|
Post by unbreakable on Jul 2, 2007 10:07:14 GMT 1
Förutom allt pengasnack så måste jag säga att på pappret så ser detta ut som ett riktigt getingbo där nivån har höjts ordentligt från förra säsongen i och med de lag som försvunnit och de lag som kommit till. Det skall bli riktigt spännande och se vad detta tar vägen.
|
|
|
Post by kraftwerk on Jul 2, 2007 10:28:23 GMT 1
Förutom allt pengasnack så måste jag säga att på pappret så ser detta ut som ett riktigt getingbo där nivån har höjts ordentligt från förra säsongen i och med de lag som försvunnit och de lag som kommit till. Det skall bli riktigt spännande och se vad detta tar vägen. Håller med. Känns som om det blir en betydligt jämnare serie
|
|
|
Post by crosschecking on Jul 2, 2007 22:58:22 GMT 1
O hur möe har alla ovanstående bidraget med??
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 3, 2007 1:13:28 GMT 1
Förutom allt pengasnack så måste jag säga att på pappret så ser detta ut som ett riktigt getingbo där nivån har höjts ordentligt från förra säsongen i och med de lag som försvunnit och de lag som kommit till. Det skall bli riktigt spännande och se vad detta tar vägen. P g a saaaaamlandet kan det bli alltför spännande, ja... En del lånar för att komma någonstans...vilket naturligtvis är fel, men andra som HAR pengar saaaamlar dom...och ta en stor riska att fastna i tvåan....lite skador på den smala backsidan kan betyda ett nytt bakslag... Varför chansa...?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jul 3, 2007 8:42:39 GMT 1
O hur möe har alla ovanstående bidraget med?? Ett par hundra har del väl blivit.
|
|
|
Post by kraftwerk on Jul 3, 2007 9:34:02 GMT 1
O hur möe har alla ovanstående bidraget med?? Ett par hundra har del väl blivit. samma här
|
|
|
Post by unbreakable on Jul 3, 2007 9:39:25 GMT 1
Calahan, Callahan om situationen skulle uppstå att KHK märker att man inte håller så kommer man att förstärka för den satsningen som görs innebär att man skall bara gå upp. På pappret så är detta laget klart starkast bland div 2 lagen i Sverige, utan konkurrens. Förutom allt pengasnack så måste jag säga att på pappret så ser detta ut som ett riktigt getingbo där nivån har höjts ordentligt från förra säsongen i och med de lag som försvunnit och de lag som kommit till. Det skall bli riktigt spännande och se vad detta tar vägen. P g a saaaaamlandet kan det bli alltför spännande, ja... En del lånar för att komma någonstans...vilket naturligtvis är fel, men andra som HAR pengar saaaamlar dom...och ta en stor riska att fastna i tvåan....lite skador på den smala backsidan kan betyda ett nytt bakslag... Varför chansa...?
|
|
|
Post by kraftwerk on Jul 3, 2007 10:06:18 GMT 1
Calahan, Callahan om situationen skulle uppstå att KHK märker att man inte håller så kommer man att förstärka för den satsningen som görs innebär att man skall bara gå upp. På pappret så är detta laget klart starkast bland div 2 lagen i Sverige, utan konkurrens. P g a saaaaamlandet kan det bli alltför spännande, ja... En del lånar för att komma någonstans...vilket naturligtvis är fel, men andra som HAR pengar saaaamlar dom...och ta en stor riska att fastna i tvåan....lite skador på den smala backsidan kan betyda ett nytt bakslag... Varför chansa...? Kan vara så. Själv har jag inte koll på ALLA div2-trupper i HELA landet
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jul 3, 2007 11:40:54 GMT 1
Vad tror ni om denna (för tidigt) tippade sluttabell.
