|
Post by Professorn on Feb 28, 2007 23:22:16 GMT 1
Lika bra att starta en tråd där vi bitna KHK´fantaster kan skriva av oss ifall nu vi blir utslagna i Play Off spelet.
(Hoppas att vi slipper detta...)
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 28, 2007 23:30:59 GMT 1
KHK har fortfarande allt i egna händer, så någon krishjälp behövs nog inte än på ett tag.
|
|
|
Post by Professorn on Feb 28, 2007 23:33:34 GMT 1
Hoppas att du har rätt "Björnen"...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 28, 2007 23:54:33 GMT 1
Jag behöver fan nästan krishjälp redan i kväll.
|
|
|
Post by mindriot on Mar 1, 2007 1:36:54 GMT 1
Ja man kom precis ihåg hur det känns när ens lag förlorar. Har ju haft den känslan så mycket på senare tid. Iallafall det suger... Men detta vänder vi. Vinst med 5-3 på fredag. Sista målet i öppen kasse... ;D
|
|
|
Post by anticonnie on Mar 1, 2007 6:55:23 GMT 1
KRISHJÄLP!!?? Här ska det fan inte behövas nån krishjälp!! Nu är det upp till laget att avsluta denna första runda i PO med 2st väl genomförda matcher i TAK!! Vi på läktaren ska ge grästorp en otrevlig överraskning genom att stödja vårt KHK i 60minX2!! Hoppas på att vår sk sittplatspublik kan hjälpa oss på NNÖ och se till att vi lyfter taket i arenan och samtidigt lyfter KHK till seger!
|
|
|
Post by HF on Mar 1, 2007 8:16:26 GMT 1
KRISHJÄLP!!?? Här ska det fan inte behövas nån krishjälp!! Nu är det upp till laget att avsluta denna första runda i PO med 2st väl genomförda matcher i TAK!! Vi på läktaren ska ge grästorp en otrevlig överraskning genom att stödja vårt KHK i 60minX2!! Hoppas på att vår sk sittplatspublik kan hjälpa oss på NNÖ och se till att vi lyfter taket i arenan och samtidigt lyfter KHK till seger! sk sittplatspublik...? Menar du att det igentligen inte är en sittplatspublik...?
|
|
|
Post by anticonnie on Mar 1, 2007 8:26:26 GMT 1
KRISHJÄLP!!?? Här ska det fan inte behövas nån krishjälp!! Nu är det upp till laget att avsluta denna första runda i PO med 2st väl genomförda matcher i TAK!! Vi på läktaren ska ge grästorp en otrevlig överraskning genom att stödja vårt KHK i 60minX2!! Hoppas på att vår sk sittplatspublik kan hjälpa oss på NNÖ och se till att vi lyfter taket i arenan och samtidigt lyfter KHK till seger! sk sittplatspublik...? Menar du att det igentligen inte är en sittplatspublik...? Tycker man ska stå när man går på hockey därför det blev "sk"! Skit i vad jag skrev!! tänk på vad jag menar istället!
|
|
|
Post by crosschecking on Mar 1, 2007 8:52:23 GMT 1
Är det någon som vet vad Grästorp spelarna sover över,om vi vinner på fredag? En lite nattpromenad skadar aldrig..
|
|
|
Post by Compa on Mar 1, 2007 10:14:26 GMT 1
Är det någon som vet vad Grästorp spelarna sover över,om vi vinner på fredag? En lite nattpromenad skadar aldrig.. ;D
|
|
|
Post by sektiong on Mar 1, 2007 10:18:27 GMT 1
Jag måste testa tutan på bilen, den ska besiktas nästa vecka och jag vill ju testa allt så att man inte behöver stå skamsen i besiktningshallen. ;D
|
|
|
Post by crosschecking on Mar 1, 2007 10:44:56 GMT 1
Har lite rostarbete på min.. skaju inte slipa innomhus med vinkelslipen pga. röken.. ;D
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 1, 2007 10:57:54 GMT 1
KRISHJÄLP!!?? Här ska det fan inte behövas nån krishjälp!! Nu är det upp till laget att avsluta denna första runda i PO med 2st väl genomförda matcher i TAK!! Vi på läktaren ska ge grästorp en otrevlig överraskning genom att stödja vårt KHK i 60minX2!! Hoppas på att vår sk sittplatspublik kan hjälpa oss på NNÖ och se till att vi lyfter taket i arenan och samtidigt lyfter KHK till seger! Exakt, nu ska Grästorp få ett helvete både på fredag och lördag!
|
|
|
Post by HF on Mar 1, 2007 11:37:13 GMT 1
sk sittplatspublik...? Menar du att det igentligen inte är en sittplatspublik...? Tycker man ska stå när man går på hockey därför det blev "sk"! Skit i vad jag skrev!! tänk på vad jag menar istället! aha en nyvunnen insikt då. För jag har inte sett dig på stå på många många år i wämöhallen...
|
|
|
Post by neverendingstory on Mar 1, 2007 11:55:57 GMT 1
Titta på Björklöven mot Växjö, det är nog Växjö som har det tuffast just nu. Jag tycker KHK har ett gott utgångsläge och tar vi oss igenom detta blir vi bara bättre och bättre.
|
|