|
Post by HF on Feb 5, 2011 22:00:27 GMT 1
Jag kan bjuda på två namn det snackas om, Matt Whitehead o Rob Sich.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Feb 6, 2011 1:21:14 GMT 1
Finns ev en back till som försvinner... Nu tycker jag iofs att Höök har gjort en klart godkänd säsong i år, så han får gärna stanna för min skull, men visst hette det att han bara skulle spela en säsong till, sedan annan roll (som han väl redan har) i klubben?
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 6, 2011 1:53:31 GMT 1
Finns ev en back till som försvinner... Nu tycker jag iofs att Höök har gjort en klart godkänd säsong i år, så han får gärna stanna för min skull, men visst hette det att han bara skulle spela en säsong till, sedan annan roll (som han väl redan har) i klubben? Ja, Höök blir inte kvar till nästa säsong! Inte Alm heller! 4 nya blir det.
|
|
|
Post by Jason on Feb 6, 2011 8:48:14 GMT 1
Tycker gott och väl att Alm skulle kunna få fortsatt förtroende nästa säsong.
|
|
|
Post by aloviak on Feb 6, 2011 9:17:23 GMT 1
Nja, är väl lite för tidigt. Men att de byter halva laget tror jag ju inte. Det är väl 4 fw platser som inte har kontrakt nästa år. (ed, collin ,ozzie och ruiz) Ed o collin vill klubben behålla. då är det 2 fw som kan ersättas, om de inte vill ha ozzie och ruiz kvar också, då är dom posterna tillsatta. På backsidan är det Karlsson, Alm, Sirokovs, Höök och Brooks som inte har kontrakt nästa sässe. Brooks kan vi redan nu se som en spelare som inte ersätts, så därmed är det 4 backplatser som inte har blivit tillsatta för nästa år. Totalt 4 backar och 2-4 fw alltså. Och jag tror utan att veta att iaf. någon eller några av de backarna som nämnts kommer att få förnyat kontrakt. Så jag skulle i verkligheten tro att det blir 0-2 fw och 1-3backar som ev. nyrekryteras. Roger har int heller kontr nästa år
|
|
|
Post by krickan on Feb 6, 2011 10:48:04 GMT 1
Just det, han glömde jag ta med. Tack Aloviak!
Sen är ju frågan också, vill Oskar stå i båset en säsong till? Hans kontrakt är ju också bara över denna sässen.
|
|
|
Post by Jason on Feb 6, 2011 11:31:43 GMT 1
Inget ont om Oskar, han har varit delaktig i klubbens uppgång. Men jag skulle vilja se mer av Baston nästa säsong. Varva honom och Timo mellan matcherna.
|
|
|
Post by matse on Feb 6, 2011 12:25:16 GMT 1
Hade jag varit Oskar, skulle jag fly klubben. Han får ju inte ens stå de betydelselösa matcherna. Jag tycker det är förjäkligt att han fått så lite speltid. Jag har inte sett Baston spela,men jag anser att vi ska ha 2 seniormålvakter. Men frågar är, vem som vill öppna båsdörren en hel sässong?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 6, 2011 13:35:06 GMT 1
Hade jag varit Oskar, skulle jag fly klubben. Han får ju inte ens stå de betydelselösa matcherna. Jag tycker det är förjäkligt att han fått så lite speltid. Jag har inte sett Baston spela,men jag anser att vi ska ha 2 seniormålvakter. Men frågar är, vem som vill öppna båsdörren en hel sässong? Tycker inte jag. Ta en titt högre upp i seriesystemet så står första målvakten alla matcher förutom de där han känner sig sliten.
|
|
|
Post by stolpeout on Feb 6, 2011 14:57:21 GMT 1
Timo släpper bara spaden om han brutit benen.......
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 6, 2011 16:10:02 GMT 1
Alm är inte tillräckligt bra, han har knapp fått spela något denna säsong kommer kommer inte heller få göra så nästa säsong, bättre att släppa farm J-spelarna.
Hööken slutar efter säsongen.
|
|
|
Post by tof on Feb 6, 2011 19:02:41 GMT 1
har fått höra av en som säger sig vara insatt att det är väldigt osäkert med Skoog nästa säsong.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 6, 2011 21:58:59 GMT 1
Varför skulle han sluta?
Brist på motivation kanske?
|
|
|
Post by time on Feb 7, 2011 10:04:53 GMT 1
Hade fahlander varit sportchef hade vi legat före hästen i detta nu, och vi hade från starten haft en helt annan backbesättning och en trupp till en mindre peng men bättre. han har gjort det innan och skulle kunna göra det igen. Fahlander ska INTE vara sportchef...han är storsponsor och inget annat!!! Lätt att säga. svårare att utföra.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Feb 7, 2011 11:58:35 GMT 1
Varför skulle han sluta? Brist på motivation kanske? Pga sina ryggproblem.
|
|