|
Post by scarpino on Apr 5, 2010 7:02:54 GMT 1
Jasså ingen är så dum !? Ni har bara gjort det i 6 säsonger tidigare ;D Däremot är jag övertygad om att ni klarar det galant denna gång, det var jag efter eran vinst mot hästen... Ni?? Generaliseringar av det här slaget är bara så korkat. Jasså!? "vi SKA upp".....
|
|
|
Post by icebreaker on Apr 5, 2010 7:34:25 GMT 1
Så här slutar kvalserien om ni vill veta Oskarshamn 23p Sundsvall 20p Tengsry 18p Man kan ju hoppas iaf
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Apr 5, 2010 12:03:56 GMT 1
;D jaja kan man annat än att ;D Vi har iaf meriter och just nu spelar vi kval till allsvenskan du kan ju passa på att dra ett gammalt kattskinn över dig då jag tycker du är minst sagt lika dryg själv herregud människa.....Du måste vara en av de idioter som ser till så alla hatar khk supporters! tagga ner lr ät en polsk-fisk...du är ju bara löjöig......Visst går det att leva på meriter men inget att skryta om! Nästa säsong blir rolig för våran del!!! Vad är ditt problem Gudfadern? Ser ingen anledning till att folk måste hata KHK-supporters pga mig, det var inte så intelligent av dig Gråt ut lite i kommentarsfälten i tidningarna eller i nån blogg, så ska du se att det blir bättre.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Apr 5, 2010 12:23:57 GMT 1
Rekordlite folk i stålhallen idag? Det är inte vad jag har hört! Dom spelar ju kval till allsvenskan, det borde väl vara ett jävla drag? Eller?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 5, 2010 12:23:58 GMT 1
Rekordlite folk i stålhallen idag? Var det inte fullsatt i varje match som gällde i kvalserien? ;D Har man råd att betala skatten nu eller växer skuldberget? Om man får pengar över, kommer man att betala sina skulder till banken och göra sig skuldfria till nästa säsong?
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Apr 5, 2010 12:25:51 GMT 1
Rekordlite folk i stålhallen idag? Var det inte fullsatt i varje match som gällde i kvalserien? ;D Har man råd att betala skatten nu eller växer skuldberget? Om man får pengar över, kommer man att betala sina skulder till banken och göra sig skuldfria till nästa säsong? Många frågor som kräver svar, ska bli högst intressant att följa denna intrig ;D
|
|
|
Post by Gudfadern on Apr 5, 2010 14:10:53 GMT 1
herregud människa.....Du måste vara en av de idioter som ser till så alla hatar khk supporters! tagga ner lr ät en polsk-fisk...du är ju bara löjöig......Visst går det att leva på meriter men inget att skryta om! Nästa säsong blir rolig för våran del!!! Vad är ditt problem Gudfadern? Ser ingen anledning till att folk måste hata KHK-supporters pga mig, det var inte så intelligent av dig Gråt ut lite i kommentarsfälten i tidningarna eller i nån blogg, så ska du se att det blir bättre. om det är nån som gråter så är det du!!! Måste svida att du inte kom in i let´s dance!!! Pajas!
|
|
|
Post by Gudfadern on Apr 5, 2010 14:13:04 GMT 1
Rekordlite folk i stålhallen idag? Var det inte fullsatt i varje match som gällde i kvalserien? ;D Har man råd att betala skatten nu eller växer skuldberget? Om man får pengar över, kommer man att betala sina skulder till banken och göra sig skuldfria till nästa säsong? Kansliet i OIK kan nog räkna så det är deras minsta problem....Ni verkar ju ha ganska bra kolla i khk vad det gäller siffror? tror ni lånar mer pengar än vad något annat lag gör i 1:an!!! några förluster och då börjar cirkusen igen! O detta mina vänner blir en fröjd att följa!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 5, 2010 14:40:28 GMT 1
Lånar? Det behöver man inte göra om man har 2,5 mille på banken. OIK´s kansli har ju räknat fel förut, ni får väl hoppas på att man bytt ut de som inte kunde räkna. Det kan ännu fortare om man släpar efter med sina skatter säsong efter säsong + att man är skydldig banken ca. 300 000.
