|
Post by Joewson on Feb 4, 2011 19:11:56 GMT 1
För att få spela med KHK Fahlander är hans sportsliga rådgivare.
|
|
|
Post by pekka on Feb 4, 2011 19:14:49 GMT 1
Detta var bara vad som fick bägaren att rinna över...och förresten. Folk med problem ska man hjälpa i min värld... Han kunde få en chans här, så väl som någon annanstans! Eller ska han lägga av med hockeyn och sätta sig i parken? Måste vara bra för honom... Givetvis ska man hjälpa spelare med problem men det ska göras i föreningen han är i. Inte skicka honom till en annan förening
|
|
|
Post by cykeltjuven on Feb 4, 2011 19:26:17 GMT 1
Du tycker inte att vi också hade behövt honom....? Jag menar ju att även om det varit upprepat, så är det ju bra att visa goodwill och testa på NY plats! Valli skulle alltså inte fått spela någonstans, för att han misskött sig här? Stark sportgrupp? Jo, det är ju succe på banan...det är DÄR jag vill se den stark. Utan Fahlanders kontakter är den ännu svagare... 300 000:- för resten av säsongen ville Conny ha som "kompensation", oavsett hur lång säsongen än blir. Tror Fahlander skulle stått för denna kostnad. Men det spelar ingen roll, tror det blev bäst som det blev, både för Örebro och Conny. Och oss. Enligt alla de medier jag läst så går han på antabus.
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 4, 2011 20:48:01 GMT 1
är grym ikväll mot mora- Asset till 1-1 var fan inte klokt!!
|
|
|
Post by Sverker on Feb 4, 2011 23:29:49 GMT 1
är grym ikväll mot mora- Asset till 1-1 var fan inte klokt!! Och? ?? Han är väl grym mestadels på isen, så vad vill du förmedla med det inlägget?
|
|
|
Post by matse on Feb 5, 2011 9:50:36 GMT 1
Varför diskuterar ni Conny Strömberg? Han har inget med oss att göra, mer än att han försökte sälja sina tjänster till oss, i brist på annat.
|
|
|
Post by scarpino on Feb 5, 2011 11:18:28 GMT 1
Är du SÄKER på att han tar antabus!? Har svårt att tro det! Jag har inte sett honom tagit det, men varför skulle klubben gå ut och säga det om det inte vore sant? Varför har jag ingen aning, men med tanke på alla biverkningarna av antabus så har jag mycket svårt att tro att en elitidrottsman som måste kunna prestera på topp proppar i sig sånt skit!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 5, 2011 11:30:18 GMT 1
Ser inga biverkningar som skulle göra det svårare för Conny att fortsätta spela vid rekomenderad dos.
|
|
|
Post by scarpino on Feb 5, 2011 11:56:05 GMT 1
Ser inga biverkningar som skulle göra det svårare för Conny att fortsätta spela vid rekomenderad dos. Då har du aldrig tagit antabus kan jag lova dig!
|
|
|
Post by Sverker on Feb 5, 2011 13:58:36 GMT 1
Ser inga biverkningar som skulle göra det svårare för Conny att fortsätta spela vid rekomenderad dos. Då har du aldrig tagit antabus kan jag lova dig! Inte jag heller, men har haft lagkompisar som tagit det och då har det iaf funkat.
|
|
|
Post by hanutanpuck on Feb 5, 2011 19:24:21 GMT 1
Hejsan. Känns nästan som man få börja att tänka på nästa säsong. Känns som nästan halva laget kommer ryka detta året oxå Är bara imponerad av den vanliga serien av div 1. Allettan tycker ja inte dom ha visat att dom vill till play off. men men hoppas dom tar det Vilka tycker ni dom ska förnya kontrakt och vilka tycker ni ska komma ?
|
|
|
Post by hanutanpuck on Feb 5, 2011 19:34:33 GMT 1
Hejsan, tycker vi kan lägga up en ny tråd om silly season 2011-2012 Man börja bli lite otålig till nästa säsongs lagbygge Känns som dom kommer byta halva laget i år igen. tyvärr Tycker det är rätt många frågetecken om nya kontrakt
|
|
|
Post by krickan on Feb 5, 2011 19:36:59 GMT 1
Nja, är väl lite för tidigt. Men att de byter halva laget tror jag ju inte. Det är väl 4 fw platser som inte har kontrakt nästa år. (ed, collin ,ozzie och ruiz) Ed o collin vill klubben behålla. då är det 2 fw som kan ersättas, om de inte vill ha ozzie och ruiz kvar också, då är dom posterna tillsatta. På backsidan är det Karlsson, Alm, Sirokovs, Höök och Brooks som inte har kontrakt nästa sässe. Brooks kan vi redan nu se som en spelare som inte ersätts, så därmed är det 4 backplatser som inte har blivit tillsatta för nästa år. Totalt 4 backar och 2-4 fw alltså. Och jag tror utan att veta att iaf. någon eller några av de backarna som nämnts kommer att få förnyat kontrakt. Så jag skulle i verkligheten tro att det blir 0-2 fw och 1-3backar som ev. nyrekryteras.
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 5, 2011 21:23:03 GMT 1
Finns ev en back till som försvinner...
|
|
|
Post by Zäta on Feb 5, 2011 21:36:20 GMT 1
Är det Skoog du menar så tror jag han stannar. Känns bara som ett löst rykte som gick?
|
|