Arcam
Björnligan
Proud Member Of The Number 77 Fanclub
|
Post by Arcam on Oct 25, 2012 21:06:47 GMT 1
jaha nu ska väl de flesta skriva klagosång ,om kempe å hur dom saknar honom kempe var tvungen att gå! bit ihop å se tiden ann kommer att bli bättre,,om inte iår så nästa år,,för nog fan tyar detta lag hålla div 1 stången i ett kval!!!!!! dags att bita ihop å visa vem som är KHK
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 25, 2012 21:16:53 GMT 1
Tänkte skriva precis detamma Arcam! Oavsett vilken division vi spelar i, så kanske det kan bli någon form av rolig hockey och trevligare stämning! =)
|
|
Arcam
Björnligan
|
Post by Arcam on Oct 25, 2012 21:23:02 GMT 1
Tänkte skriva precis detamma Arcam! Oavsett vilken division vi spelar i, så kanske det kan bli någon form av rolig hockey och trevligare stämning! =) precis! kempe fick khk att se ut som en riktigt gråmulen dag i finska vinterkriget.
|
|
|
Post by sektion11 on Oct 25, 2012 21:34:45 GMT 1
Tänkte skriva precis detamma Arcam! Oavsett vilken division vi spelar i, så kanske det kan bli någon form av rolig hockey och trevligare stämning! =) precis! kempe fick khk att se ut som en riktigt gråmulen dag i finska vinterkriget. Nu kör vi, mot sträcket och förbi!!
|
|
Arcam
Björnligan
|
Post by Arcam on Oct 25, 2012 21:37:51 GMT 1
precis! kempe fick khk att se ut som en riktigt gråmulen dag i finska vinterkriget. Nu kör vi, mot sträcket och förbi!! helt rätt!
|
|
|
Post by time on Oct 27, 2012 8:51:08 GMT 1
Tänkte skriva precis detamma Arcam! Oavsett vilken division vi spelar i, så kanske det kan bli någon form av rolig hockey och trevligare stämning! =) Visst var det kul när vi mötte Kryptonics. Är det den tiden du längtar tillbvaka till?
|
|
|
Post by time on Oct 27, 2012 18:29:18 GMT 1
Är helt övertygad om att Kempe är klubbens bästa nyförvärv i år trots Leinonen, Mcgarne m.fl Timeouten tyder på en fingertoppskänslan och en vilja att COACHA laget.......gott att se!
|
|
|
Post by dragkrok on Oct 28, 2012 8:11:47 GMT 1
Är helt övertygad om att Kempe är klubbens bästa nyförvärv i år trots Leinonen, Mcgarne m.fl Timeouten tyder på en fingertoppskänslan och en vilja att COACHA laget.......gott att se! Att ha som hobby att dammsuga forumet efter gamla inlägg med endast en avsikt, nämligen att kunna peka finger åt andra är oerhört osympatiskt och säger säger en hel del om den individens välbefinnande. .......men eftersom du lagt ner besväret att rota fram ett, över två år, gammalt inlägg så ska du givetvis få ett svar: Jag tycker ofta och jag tycker mycket, ibland har jag rätt, ibland har jag fel, ser inget konstigt med det. Jag har heller inga problem med att "krypa till korset" de gånger jag har fel. Jag har heller inga problem med att ändra uppfattning om verkligheten visar sig bli en annan än vad jag trodde från början, ser inga konstigheter i detta heller, snarare tvärtom faktiskt..... I just detta specifika inlägget är det bara att konstatera.... OJ, vad FEL jag hade! Kempe visade sig inte alls var den jag trodde och den handlingskraft jag hyllar i inlägget visade han prov på alldeles för sällan.....OCH värvningen av Timo har ju visat sig vara sjukt mycket bättre och viktigare. Till sist en uppmaning till dig time: Kasta skygglapparna och skaffa dig en hälsosammare hobby. Prova att någon gång våga tycka/tänka innan du har facit, det är inte farligt att ha fel.
