sundin
Ungdomslirare
|
Post by sundin on Mar 30, 2010 8:16:49 GMT 1
Otur!!!! Har du överhuvudtaget sett mannen i någon av nämnda matcher,,,,,du snackar just nu om saker du inte vet ett dugg om. Jag har iaf sett mannen in action i 2 av dessa matcher ,,knätackling är det en open ice tackling?? armbågstackling är det en open ice tackling? Slår vad om att mannen använde armbågarna i Oskarshamn också hjärnskakning får man inte av en kroppstackling möjligtvis går luften ur och man mår jävligt illa även då men detta är inget att gnälla över,,,så sluta snacka om open ice tacklingar ...och var NÄMNER jag ens open-ice tacklingar Prova och läs INNAN du svarar..... och nej, jag har inte sett någon utav tacklingarna du avser i mötena mot OIK. Var det avser tacklingen i går så har ju verken du eller gudfadern sett den men Ändå vet NI hur den gått till..... märkligt vilka krafter ni besitter i Olofström Vad det gäller antal korrekta tacklingar som slutat med hjärnskakning för den andre så finns det ett antal att titta på bara på youtube. ps vägrar fortfarande att tro att Jakobsson(eller någon annan) spelar hockey med avsikt att skada motståndarna....... att sedan OIK-supportrar tycker att man ska slå ner densamma i nästa möte säger väl mer om dessa än om Jakobsson..... Och du... jag försvarar inte Jakobssons tackling från igår (jag har nämligen inte sett den heller), däremot reagerar jag på dom som kan fördömma den UTAN att ha sett den..... Angående att du nämner open ice tackling kopplar jag till detta tagit från dina rader: Om Jakobsson har otur när han tacklas ibland så innebär det inte att han är ute för att skada För du menar väl inte att en armbågstackling eller knätackling är en oturstackling så då återstår bara openice eller hur....
|
|
|
Post by dragkrok on Mar 30, 2010 10:13:19 GMT 1
...och var NÄMNER jag ens open-ice tacklingar Prova och läs INNAN du svarar..... och nej, jag har inte sett någon utav tacklingarna du avser i mötena mot OIK. Var det avser tacklingen i går så har ju verken du eller gudfadern sett den men Ändå vet NI hur den gått till..... märkligt vilka krafter ni besitter i Olofström Vad det gäller antal korrekta tacklingar som slutat med hjärnskakning för den andre så finns det ett antal att titta på bara på youtube. ps vägrar fortfarande att tro att Jakobsson(eller någon annan) spelar hockey med avsikt att skada motståndarna....... att sedan OIK-supportrar tycker att man ska slå ner densamma i nästa möte säger väl mer om dessa än om Jakobsson..... Och du... jag försvarar inte Jakobssons tackling från igår (jag har nämligen inte sett den heller), däremot reagerar jag på dom som kan fördömma den UTAN att ha sett den..... Angående att du nämner open ice tackling kopplar jag till detta tagit från dina rader: Om Jakobsson har otur när han tacklas ibland så innebär det inte att han är ute för att skada För du menar väl inte att en armbågstackling eller knätackling är en oturstackling så då återstår bara openice eller hur.... Så du menar att ALLA ojusta tacklingar är avsiktliga???.... för man kan ju inte(enl dig) ha just otur eller dålig timing i just det ögonblicket. Sen har jag väldigt svårt att tro att Jakobsson bara skulle delat ut två(!) tacklingar i de två matcherna du har sett honom spela...i så fall måste han haft två riktigt dåliga dagar just då, om han inte mäktade med mer än en tackling per match. ...och du....jag förstår fortfarande inte hur du kan veta hur tacklingen från igår såg ut Nåja, orkar faktiskt inte bry mig mer då varken du eller jag har sett gårdagens händelse
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Mar 30, 2010 11:41:32 GMT 1
Det svinet försöker sig alltid på nåt som inte han kan..Nu kan det sluta illa..Jag krev det tidigare också...Hoppas han far illa ut så man slipper se han även nästa säsong....! Gudfadern, vilken lipsill du är, du gråter ut i diverse kommentarsfält i bloggar och tidningars nätbilagor. Torka tårarna nu, hur f-n skulle Olofström klara sig i allsvenskan om man inte ens tåler lite tufft och småfult spel?
