|
Post by Jason on Aug 18, 2009 19:37:02 GMT 1
För det första så var det inte ditt inlägg jag svarade på (isåfall hade jag tryckt på Quote istället för Reply) från första början så jag fattar inte varför DU tar åt dig??? Moget inlägg förresten...
|
|
|
Post by pumba on Aug 18, 2009 19:39:16 GMT 1
För det första så var det inte ditt inlägg jag svarade på (isåfall hade jag tryckt på Quote istället för Reply) från första början så jag fattar inte varför DU tar åt dig??? Moget inlägg förresten... Nä då får jag ursäkta för att jag svarade på nåt som inte var menat till mig men det här med mogna inlägg? Lägg ner...
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Aug 18, 2009 22:50:54 GMT 1
Visst är det miljövänligt med 4 i bilen, men det ger ju knappast pengar... Vi lär samåka så mycket det går...och det är bra om det är miljön man tänker på.. Precis som vanligt undrar jag hur andra klarar sig!! Har de inga ungdomslag? Som får finansieras av klubbar som varken har publik eller fulla p-platser! Det var det jag undrade. Som jag sagt om inträde och allt. Man tar för allt, ungefär vad andra klubbar gör! Har man 5 ggr mer publik än nästan alla andra, så måste man ju ändå tjäna mycket mer än dessa!? Ta cykeln istället, både miljövänligt och du behöver inte betala den massiva summan av hela TJUGO kronor! För fan, lever du på existensminimum? Och detta är till alla som gnäller över priset, inte bara Q
|
|
|
Post by Hockeyoraklet on Aug 20, 2009 6:12:08 GMT 1
Tingsryd tog också 20 kr igår för parkeringen. De tog 80 kr för en ståplats biljett, för en träningsmatch.
Bara som info....
|
|
|
Post by #72 Foppa on Aug 20, 2009 7:43:32 GMT 1
Tingsryd tog också 20 kr igår för parkeringen. De tog 80 kr för en ståplats biljett, för en träningsmatch. Bara som info.... Skandal! Och inget kvitto på parkeringen fick vi heller....
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Aug 20, 2009 9:36:01 GMT 1
De tog också 15 kronor för vatten i skin, plus 20 kronor för en grillad.. enda priset som var någorlunda normalt var priset för dricka, 10 kronor... Dom får väll allt gratis ifrån börjes....
|
|
|
Post by dragkrok on Aug 20, 2009 13:15:22 GMT 1
Tingsryd tog också 20 kr igår för parkeringen. De tog 80 kr för en ståplats biljett, för en träningsmatch. Bara som info.... Skandal! Och inget kvitto på parkeringen fick vi heller.... ...och på en grusplan, så att bilen blev dammig....SKANDAL!!!
|
|
|
Post by icebreaker on Aug 20, 2009 20:54:25 GMT 1
Skandal! Och inget kvitto på parkeringen fick vi heller.... ...och på en grusplan, så att bilen blev dammig....SKANDAL!!! Du va väll inte ens där?, såg dej inte iaf... Stannade du hemma för att du är rädd om bilen
|
|
|
Post by dragkrok on Aug 20, 2009 21:22:20 GMT 1
...och på en grusplan, så att bilen blev dammig....SKANDAL!!! Du va väll inte ens där?, såg dej inte iaf... Stannade du hemma för att du är rädd om bilen Sittplats på en bortamatch .....trodde jag aldrig skulle hända.... men vad gör man när hela familjen skulle med
|
|
|
Post by time on Aug 20, 2009 21:24:07 GMT 1
Tingsryd tog också 20 kr igår för parkeringen. De tog 80 kr för en ståplats biljett, för en träningsmatch. Bara som info.... Japp 100:- för sittplats + 15:-parkering (utan kvitto) = 115:- I TAK 60 + 20:- (med kvitto) = 80:- Nå vad säger CALLAHAN ? Ska du inte tala om hur hutlöst detta är är? P-avgift utan kvitto är dessutom olagligt
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Aug 20, 2009 21:39:37 GMT 1
Tingsryd tog också 20 kr igår för parkeringen. De tog 80 kr för en ståplats biljett, för en träningsmatch. Bara som info.... Japp 100:- för sittplats + 15:-parkering (utan kvitto) = 115:- I TAK 60 + 20:- (med kvitto) = 80:- Nå vad säger CALLAHAN ? Ska du inte tala om hur hutlöst detta är är? P-avgift utan kvitto är dessutom olagligt Glöm inte priset på korven!!!! Plus att dom inte hade några hamburgare inför denna match, SKANDAL!!!! Inga pommes heller!!!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 20, 2009 22:38:14 GMT 1
Tingsryd tog också 20 kr igår för parkeringen. De tog 80 kr för en ståplats biljett, för en träningsmatch. Bara som info.... Japp 100:- för sittplats + 15:-parkering (utan kvitto) = 115:- I TAK 60 + 20:- (med kvitto) = 80:- Nå vad säger CALLAHAN ? Ska du inte tala om hur hutlöst detta är är? P-avgift utan kvitto är dessutom olagligt callahan skulle aldrig får för sig att gnälla på något annat lag ... det är endast KHK som drabbas av hans vrede. ;D
|
|
|
Post by sheriff on Aug 21, 2009 9:33:14 GMT 1
Tingsryd tog också 20 kr igår för parkeringen. De tog 80 kr för en ståplats biljett, för en träningsmatch. Bara som info.... Japp 100:- för sittplats + 15:-parkering (utan kvitto) = 115:- I TAK 60 + 20:- (med kvitto) = 80:- Jag tycker det är hutlöst lågt om dessa siffror stämmer. Vi ska väl konkurrera på samma vilkor? Detta säger jag trots att jag lever på existensminimum(vad kan jag säga? även Erik Penser har haft sina svackor).
|
|
|
Post by dockan on Aug 21, 2009 9:51:41 GMT 1
Massor av svart pengar in i Tejfs kakburk på kansliet..Dax för "masen" kanske att göra ett besök! Tror det skulle bli ett par extra kronor in i statskassan om man gjorde en razzia likt den på 2000 talets början...
|
|
|
Post by HF on Aug 21, 2009 13:10:27 GMT 1
Massor av svart pengar in i Tejfs kakburk på kansliet..Dax för "masen" kanske att göra ett besök! Tror det skulle bli ett par extra kronor in i statskassan om man gjorde en razzia likt den på 2000 talets början... Lösa rykten igår kväll gjorde gällande att Taif faktiskt haft besök av skattmasen under gårdagen.
|
|