|
Post by khkkrille on Feb 23, 2013 23:03:41 GMT 1
Ja eller så är det så att det i det närmsta är omöjligt att få någon klubb att ta över deras antagligen alldeles för väl tilltagna kontrakt.Man har såklart inte råd att sparka folk för att samtidigt ta in ett lika dyrt fast bättre alternativ. Därför är jag övertygad om att vi nu har det bästa laget vi efter förutsättningarna (som Kempe skapade) kan ställa på benen.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 23, 2013 23:05:26 GMT 1
Man kan ju ha det i åtanke, Chriande, att det kan vara anledningen till att inga kontrakt förlängs..att man inte vill ha alls många fråndetta laget kvar. En helt ok strategi tycker jag
|
|
|
Post by 31an on Mar 12, 2013 6:17:18 GMT 1
Kempe gråter ut i dagens tidning. Kastar en hel del skit på Höök!
|
|
|
Post by khkmarcus on Mar 12, 2013 7:09:24 GMT 1
Tycker nog inte det va så mycket gråt. Finns som sagt alltid två sidor av myntet.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 12, 2013 7:53:15 GMT 1
Fick väl även sparken från Lakers pga. att han inte drog jämt med sportchefen... verkar vara ett återkommande problem?
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Mar 12, 2013 8:10:46 GMT 1
Det kändes ärligt, och jag gillar slutklämmen: "Nöjd, känner du att fått ge din version? - Jag har fått trycka till Calle. Han sparkade mig, men jag sparkade honom först som spelare. ? – Vågar du inte skriva det? Jag gav honom ju inte förnyat kontrakt som spelare och så blev jag själv sparkad."
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 12, 2013 10:32:45 GMT 1
Lite pinsamt att läsa.
|
|
dagger
Ungdomslirare
|
Post by dagger on Mar 12, 2013 10:54:08 GMT 1
Pinsamt av Connie N att samma dag som KHK ska starta en superviktig kvalserie publicera denna artikel...
|
|
|
Post by dragskott on Mar 12, 2013 11:03:16 GMT 1
Valet av dag att publicera detta "scoop" sänker lokaltidningen rejält. Man undrar hur tidningen tänker när dom vill skapa oro i hemmalaget genom att lägga ut reportaget just idag.
Det verkar finnas rätt mycket bitterhet från tidningen och detta visar man med stor tydlighet genom att ha det dåliga omdömet att lägga ut det idag
Samtidigt som man knappt nämner att det är matchdag.
Stort MV IG till journalist och tidning.
|
|
|
Post by Zäta on Mar 12, 2013 11:26:24 GMT 1
Connie visar ju ingen extremt taktkänsla. Dålig stil att ta upp det nu tycker jag.
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 12, 2013 11:40:58 GMT 1
Missnöjet visar man enklast genom att ringa sin tidning idag och säga upp den....
|
|
|
Post by Bart on Mar 12, 2013 11:42:19 GMT 1
Connie håller väl på Taif. Han är väl ej känd för att vara smart eller gilla KHK.
|
|
|
Post by noll1 on Mar 12, 2013 11:52:11 GMT 1
Missnöjet visar man enklast genom att ringa sin tidning idag och säga upp den.... Absolut, säg gärna upp tidningen men lägg inte mer tankar på saker som inte går att ändra. Det kommer finnas massor av tillfälle att diskutera säsongen senare. Tappa inte fokus på kvalet och de 10 kommande matcherna, det är det enda som räknas. Kempe och tidningen får vackert vänta med att bli grillade.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 12, 2013 12:40:50 GMT 1
Kempe är och förblir en idiot i mina ögon..jag önskar honom all olycka inom hockeyn! Att säga upp tidningen är ju lite tramsigt, den bör och ska vara kritisk både när det i detta fallet är något negativt men givetvis ska positiv kritik också framföras och det kan vi väl inte mer än hålla med om att den gjort??
|
|
|
Post by Sverker on Mar 12, 2013 12:54:59 GMT 1
Löjligt av BLT att lägga ut detta idag.
Det finns en sak Kempe säger i intervjun som han har helt rätt i och den sanningen kan tyvärr på sikt bli problematisk för KHK.
|
|