|
Post by anticonnie on Mar 1, 2007 12:19:38 GMT 1
Tycker man ska stå när man går på hockey därför det blev "sk"! Skit i vad jag skrev!! tänk på vad jag menar istället! aha en nyvunnen insikt då. För jag har inte sett dig på stå på många många år i wämöhallen... Är medveten om detta men det var inte kul å stå själv i WH så det blev sittplats för min på slutet!
|
|
|
Post by blonderadbulgar on Mar 1, 2007 12:49:23 GMT 1
Lika bra att starta en tråd där vi bitna KHK´fantaster kan skriva av oss ifall nu vi blir utslagna i Play Off spelet. (Hoppas att vi slipper detta...) Varför starta denna nu ?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 1, 2007 12:52:05 GMT 1
Därför OM det sker så måste hjälpen finnas till hands. Jag tycker även en krissgrupp bör finnas till hands i TAK, om det värsta sker...
|
|
|
Post by crosschecking on Mar 1, 2007 13:54:24 GMT 1
word. präst,psykologer,kuratorer,Systembolag på hjul mm...
|
|
|
Post by Compa on Mar 3, 2007 12:09:49 GMT 1
Kan nog lägga ner denna tråd!!! *S*
|
|
|
Post by anticonnie on Mar 3, 2007 12:54:44 GMT 1
Kan nog lägga ner denna tråd!!! *S* WÖRD
|
|
|
Post by HF on Mar 3, 2007 13:04:59 GMT 1
Kan nog lägga ner denna tråd!!! *S* Vi har inte vunnit nåt än bara för att vi fått ett set i tresettaren!
|
|
|
Post by Hockeyoraklet on Mar 3, 2007 17:49:13 GMT 1
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
|
|
|
Post by run4use on Mar 3, 2007 18:01:46 GMT 1
Helvete oxå!!!! Känner mig så djävla tom. Blir att dränka sorgen i massvis med sprit.
Hursom helst tack alla för en underbar säsong.
In i dimman :-(
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Mar 3, 2007 18:14:18 GMT 1
Jag vill tacka alla som varit i hallen .. tack för en underbar säsong ... nu tar vi nya tag i höst
Bennie "Canucken" Sundmark
KHK KHK KHK "FOREVER KHK" KHK KHK KHK
|
|
|
Post by lawless on Mar 3, 2007 18:29:35 GMT 1
jaha....? o va fan ska man göra nu då............?
|
|
|
Post by Compa on Mar 3, 2007 19:10:11 GMT 1
Kan nog lägga ner denna tråd!!! *S* förlåt att jag skrev så....måste behålla tråden!
|
|
|
Post by anticonnie on Mar 3, 2007 22:21:27 GMT 1
jaha....? o va fan ska man göra nu då............? Jo det ska jag tala om för dig min gode vän Lawless! Det är nu vi i BB ska börja växa till nåt som karlskrona hockey aldrig sett make till! Jag har sagt det förr och säger det igen VI SKA REGERA! Inom kort så kommer jag att försöka få till en samlig med oss i den inre kretsen i BB och börja bygga så att vi står rustade inför nästa säsong! Vi passa på att tacka ALLA som stått och vrålat sönder sina halsar på NNÖ denna säsong! Håll ögon och öron öppna så kommer jag att< kalla er för strid!! MVH Pierre"Youngblood"Löfgren STOLT Ordförande i BLACKBUGS!
|
|
|
Post by ringcar on Mar 3, 2007 23:01:48 GMT 1
Känner mej helt tom... Men hur blir det nu? Både Tyrige och Jonstorp har ju dragit sig ur ettan!!! Grästorp och Kållered mm kommer väl inte spela i samma serie i alla fall som Mörrum/Olofstöm (DIV1F) mm? ? Dom kommer ju spelar i DIV1E i så fall?
|
|
|
Post by ringcar on Mar 3, 2007 23:03:05 GMT 1
Skulle vilja tacka Black Bugs. Ni ska veta det att ni kanske stått för en största utvecklingen denna säsong. I början tyckte jag som många att ni var ett gäng(uräkta) idoter som bara stod på norra stå för att vara lite små fulla och skrika på domaren, men under säsongen har ni växt till och blir en jätte tillgång för hela föreningen!!! TACK (P.S Även om det känns tungt nu så börjar vi redan ladda för revange. D.S)
|
|