|
Post by Jacob Lokatt on Mar 31, 2010 11:06:07 GMT 1
När skall OIK spelarna som drabbats av Jacobsson träda fram och berätta sanningen? Sydegård har pratat med media, och i en blogg nära dig så kommer han att gå ut och erkänna att det var ett felskär han tog.
|
|
|
Post by kiekko on Mar 31, 2010 15:05:33 GMT 1
Säga vad man vill men det är tur att inte fler söker sådana tacklingar,hockey invalider är väl knappast nåt som gynnar svensk hockey.
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 2, 2010 10:16:02 GMT 1
Idag håller iaf jag alla tummar för OIK! Sista chansen att haka på, om drömmen ska finnas till HA i höst! Go OIk Go!!!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 2, 2010 10:25:43 GMT 1
Sätt Löven i KK och ge OIK en plats i AS, det är dom värda, mer än umeå föreningen som inte har lärt sig att ta hand om ekonomin...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 2, 2010 18:31:26 GMT 1
Nä fy fan, hoppas verkligen att OIK blir kvar i vår lingonserie.
|
|
|
Post by koffus on Apr 2, 2010 18:41:49 GMT 1
de verkar de ju som att dem blir.. pisk mot tingstorp idag.. men nu är det tajt i tippen.. 3poäng skiljer 1an från 4an nybro.. usch så spännande
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Apr 2, 2010 18:51:51 GMT 1
Nä fy fan, hoppas verkligen att OIK blir kvar i vår lingonserie. Allt annat hade varit SKANDAL. Såg OIK-Sundsvall på plats, det vad helt sinnessjukt, tom när OIK gjorde mål kunde man höra en knappnål falla. Aldrig varit i närheten av sämre stämning i en hockeyhall. Fick en smärre chock faktiskt. VIP plats hördes mest och alla som har varit i Steelgarden vet ju hur stor den är. När speakern skrek ut OIK:s målskyttar vid mål och det är meningen att publiken skall vråla ut efternamnet hördes absolut ingenting... knäpptyst.... Kvalspel till Allsvenskan vad det ja. OIK hör knappt hemma i div1 med den publiken. I Gislaved är det mer tryck, det säger det mesta. OIK till tvåan något annat vore helt horribelt!!!
|
|
c
Nybörjare
|
Post by c on Apr 2, 2010 22:53:43 GMT 1
Vad kul att alla plötsligt vill att OIK ska förlora och att alla verkar vara kompisar med TAIF-arna. Är det för TAIF kommer att avancera till AS och ni inte orka "tracka" dem längre?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 2, 2010 23:10:56 GMT 1
Kan endast tala för mig själv men jag aldrig hållt på TAJF eller OIK hoppas alltid att det går dåligt för dessa bägge lag. (+ Mörrum)
|
|
c
Nybörjare
|
Post by c on Apr 2, 2010 23:21:14 GMT 1
Vilka lag hoppas du det ska gå bra för då? Är inte också KHK beroende av andra lag i närområdet? Säg inte Krif bara, detta lag med 35-åringar i spetsen.
|
|
|
Post by sheriff on Apr 3, 2010 1:00:03 GMT 1
Vilka lag hoppas du det ska gå bra för då? Är inte också KHK beroende av andra lag i närområdet? Säg inte Krif bara, detta lag med 35-åringar i spetsen. Krif har rutin också. Inte bara 35-åringar. Jag ser gärna att det går bra för dem men även för Lakers och KIK. De två sista för det behövs lite derbystämning i framtiden när bara stadslag ligger i Allsvenskan. Krif för att de blir ett perfekt farmalag åt KHK. Mörrum har två vägar att gå: Nedåt i systemet eller till Karlshamn. Geely Steelers har bara en väg att gå: KINA
|
|
|
Post by icebreaker on Apr 3, 2010 1:27:26 GMT 1
Kan endast tala för mig själv men jag aldrig hållt på TAJF eller OIK hoppas alltid att det går dåligt för dessa bägge lag. (+ Mörrum) Jag kunde inte sagt det bättre själv
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Apr 3, 2010 7:06:27 GMT 1
Vilka lag hoppas du det ska gå bra för då? Är inte också KHK beroende av andra lag i närområdet? Säg inte Krif bara, detta lag med 35-åringar i spetsen. Mörrum har två vägar att gå: Nedåt i systemet eller till Karlshamn. Nja, det är inte riktigt sant. Man kan också välja en tredje väg och lägga ner hela verksamheten.
|
|
|
Post by sheriff on Apr 3, 2010 11:20:15 GMT 1
Mörrum har två vägar att gå: Nedåt i systemet eller till Karlshamn. Nja, det är inte riktigt sant. Man kan också välja en tredje väg och lägga ner hela verksamheten. Jag ville vara snäll så här i påsktider.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Apr 3, 2010 14:49:36 GMT 1
Jag har sagt det hela tiden, roligt att det gått bra för OIK, play-off 3 borde det stannat vid, nu är bara OIK:arna med Gudfadern i spetsen så otroligt dryga. Längtar riktigt mycket till kommande säsong, för gamla meriter kommer inte OIK med långt då. Och på tal om tengsry så gillar jag dom inte särskilt mycket, men jag bara älskar Robin Jacobsson!
|
|