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Apr 5, 2010 14:43:10 GMT 1
Var det inte fullsatt i varje match som gällde i kvalserien? ;D Har man råd att betala skatten nu eller växer skuldberget? Om man får pengar över, kommer man att betala sina skulder till banken och göra sig skuldfria till nästa säsong? Kansliet i OIK kan nog räkna så det är deras minsta problem....Ni verkar ju ha ganska bra kolla i khk vad det gäller siffror? tror ni lånar mer pengar än vad något annat lag gör i 1:an!!! några förluster och då börjar cirkusen igen! O detta mina vänner blir en fröjd att följa!
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Apr 5, 2010 15:06:23 GMT 1
Vad är ditt problem Gudfadern? Ser ingen anledning till att folk måste hata KHK-supporters pga mig, det var inte så intelligent av dig Gråt ut lite i kommentarsfälten i tidningarna eller i nån blogg, så ska du se att det blir bättre. om det är nån som gråter så är det du!!! Måste svida att du inte kom in i let´s dance!!! Pajas! Jag gråter då inte, är hur glad som helst ;D Tagga ned lite nu, ni kommer att få er logdans när hockeyn är slut.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Apr 5, 2010 15:09:48 GMT 1
Var det inte fullsatt i varje match som gällde i kvalserien? ;D Har man råd att betala skatten nu eller växer skuldberget? Om man får pengar över, kommer man att betala sina skulder till banken och göra sig skuldfria till nästa säsong? Kansliet i OIK kan nog räkna så det är deras minsta problem....Ni verkar ju ha ganska bra kolla i khk vad det gäller siffror? tror ni lånar mer pengar än vad något annat lag gör i 1:an!!! några förluster och då börjar cirkusen igen! O detta mina vänner blir en fröjd att följa! Underbart att du har insyn i KHKs ekonomi ;D Förstår att du har järnkoll
|
|
|
Post by Gudfadern on Apr 5, 2010 15:17:51 GMT 1
Kansliet i OIK kan nog räkna så det är deras minsta problem....Ni verkar ju ha ganska bra kolla i khk vad det gäller siffror? tror ni lånar mer pengar än vad något annat lag gör i 1:an!!! några förluster och då börjar cirkusen igen! O detta mina vänner blir en fröjd att följa! Underbart att du har insyn i KHKs ekonomi ;D Förstår att du har järnkoll har ingen koll på eran ekonomi men vet att korven kommer att betala 50% av priset på en spelare....Och det är inga pengar som är heliga!!! vad det gäller oik´s är jag lika ovetande...Men de överraskar varje år....även nästa!!!
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Apr 5, 2010 15:24:33 GMT 1
Underbart att du har insyn i KHKs ekonomi ;D Förstår att du har järnkoll har ingen koll på eran ekonomi men vet att korven kommer att betala 50% av priset på en spelare....Och det är inga pengar som är heliga!!! vad det gäller oik´s är jag lika ovetande...Men de överraskar varje år....även nästa!!! Utveckla gärna? Och Fahlander om jag får be, inte korven ;D
|
|
|
Post by sheriff on Apr 5, 2010 16:03:59 GMT 1
Var det inte fullsatt i varje match som gällde i kvalserien? ;D Har man råd att betala skatten nu eller växer skuldberget? Om man får pengar över, kommer man att betala sina skulder till banken och göra sig skuldfria till nästa säsong? Kansliet i OIK kan nog räkna så det är deras minsta problem.... Vad är då deras stora problem, är det pendlingsavståndet till Kina för nya Geely Steely? Mystiken tätnar. ;D
|
|