|
|
sundin
Ungdomslirare
|
Post by sundin on Mar 30, 2010 20:50:57 GMT 1
Det svinet försöker sig alltid på nåt som inte han kan..Nu kan det sluta illa..Jag krev det tidigare också...Hoppas han far illa ut så man slipper se han även nästa säsong....! Gudfadern, vilken lipsill du är, du gråter ut i diverse kommentarsfält i bloggar och tidningars nätbilagor. Torka tårarna nu, hur f-n skulle Olofström klara sig i allsvenskan om man inte ens tåler lite tufft och småfult spel? Försvarar inte Gudfadern i vanlig fall.....men en liknelse kanske kan behövas,,,,kommer ni ihåg förra säsongen när Skoog gjorde en open ice tackling på Brasar,,,vad var det ni kallade Skoog på forumet efter detta? för det var väl en open ice tackling då allt verkar vara detta idag. Behöver jag säga mer eller ramlar poletten ner nu
|
|
sundin
Ungdomslirare
|
Post by sundin on Mar 30, 2010 20:52:20 GMT 1
Angående att du nämner open ice tackling kopplar jag till detta tagit från dina rader: Om Jakobsson har otur när han tacklas ibland så innebär det inte att han är ute för att skada För du menar väl inte att en armbågstackling eller knätackling är en oturstackling så då återstår bara openice eller hur.... Så du menar att ALLA ojusta tacklingar är avsiktliga???.... för man kan ju inte(enl dig) ha just otur eller dålig timing i just det ögonblicket. Sen har jag väldigt svårt att tro att Jakobsson bara skulle delat ut två(!) tacklingar i de två matcherna du har sett honom spela...i så fall måste han haft två riktigt dåliga dagar just då, om han inte mäktade med mer än en tackling per match. ...och du....jag förstår fortfarande inte hur du kan veta hur tacklingen från igår såg ut Nåja, orkar faktiskt inte bry mig mer då varken du eller jag har sett gårdagens händelse Tycker du har verkat bry dig mycket då du inte sett någon av de 3 nämna matcherna
|
|
|
Post by dragkrok on Mar 30, 2010 20:58:23 GMT 1
Så du menar att ALLA ojusta tacklingar är avsiktliga???.... för man kan ju inte(enl dig) ha just otur eller dålig timing i just det ögonblicket. Sen har jag väldigt svårt att tro att Jakobsson bara skulle delat ut två(!) tacklingar i de två matcherna du har sett honom spela...i så fall måste han haft två riktigt dåliga dagar just då, om han inte mäktade med mer än en tackling per match. ...och du....jag förstår fortfarande inte hur du kan veta hur tacklingen från igår såg ut Nåja, orkar faktiskt inte bry mig mer då varken du eller jag har sett gårdagens händelse Tycker du har verkat bry dig mycket då du inte sett någon av de 3 nämna matcherna Nej....för det är ju dom enda matcherna Jakobsson har spelat under säsongen
|
|
|
Post by martin9 on Mar 30, 2010 22:22:36 GMT 1
Fan dragkrok, börjar gilla dig. ;-) Tycker tjafset kring Robin är riktigt löjligt. Har sett killen spela många matcher under 2 säsonger nu och han spelar rent, bara idioter slänger ur sig att han är ute efter att skada!! Sen kan tacklingar ta fel, ta fallet med Sydegård. Istället för att ta Robins tackling med kroppen så väljer han att försöka väja och då skadas han tyvärr. Man kan aldrig komma bort från att spelare skadas. Ska vi införa regler som säger att endast spelare som väger under 75 kg får tacklas?
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Mar 30, 2010 22:56:54 GMT 1
Så du menar att ALLA ojusta tacklingar är avsiktliga???.... för man kan ju inte(enl dig) ha just otur eller dålig timing i just det ögonblicket. Sen har jag väldigt svårt att tro att Jakobsson bara skulle delat ut två(!) tacklingar i de två matcherna du har sett honom spela...i så fall måste han haft två riktigt dåliga dagar just då, om han inte mäktade med mer än en tackling per match. ...och du....jag förstår fortfarande inte hur du kan veta hur tacklingen från igår såg ut Nåja, orkar faktiskt inte bry mig mer då varken du eller jag har sett gårdagens händelse Tycker du har verkat bry dig mycket då du inte sett någon av de 3 nämna matcherna Jag har sett dom nämnda matcherna och Jacobsson har inte brytit mot reglerna en enda gång
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Mar 30, 2010 22:57:51 GMT 1
Gudfadern, vilken lipsill du är, du gråter ut i diverse kommentarsfält i bloggar och tidningars nätbilagor. Torka tårarna nu, hur f-n skulle Olofström klara sig i allsvenskan om man inte ens tåler lite tufft och småfult spel? Försvarar inte Gudfadern i vanlig fall.....men en liknelse kanske kan behövas,,,,kommer ni ihåg förra säsongen när Skoog gjorde en open ice tackling på Brasar,,,vad var det ni kallade Skoog på forumet efter detta? för det var väl en open ice tackling då allt verkar vara detta idag. Behöver jag säga mer eller ramlar poletten ner nu Men nu spelar ju Simon här så det är glömt för längesen.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Mar 30, 2010 22:59:02 GMT 1
Fan dragkrok, börjar gilla dig. ;-) Tycker tjafset kring Robin är riktigt löjligt. Har sett killen spela många matcher under 2 säsonger nu och han spelar rent, bara idioter slänger ur sig att han är ute efter att skada!! Sen kan tacklingar ta fel, ta fallet med Sydegård. Istället för att ta Robins tackling med kroppen så väljer han att försöka väja och då skadas han tyvärr. Man kan aldrig komma bort från att spelare skadas. Ska vi införa regler som säger att endast spelare som väger under 75 kg får tacklas? Är helt överrens med dig, trodde man inte när man vaknade imorse ;D
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Mar 31, 2010 7:21:27 GMT 1
|
|
|
Post by oneandonly on Mar 31, 2010 8:50:27 GMT 1
|
|
|
Post by dragkrok on Mar 31, 2010 8:58:35 GMT 1
;D .....betyder detta att man inte kan lita på Gudfadern och Sundin och deras synska förmåga... ;D ps. Rakryggat av Jadeland!!!
|
|
|
Post by oneandonly on Mar 31, 2010 9:09:04 GMT 1
;D .....betyder detta att man inte kan lita på Gudfadern och Sundin och deras synska förmåga... ;D ps. Rakryggat av Jadeland!!! Mycket rakryggat av Jadeland ! Jag uttrycker mig så här: Jag skulle nog inte satsa många riksdaler på en Lottorad som dessa bägge herrar har fått fram i sin "kula"... ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Mar 31, 2010 9:49:12 GMT 1
När skall OIK spelarna som drabbats av Jacobsson träda fram och berätta sanningen?
|
|