|
|
|
Post by time on Oct 28, 2012 8:51:57 GMT 1
Att ha som hobby att dammsuga forumet efter gamla inlägg med endast en avsikt, nämligen att kunna peka finger åt andra är oerhört osympatiskt och säger säger en hel del om den individens välbefinnande. .......men eftersom du lagt ner besväret att rota fram ett, över två år, gammalt inlägg så ska du givetvis få ett svar: Jag tycker ofta och jag tycker mycket, ibland har jag rätt, ibland har jag fel, ser inget konstigt med det. Jag har heller inga problem med att "krypa till korset" de gånger jag har fel. Jag har heller inga problem med att ändra uppfattning om verkligheten visar sig bli en annan än vad jag trodde från början, ser inga konstigheter i detta heller, snarare tvärtom faktiskt..... I just detta specifika inlägget är det bara att konstatera.... OJ, vad FEL jag hade! Kempe visade sig inte alls var den jag trodde och den handlingskraft jag hyllar i inlägget visade han prov på alldeles för sällan.....OCH värvningen av Timo har ju visat sig vara sjukt mycket bättre och viktigare. Till sist en uppmaning till dig time: Kasta skygglapparna och skaffa dig en hälsosammare hobby. Prova att någon gång våga tycka/tänka innan du har facit, det är inte farligt att ha fel. Om jag vetat att du skulle lägga så mycket energi på detta - inlägg hade jag givetvis inte skrivit det. Ber om ursäkt!Men ditt inlägg jag citerade var bara ett av många som som förbehållslöst hyllade nye tränare. Som jag skrev i ett annat inlägg, jag har sett det många gånger i stan i olika sporter. När nya tränare kommer ska allt bli så bra. Sedan blir allt som vanligt igen. Vi får se vad som skrivs om Janne K om en tid. Hoppas det blir bra saker. Jag tycker o tänker ganska mycket innan jag har facit iu hand. Dock skriver jag inte ALLT här i forumet. Jag tyckte tex att Hyvönen var en kanonvärvning. Trodde han skulle leverera mer på HA-nivå redan nu även om han är ringrostig. Till skillnad mot många andra så tycker jag att man inte ska bestämma sig för hur man gör med honom förrän tryouten gått ut. (Sedan har jag vid ett antal tillfällen skrivit att jag tycker det var helt fel att sparja tränarna INNAN man hade klkart med nya. Har man haft tränare i 2,5 år så kan man väl vänta 12 dagar till. I början fick jag mothugg. Men har noterat att fler och fler tycker som jag)
|
|
|
Post by Sverker on Oct 30, 2012 14:17:59 GMT 1
Var nog bra för Kempe att dom sparkade honom när dom gjorde det. 5 förluster till i CV:t hade inte sett bra ut.
|
|
|
Post by time on Nov 7, 2012 19:59:36 GMT 1
Det var ju intre någon hemlighet att Sam var tänkt att efterträda Janne. Blev bara några månader tidigare. Förstod att detta skulle komma från dej, inte det minsta förvånad! Tror du det var tänkt att ske på sättet det gjordes på? Skulle det inte ske inför säsongen 13/14? Tror du Janne och Sam hade olika sätt att se på hockey? Om du tror det var så, borde inte Janne varit kvar denna säsongen! Du kanske tänker på ett helt annorlunda sätt och det vore trevligt att veta hur du tänker. Tror du det var tänkt att ske på sättet det gjordes på? Svar: Nej Skulle det inte ske inför säsongen 13/14? Svar: Förmodligen Tror du Janne och Sam hade olika sätt att se på hockey? Svar: Vet ej. Kan för lite om Sams hockeyfilosofi Om du tror det var så, borde inte Janne varit kvar denna säsongen! Svar: Se svar föregående fråga Du kanske tänker på ett helt annorlunda sätt och det vore trevligt att veta hur du tänker OK
|
|
|
Post by Sverker on Nov 7, 2012 20:09:59 GMT 1
Förstod att detta skulle komma från dej, inte det minsta förvånad! Tror du det var tänkt att ske på sättet det gjordes på? Skulle det inte ske inför säsongen 13/14? Tror du Janne och Sam hade olika sätt att se på hockey? Om du tror det var så, borde inte Janne varit kvar denna säsongen! Du kanske tänker på ett helt annorlunda sätt och det vore trevligt att veta hur du tänker. Tror du det var tänkt att ske på sättet det gjordes på? Svar: Nej Skulle det inte ske inför säsongen 13/14? Svar: Förmodligen Tror du Janne och Sam hade olika sätt att se på hockey? Svar: Vet ej. Kan för lite om Sams hockeyfilosofi Om du tror det var så, borde inte Janne varit kvar denna säsongen! Svar: Se svar föregående fråga Du kanske tänker på ett helt annorlunda sätt och det vore trevligt att veta hur du tänker OK Tack för dina svar, men behövde du 24 dagar för att komma på det? ;D Ja,ja det finns ju I och E personligheter.
