskt... Samma här
|
|
|
Post by kex on Mar 22, 2010 18:43:44 GMT 1
Bara han inte visar så dålig vilja som i J20 matchen så kan de bli hur bra som helst
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Mar 22, 2010 18:50:19 GMT 1
Helt fantastiskt underbart!
Känns lite som man vill ha lite revanch på MN ang Sibbes speltid. Nu får man väl se lite om man hade rätt eller fel... Får Sibbe inte mer speltid än förra säsongen får man ge sig och inse att MN gjorde rätt. Visseligen starkare trupp i år men å andra sidan borde han utvecklats lite också så det går väl jämt ut.
Oerhört svart på vitt att se det på det här sättet men man är ju inte mer än en "läktarexpert" och då får det bli jäkligt enkelspårigt.
Hur som helst har Sibbe för första gången fått lite konkurrans i samma åldersgrupp så som Söder. Nää detta skall bli otroligt spännande att se hur han tacklar detta.
Hoppas nu Kempe är av den karaktären att han kan bänka folk när de inte presterar så den här konkurransen underifrån hela tiden är ett hot och inte BARA bänknötare. Något säger mig att vi får se just detta och att forwardsuppsättningen blir fler än 12 spelare.
SIBBE 4 PRESIDENT
|
|
|
Post by dragkrok on Mar 22, 2010 18:53:01 GMT 1
Visar han bara den viljan han gjort de få gånger han fått chansen i A-laget så kommer det nog att bli bra. Glöm inte att Sibbe är ung fortfarande och förhoppningsvis har han en stark utvecklingskurva framför sig. Eventuella attitydproblem tror jag nog att Kempe kan hjälpa till att fila bort.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 22, 2010 18:55:47 GMT 1
Visar han bara den viljan han gjort de få gånger han fått chansen i A-laget så kommer det nog att bli bra. Glöm inte att Sibbe är ung fortfarande och förhoppningsvis har han en stark utvecklingskurva framför sig. Eventuella attitydproblem tror jag nog att Kempe kan hjälpa till att fila bort. Man undrar ibland om han är schizofren då han visar en enorm vilja och ger 100% i nästan varje byte när han spelar i A-laget, men är den totala motsatsen när han spelar i J20.
|
|
|
Post by happygilmore on Mar 22, 2010 18:59:48 GMT 1
Visar han bara den viljan han gjort de få gånger han fått chansen i A-laget så kommer det nog att bli bra. Glöm inte att Sibbe är ung fortfarande och förhoppningsvis har han en stark utvecklingskurva framför sig. Eventuella attitydproblem tror jag nog att Kempe kan hjälpa till att fila bort. Man undrar ibland om han är schizofren då han visar en enorm vilja och ger 100% i nästan varje byte när han spelar i A-laget, men är den totala motsatsen när han spelar i J20. 3 år med en sådan spelare känns ju inte okej.
|
|
|
Post by dragkrok on Mar 22, 2010 19:10:35 GMT 1
Man undrar ibland om han är schizofren då han visar en enorm vilja och ger 100% i nästan varje byte när han spelar i A-laget, men är den totala motsatsen när han spelar i J20. 3 år med en sådan spelare känns ju inte okej. Verkar ju som klubben tror att man ska få ordning på honom, annars hade man knappast gett honom 3-år. KÖR HÅRT SIBBE!!!
|
|
|
Post by wolger on Mar 22, 2010 19:48:46 GMT 1
Visar han bara den viljan han gjort de få gånger han fått chansen i A-laget så kommer det nog att bli bra. Glöm inte att Sibbe är ung fortfarande och förhoppningsvis har han en stark utvecklingskurva framför sig. Eventuella attitydproblem tror jag nog att Kempe kan hjälpa till att fila bort. Man undrar ibland om han är schizofren då han visar en enorm vilja och ger 100% i nästan varje byte när han spelar i A-laget, men är den totala motsatsen när han spelar i J20. Åh fan, nu spelar du på STORA instrument. Hur många J-20matcher har du sett? Sibbe var inte bra i matchen mot olofström i kvalet. Mmm, ok. Men var god att inte döma honom enbart för den matchen. Gjorde inte Sibbe hattrick i matchen innan förresten??
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Mar 22, 2010 19:53:50 GMT 1
Man undrar ibland om han är schizofren då han visar en enorm vilja och ger 100% i nästan varje byte när han spelar i A-laget, men är den totala motsatsen när han spelar i J20. Åh fan, nu spelar du på STORA instrument. Hur många J-20matcher har du sett? Sibbe var inte bra i matchen mot olofström i kvalet. Mmm, ok. Men var god att inte döma honom enbart för den matchen. Gjorde inte Sibbe hattrick i matchen innan förresten?? Medgångarn vänder kappan efter vinden!
|
|
|
Post by wolger on Mar 22, 2010 19:55:58 GMT 1
Verkar så, ja!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 22, 2010 20:08:14 GMT 1
Förlåt, glömde att man inte får kritisera spelare som är ifrån staun.
|
|
|
Post by jipe on Mar 22, 2010 20:10:28 GMT 1
Jag tror Sibbe kommer göra en riktigt bra säsong 10/11...den lilla speltiden han fått av Micke och ändå gör han 15 poäng i den bästa division 1-serien i landet vid 18 års ålder visar på talang utöver det vanliga...med en tränare som ger honom förtroende, i en femma som t.ex Sirbäck, Kristoffer Söder o Emil Mårtensson så tror jag det hade blivit åka av...
|
|