|
Post by Jacob Lokatt on Apr 4, 2010 15:20:54 GMT 1
Intressanta matcher i kvalserien! Nybro-Tingsryd, Olofström-Enköping och dom allsvenska lagen drabbar samman, högst intressant med få omgångar kvar
|
|
|
Post by time on Apr 4, 2010 18:10:05 GMT 1
GRATTIS TAIF till allsvenskan ! Skönt att slippa er nästa säsong
|
|
|
Post by hoxha on Apr 4, 2010 18:14:38 GMT 1
Rekordlite folk i stålhallen idag?
|
|
|
Post by Ragulin on Apr 4, 2010 18:18:51 GMT 1
Håller med, skönt att slippa Taif , dom är riktigt bra och väl värda detta.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Apr 4, 2010 18:27:52 GMT 1
Är inte Taif sämst när det gäller?
|
|
sundin
Ungdomslirare
|
Post by sundin on Apr 4, 2010 18:54:01 GMT 1
Jag har sagt det hela tiden, roligt att det gått bra för OIK, play-off 3 borde det stannat vid, nu är bara OIK:arna med Gudfadern i spetsen så otroligt dryga. Längtar riktigt mycket till kommande säsong, för gamla meriter kommer inte OIK med långt då. Och på tal om tengsry så gillar jag dom inte särskilt mycket, men jag bara älskar Robin Jacobsson! ;D jaja kan man annat än att ;D Vi har iaf meriter och just nu spelar vi kval till allsvenskan du kan ju passa på att dra ett gammalt kattskinn över dig då jag tycker du är minst sagt lika dryg själv
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Apr 4, 2010 19:07:47 GMT 1
Jag har sagt det hela tiden, roligt att det gått bra för OIK, play-off 3 borde det stannat vid, nu är bara OIK:arna med Gudfadern i spetsen så otroligt dryga. Längtar riktigt mycket till kommande säsong, för gamla meriter kommer inte OIK med långt då. Och på tal om tengsry så gillar jag dom inte särskilt mycket, men jag bara älskar Robin Jacobsson! ;D jaja kan man annat än att ;D Vi har iaf meriter och just nu spelar vi kval till allsvenskan du kan ju passa på att dra ett gammalt kattskinn över dig då jag tycker du är minst sagt lika dryg själv Var ska jag få ett gammalt kattskinn ifrån??
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Apr 4, 2010 19:19:39 GMT 1
Är inte Taif sämst när det gäller? Återstår att se..förlorar dom resten så.
|
|
|
Post by sheriff on Apr 4, 2010 19:27:13 GMT 1
Om IKO och tajf går upp, ger det en gratisplats till Krif då, månne?
|
|
|
Post by Gudfadern on Apr 4, 2010 20:44:19 GMT 1
Jag har sagt det hela tiden, roligt att det gått bra för OIK, play-off 3 borde det stannat vid, nu är bara OIK:arna med Gudfadern i spetsen så otroligt dryga. Längtar riktigt mycket till kommande säsong, för gamla meriter kommer inte OIK med långt då. Och på tal om tengsry så gillar jag dom inte särskilt mycket, men jag bara älskar Robin Jacobsson! ;D jaja kan man annat än att ;D Vi har iaf meriter och just nu spelar vi kval till allsvenskan du kan ju passa på att dra ett gammalt kattskinn över dig då jag tycker du är minst sagt lika dryg själv herregud människa.....Du måste vara en av de idioter som ser till så alla hatar khk supporters! tagga ner lr ät en polsk-fisk...du är ju bara löjöig......Visst går det att leva på meriter men inget att skryta om! Nästa säsong blir rolig för våran del!!!
|
|
|
Post by martin9 on Apr 4, 2010 20:57:58 GMT 1
Vad gratulerar ni TAIF till? Kvalserien spelas väl i 10 omgångar och inte 7. Finns nog ingen TAIFare som är så jävla dum att han tagit ut något i förskott. Man har kvar att möta dom bägge allsvenska lagen som man tidigare mött och inte räckt till mot. Nä än är det långt kvar!! Men visst, läget kunde varit sämre.
|
|
|
Post by scarpino on Apr 4, 2010 21:16:11 GMT 1
Vad gratulerar ni TAIF till? Kvalserien spelas väl i 10 omgångar och inte 7. Finns nog ingen TAIFare som är så jävla dum att han tagit ut något i förskott. Man har kvar att möta dom bägge allsvenska lagen som man tidigare mött och inte räckt till mot. Nä än är det långt kvar!! Men visst, läget kunde varit sämre. Jasså ingen är så dum !? Ni har bara gjort det i 6 säsonger tidigare ;D Däremot är jag övertygad om att ni klarar det galant denna gång, det var jag efter eran vinst mot hästen...
|
|
|
Post by scarpino on Apr 4, 2010 21:18:10 GMT 1
;D jaja kan man annat än att ;D Vi har iaf meriter och just nu spelar vi kval till allsvenskan du kan ju passa på att dra ett gammalt kattskinn över dig då jag tycker du är minst sagt lika dryg själv herregud människa.....Du måste vara en av de idioter som ser till så alla hatar khk supporters! tagga ner lr ät en polsk-fisk...du är ju bara löjöig......Visst går det att leva på meriter men inget att skryta om! Nästa säsong blir rolig för våran del!!! Vill inte du att alla ska tycka illa om OIK så får du nog själv ta dig en funderare på din attityd grabben!
|
|
c
Nybörjare
|
Post by c on Apr 5, 2010 2:01:42 GMT 1
Konstig stämning/attityd i detta forum. Alla lag i regionen "ska vara tacksamma" för att att KHK, gått upp i ettan och höjt intresset, men vissa av er vill ej känna av grannklubbarnas (Taif och OIKs) insatser, förutom KRif:s som aldrig kommer att ge resultat pga deras satsning på avdankade spelare. Taif och OIK dominerar i regionen och jag missunar er inte framgång i framtiden. Men, nu är det upp till bevis för eran del i fortsättningen. Men, ett uppriktigt: lycka till!
|
|
|
Post by martin9 on Apr 5, 2010 6:26:23 GMT 1
Vad gratulerar ni TAIF till? Kvalserien spelas väl i 10 omgångar och inte 7. Finns nog ingen TAIFare som är så jävla dum att han tagit ut något i förskott. Man har kvar att möta dom bägge allsvenska lagen som man tidigare mött och inte räckt till mot. Nä än är det långt kvar!! Men visst, läget kunde varit sämre. Jasså ingen är så dum !? Ni har bara gjort det i 6 säsonger tidigare ;D Däremot är jag övertygad om att ni klarar det galant denna gång, det var jag efter eran vinst mot hästen... Ni?? Generaliseringar av det här slaget är bara så korkat.
|
|