KHK (skall vinna med tanke på spelarmaterial) KRIF (kanske lite starkare än förra säsongen) HHK (ungefär samma lag som förra säsongen) Tyringe (tappat sina bästa spelare) Osby (räckte inte till förra säsongen, behöver värva) Värnamo (har tappat viktiga spelare) Halmstad (nykomlingen kan nog överraska) Jonstorp (tappat mängder av spelare) Alvesta (för tunt spelarematerial) Lund (jättejumbo utan poäng)
|
|
|
Post by kraftwerk on Jul 3, 2007 12:13:39 GMT 1
Vad tror ni om denna (för tidigt) tippade sluttabell. KHK (skall vinna med tanke på spelarmaterial) KRIF (kanske lite starkare än förra säsongen) HHK (ungefär samma lag som förra säsongen) Tyringe (tappat sina bästa spelare) Osby (räckte inte till förra säsongen, behöver värva) Värnamo (har tappat viktiga spelare) Halmstad (nykomlingen kan nog överraska) Jonstorp (tappat mängder av spelare) Alvesta (för tunt spelarematerial) Lund (jättejumbo utan poäng) Skulle nog i nuläget ranka ungefär likadant dock med Halmstad o Jonstorp högre upp
|
|
|
Post by Teddybear on Jul 3, 2007 12:14:42 GMT 1
Vad tror ni om denna (för tidigt) tippade sluttabell. KHK (skall vinna med tanke på spelarmaterial) KRIF (kanske lite starkare än förra säsongen) HHK (ungefär samma lag som förra säsongen) Tyringe (tappat sina bästa spelare) Osby (räckte inte till förra säsongen, behöver värva) Värnamo (har tappat viktiga spelare) Halmstad (nykomlingen kan nog överraska) Jonstorp (tappat mängder av spelare) Alvesta (för tunt spelarematerial) Lund (jättejumbo utan poäng) Tror inte KRIF är starkare i år. Det krävs riktigt bra spelare för att ersätta U Pettersson, P Henning och A Pettersson, har man fått det? Dessutom så tror jag Halmstad hamnar högre upp. Annars ser det väl ganska bra ut.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jul 3, 2007 12:49:26 GMT 1
Fan, björnen du skall ju alltid hålla med mig det vet du väl. Håller med om att Halmstad kan hamna högre upp i tabellen. KRIF har värvat spelare som båda kan överraska positivt och negativt. Tänker mest på Trellebogs spelarna kan floppa rejält, även Jake the Break tillhör den katerogin. Däremot så är nog backen från Vita Hästen ett bra nyförvärv tillsammans med Timmy Jackobsson från Sudret HC.
|
|
|
Post by kraftwerk on Jul 3, 2007 12:53:25 GMT 1
Vad tror ni om denna (för tidigt) tippade sluttabell. KHK (skall vinna med tanke på spelarmaterial) KRIF (kanske lite starkare än förra säsongen) HHK (ungefär samma lag som förra säsongen) Tyringe (tappat sina bästa spelare) Osby (räckte inte till förra säsongen, behöver värva) Värnamo (har tappat viktiga spelare) Halmstad (nykomlingen kan nog överraska) Jonstorp (tappat mängder av spelare) Alvesta (för tunt spelarematerial) Lund (jättejumbo utan poäng) Tror Jonstorp blir minst lika bra som Osby
|
|
|
Post by unbreakable on Jul 3, 2007 21:03:38 GMT 1
Jag har Calahan, Callahan om situationen skulle uppstå att KHK märker att man inte håller så kommer man att förstärka för den satsningen som görs innebär att man skall bara gå upp. På pappret så är detta laget klart starkast bland div 2 lagen i Sverige, utan konkurrens. Kan vara så. Själv har jag inte koll på ALLA div2-trupper i HELA landet
|
|
|
Post by dragskott on Jul 3, 2007 22:25:52 GMT 1
Vad tror ni om denna (för tidigt) tippade sluttabell. KHK (skall vinna med tanke på spelarmaterial) KRIF (kanske lite starkare än förra säsongen) HHK (ungefär samma lag som förra säsongen) Tyringe (tappat sina bästa spelare) Osby (räckte inte till förra säsongen, behöver värva) Värnamo (har tappat viktiga spelare) Halmstad (nykomlingen kan nog överraska) Jonstorp (tappat mängder av spelare) Alvesta (för tunt spelarematerial) Lund (jättejumbo utan poäng) Tror faktiskt på Halmstad som trea. Osby kommer nog längre ner i tabellen mellan Jonstorp och och Alvesta.
|
|