|
Post by time on Feb 2, 2010 21:11:16 GMT 1
Efter att ha sett första perioden idag på U-16 matchen så tycker jag att KHK måste göra allt för att behålla Joel Kellman och Sebastian Svensson. Man måste nog erbjuda plats i alagstruppen för att det ska finnas någon chans att de tillhör KHK nästa säsong. Det räcker att Bobo och Westerholmarna har stuckit, kanske någon till. Tänkte skriva något stil med att "har du börjat bry dig om ungdomshockey på gamla dar" Sedan såg jag att avataren förvillade mig om vem som skrivit inlägget ...
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Feb 2, 2010 21:12:29 GMT 1
Måste ha ett allsvenskt lag i ettan för att ta steget upp (eller en jäkla massa tur). Sebbe är inte spelaren som kommer höja KHK till den nivån. Sebbe var inte bra på försäsongen, där han fick spela och han har inte varit på något sätt tillräckligt bra när han fått chansen för att kunna få mer speltid än vad han fått. Jag förstår att vissa här inne håller Sebbe högt, det är en karlskronakille och gjorde en riktigt bra höst förra säsongen. Men vissa spelare behöver bytas ut om vi ska ta nästa steg, de som inte platsar i år är ju rätt så lämpligt att byta ut. Finns väl en hel del som inte platsar i allsvenskan som lirar nu? Tycker inte Sebbe är sämre än Ringberg och Henning för att ta ett exempel.
|
|
|
Post by Joewson on Feb 2, 2010 21:13:02 GMT 1
Henning kommer lägga av och Ringberg vill jag inte heller behålla
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Feb 2, 2010 21:20:43 GMT 1
Henning kommer lägga av och Ringberg vill jag inte heller behålla Vi är helt överrens Känns som vi behöver få in ett antal nya spelare om vi ska sikta uppåt. En ny line, plus ett par stycken till.
|
|
|
Post by Joewson on Feb 2, 2010 21:39:48 GMT 1
Absolut, det går ju en del rykten inför nästa säsong så vi får se vart det landar. Just nu känns det rätt så viktigt att nå playoff, kan vara en bra erfarenhet för en del spelare inför nästa år.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 2, 2010 22:17:42 GMT 1
Måste ha ett allsvenskt lag i ettan för att ta steget upp (eller en jäkla massa tur). Sebbe är inte spelaren som kommer höja KHK till den nivån. Sebbe var inte bra på försäsongen, där han fick spela och han har inte varit på något sätt tillräckligt bra när han fått chansen för att kunna få mer speltid än vad han fått. Jag förstår att vissa här inne håller Sebbe högt, det är en karlskronakille och gjorde en riktigt bra höst förra säsongen. Men vissa spelare behöver bytas ut om vi ska ta nästa steg, de som inte platsar i år är ju rätt så lämpligt att byta ut. Finns väl en hel del som inte platsar i allsvenskan som lirar nu? Tycker inte Sebbe är sämre än Ringberg och Henning för att ta ett exempel. Tyvärr är han det...här får t o m jag hålla med MN..
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 3, 2010 10:36:29 GMT 1
Vem är denna Sebbe alla pratar om? Honom har jag inte sett sedan förra säsongen.. efter den har han varit spårlöst försvunnen. Ring Efterlyst på tv3? Han skulle bli en bra förstärkning till nästa säsong.
|
|
|
Post by figgliuzzi on Feb 3, 2010 21:23:23 GMT 1
Mike Wirll måste ju signas nästa år i Gislaved. Fyfan vicken klass-spelare. 2+1 mot oss ikväll och han gör ju vad han vill på isen och i powerplay. Bland det bästa jag har sett. Köp !!!!!!!!
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Feb 3, 2010 21:29:25 GMT 1
Mike Wirll måste ju signas nästa år i Gislaved. Fyfan vicken klass-spelare. 2+1 mot oss ikväll och han gör ju vad han vill på isen och i powerplay. Bland det bästa jag har sett. Köp !!!!!!!! Hoppas du skämtar
|
|
|
Post by figgliuzzi on Feb 3, 2010 21:33:12 GMT 1
jacob: såg du matchen ? . han är ju division F bästa spelare. total lekstuga. du kan ju inte hockey.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Feb 3, 2010 21:40:10 GMT 1
jacob: såg du matchen ? . han är ju division F bästa spelare. total lekstuga. du kan ju inte hockey. Ja jag såg matchen, nej han är inte div. 1 F bästa spelare och jag kan en del hockey. Hur många matcher har du sett honom spela?
|
|
|
Post by figgliuzzi on Feb 3, 2010 21:48:34 GMT 1
jag har sett mike 5 matcher live iår och han är otroligt bra. finns en anledning att troja ljungby i allsvenskan är intresserade!!!!
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Feb 3, 2010 21:50:45 GMT 1
jag har sett mike 5 matcher live iår och han är otroligt bra. finns en anledning att troja ljungby i allsvenskan är intresserade!!!! Jag skiter i vem som är intresserad av honom, JAG tycker han är oduglig och det är min åsikt. Vi tycker helt enkelt inte likadant om just denna spelare
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Feb 3, 2010 21:57:04 GMT 1
Har aldrig sett killen spela men tycker han verkar Wiril, men det vet nog figgliuzzi mer om;)
|
|
|
Post by happygilmore on Feb 3, 2010 22:20:29 GMT 1
jag har sett mike 5 matcher live iår och han är otroligt bra. finns en anledning att troja ljungby i allsvenskan är intresserade!!!! Jag skiter i vem som är intresserad av honom, JAG tycker han är oduglig och det är min åsikt. Vi tycker helt enkelt inte likadant om just denna spelare Håller helt med, inget att ha.
|
|