|
Post by anticonnie on Jun 28, 2007 6:31:17 GMT 1
|
|
|
Post by Teddybear on Jun 28, 2007 6:33:29 GMT 1
Någon som har sett hela spelschemat?
|
|
|
Post by unbreakable on Jun 28, 2007 8:22:56 GMT 1
Det fina är ju att vi får 2 hemmamatcher mot KRIF. Tänk att vi på 2 matcher kanske kan räkna in ca 6.500 personer. Detta är ju ett OIK snitt för hela säsongen.
Gott, gott, gott
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 29, 2007 11:58:35 GMT 1
Mer pengar att saaaamla...
|
|
|
Post by anticonnie on Jun 29, 2007 12:02:38 GMT 1
Mer pengar att saaaamla... Tills att använda när KHK ska satsa mot allsvenskan! Kostar att ligga i ettan och gro! Vill se max 4 säsonger i ettan OM nu klubben har för avsikt att ta sig upp till allsvenska förstås!
|
|
|
Post by unbreakable on Jun 29, 2007 13:26:05 GMT 1
Inte samla utan investera i en sund verksamhet. Mer pengar att saaaamla...
|
|
|
Post by kraftwerk on Jun 29, 2007 19:00:29 GMT 1
Inte samla utan investera i en sund verksamhet. Mer pengar att saaaamla... exakt !
|
|
|
Post by Sardaukar on Jun 29, 2007 23:16:27 GMT 1
Mer pengar att saaaamla... Precis. Inte kul att ta banklån om något skulle gå snett.
|
|
|
Post by Teddybear on Jun 29, 2007 23:19:22 GMT 1
Inte samla utan investera i en sund verksamhet. Mer pengar att saaaamla... Har en känsla av att det inte kommer att bli en sundare verksamhet än vad fallet är nu..... SATSA NU!
|
|
|
Post by crosschecking on Jun 29, 2007 23:21:34 GMT 1
Översund.... groddar o vetemjölk i kioskerna!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 30, 2007 1:19:01 GMT 1
Inte samla utan investera i en sund verksamhet. Har en känsla av att det inte kommer att bli en sundare verksamhet än vad fallet är nu..... SATSA NU! Inte ofta nallen o jag är överens... Som nån skrev...har vi lika mycket publik på två matcher som OIK har på en hel säsong, så fattar jag inte om man inte kan satsa bråkdelen av vad DE gör med alla utlänningar hela tiden....VAD KOSTAR DETTA? (därmed inte sagt att vi ska slösa på sånt...bara en tanke..) Jaja...jag vet i alla fall att jag inte är ensam om att säga saaaamla!!! Känns tryggt att man inte är enda dåren i världen...
|
|
|
Post by charlie on Jun 30, 2007 10:01:12 GMT 1
Har en känsla av att det inte kommer att bli en sundare verksamhet än vad fallet är nu..... SATSA NU! Inte ofta nallen o jag är överens... Som nån skrev...har vi lika mycket publik på två matcher som OIK har på en hel säsong, så fattar jag inte om man inte kan satsa bråkdelen av vad DE gör med alla utlänningar hela tiden....VAD KOSTAR DETTA? (därmed inte sagt att vi ska slösa på sånt...bara en tanke..) Jaja...jag vet i alla fall att jag inte är ensam om att säga saaaamla!!! Känns tryggt att man inte är enda dåren i världen... Ja, OIK var för mindre än 4 veckor sedan på väg att slå spiken i den folktomma ladan! Verkar vara en lysande förebild...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jun 30, 2007 14:33:28 GMT 1
Har en känsla av att det inte kommer att bli en sundare verksamhet än vad fallet är nu..... SATSA NU! Inte ofta nallen o jag är överens... Som nån skrev...har vi lika mycket publik på två matcher som OIK har på en hel säsong, så fattar jag inte om man inte kan satsa bråkdelen av vad DE gör med alla utlänningar hela tiden....VAD KOSTAR DETTA? (därmed inte sagt att vi ska slösa på sånt...bara en tanke..) Jaja...jag vet i alla fall att jag inte är ensam om att säga saaaamla!!! Känns tryggt att man inte är enda dåren i världen... Sätt in pengar på FL så kanske KHK har råd med din "monsterback" efter jul. Och om du redan har satt in så sätt in mer $$$.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 30, 2007 18:01:06 GMT 1
jo..en hundralapp från mig så har man 800100 kr på banken...och eftersom enda målet är att summan ska öka...så vill man nog inte använda min hundralapp heller...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jun 30, 2007 19:52:32 GMT 1
Herrejävlar gnälligare "man" kan man inte hitta.
|
|