|
|
|
Post by time on Nov 7, 2012 20:15:53 GMT 1
Tror du det var tänkt att ske på sättet det gjordes på? Svar: Nej Skulle det inte ske inför säsongen 13/14? Svar: Förmodligen Tror du Janne och Sam hade olika sätt att se på hockey? Svar: Vet ej. Kan för lite om Sams hockeyfilosofi Om du tror det var så, borde inte Janne varit kvar denna säsongen! Svar: Se svar föregående fråga Du kanske tänker på ett helt annorlunda sätt och det vore trevligt att veta hur du tänker OK Tack för dina svar, men behövde du 24 dagar för att komma på det? ;D Ja,ja det finns ju I och E personligheter. Hade inte tänkt svara. Men ville få bort detta från agendan eftersom det var så oerhört viktigt för dig att få veta mina åsikter ...
|
|
|
Post by Sverker on Nov 7, 2012 20:26:47 GMT 1
Tack för dina svar, men behövde du 24 dagar för att komma på det? ;D Ja,ja det finns ju I och E personligheter. Hade inte tänkt svara. Men ville få bort detta från agendan eftersom det var så oerhört viktigt för dig att få veta mina åsikter ... Nu har du nog missuppfattat saker och ting, se nedan: Du skrev (jag tyckte inte spelarna skulle twittra och ha åsikter när Kempe sparkades): Det behöver de ju inte. Du springer ju o pratar med dem o sprider det i sociala medier ... Jag svarade och ställde 4:a frågor: Tog det 3 dagar för dej att komma på detta? Är ditt mål här att hela tiden försöka göra dej rolig/försöka förnedra mej, så Sir I, Medgångarn, kaffe, benderman och några till kan hänga på? Om du läser hela inlägget, så kan du se att vi som supportrar har rätt att tycka vad vi vill och jag ser mej som en sådan. Tyvärr kan jag inte hjälpa att jag i vissa fall vet mer än dej när det gäller KHK, det är kanske där skon klämmer? När jag skriver ngt här på forumet, så namnger jag aldrig vem som sagt något. Eller har du en annan uppfattning gällande det? Vissa saker nämner jag i förtroende till vissa och min förhoppning är att det då är i förtroende och förblir så. Jag litar på människor. Om spelarna själva ex är och twittrar om detta, så tycker iaf jag det är en helt annan sak. Till sist, läs vad jag skrev igår: Du (var du) och några till har hängt upp er på att jag skrivit att det är viktigt att ha "roligt", det innebär inte i mitt sätt att se det som "skit samma hur det går, bara vi har roligt". Så nu kan ni lägga ner dessa kommentarer efter varje match KHK förlorar. Det är inte roligt längre. Jag tycker ff att KHK gjorde helt rätt som sparkade Kempe! Jag tror detta kommer bli bra till slut!
|
|
|
Post by time on Nov 7, 2012 20:36:52 GMT 1
Tog det 3 dagar för dej att komma på detta?
Svar Nej. Tänkte på det direkt
Är ditt mål här att hela tiden försöka göra dej rolig/försöka förnedra mej, så Sir I, Medgångarn, kaffe, benderman och några till kan hänga på?
Svar Nej
Tyvärr kan jag inte hjälpa att jag i vissa fall vet mer än dej när det gäller KHK, det är kanske där skon klämmer?
Svar Nej
När jag skriver ngt här på forumet, så namnger jag aldrig vem som sagt något. Eller har du en annan uppfattning gällande det?
Svar Nej
|
|