largo
Ungdomslirare
|
Post by largo on Nov 26, 2010 21:51:26 GMT 1
Sluta lipa nu! Vi vet att Kungälv har gått bra sista tiden & de hadehemmarink ikväll. Ta nu nya tag så ger vi järnet på söndag mot Pantern.
|
|
|
Post by tof on Nov 26, 2010 21:57:30 GMT 1
är inte så bitter över förlusten men trodde på en vinst oavsett vem som stod i målet, men dagens kommentarer kommer från Hertz forum, Kempe ställde en J-20 målvakt i mål idag för att Oik skulle missa allettan.
|
|
|
Post by scrat on Nov 26, 2010 21:59:07 GMT 1
är inte så bitter över förlusten men trodde på en vinst oavsett vem som stod i målet, men dagens kommentarer kommer från Hertz forum, Kempe ställde en J-20 målvakt i mål idag för att Oik skulle missa allettan. Hade han något val...... ? Dessutom är det väl alltid lättare att skylla på någon annan när det går åt h****te.
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 26, 2010 22:06:10 GMT 1
Känns lite som att KHK går på halvfart just nu. I stort sett betydelselös match borta Kungälv. Ed och Collin har aldrig varit blekare, dom vet nog att "playoff" väntar. Som Charlie sa i intervjun den klassiska novembermånaden...
Som sagt man ska nog inte dra för stora växlar pga av en förlust mot ett Kungälv som verkligen har allt att vinna. Perfekt läge på Söndag att ge samtliga junisar chansen från start.
|
|
|
Post by dragkrok on Nov 27, 2010 0:02:13 GMT 1
När ska laget lära sig att byta? Vi torskar ju på utvisningar för för många spelare åt he***te för ofta.....skärpning!!!
|
|
|
Post by time on Nov 27, 2010 9:19:14 GMT 1
Tycker ändå det är svagt, Jon riktigt bra men framåt händer inte mycket. Besviken. Det duger inte framöver med detta spel, känns fantasilöst. Varför så upprörd? Du tippade ju Kungälvsseger
|
|
|
Post by Ragulin on Nov 27, 2010 10:14:18 GMT 1
Tycker ändå det är svagt, Jon riktigt bra men framåt händer inte mycket. Besviken. Det duger inte framöver med detta spel, känns fantasilöst. Varför så upprörd? Du tippade ju Kungälvsseger Jo men KHK var långt sämre än vad som är godkänt. Dessutom tycker jag Kungälv är dåliga. Det värsta av allt är att Kungälv har 3 poäng mindre än oss om dom vinner mot VIK vilket är otroligt. Oroväckande också att PP spelet är under all kritik, det är noll rörelse och tydligen bara en variant inövad. Ed och Collin försvinner också totalt ur matchen, inte bara denna utan även mot Kristianstad och Nybro, känns inte bra. Men du har rätt, trodde ändå på KIK mest beroende på att Timo var borta men nu visade Jon att han åtminstone ville vinna.
|
|
|
Post by time on Nov 27, 2010 10:41:58 GMT 1
Varför så upprörd? Du tippade ju Kungälvsseger Jo men KHK var långt sämre än vad som är godkänt. Dessutom tycker jag Kungälv är dåliga. Det värsta av allt är att Kungälv har 3 poäng mindre än oss om dom vinner mot VIK vilket är otroligt. Oroväckande också att PP spelet är under all kritik, det är noll rörelse och tydligen bara en variant inövad. Ed och Collin försvinner också totalt ur matchen, inte bara denna utan även mot Kristianstad och Nybro, känns inte bra. Men du har rätt, trodde ändå på KIK mest beroende på att Timo var borta men nu visade Jon att han åtminstone ville vinna. OK Menar du att Kungälv var dåliga i denna match eller att det är ett dåligt lag? Utan att ha sett matcherna så imponerar Kungälvs resultat på mig
|
|
|
Post by Ragulin on Nov 27, 2010 10:44:54 GMT 1
Jo men KHK var långt sämre än vad som är godkänt. Dessutom tycker jag Kungälv är dåliga. Det värsta av allt är att Kungälv har 3 poäng mindre än oss om dom vinner mot VIK vilket är otroligt. Oroväckande också att PP spelet är under all kritik, det är noll rörelse och tydligen bara en variant inövad. Ed och Collin försvinner också totalt ur matchen, inte bara denna utan även mot Kristianstad och Nybro, känns inte bra. Men du har rätt, trodde ändå på KIK mest beroende på att Timo var borta men nu visade Jon att han åtminstone ville vinna. OK Menar du att Kungälv var dåliga i denna match eller att det är ett dåligt lag? Utan att ha sett matcherna så imponerar Kungälvs resultat på mig Tycker Kungälv var dåliga i denna match, annars impar resultaten. I övrigt har de ingen trupp som har de meriterna som KHK:s har men som vanligt ska det spelas om det och KHK har för närvarande inget spel som jag tycker är godkänt.
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 27, 2010 10:45:07 GMT 1
Innan hade KHK bara tagit 1 poäng av 12 möjliga mot Nybban och K-stad. Nu förlorar vi klart mot ett annat troligt Allttan lag,
Föreningen KHK står nu som jag ser det vid ett VÄGVAL. Ta in 4 nya spelare med klass vid jul (Belins ersättare inkluderad) och VISA publik och sponsorer att man menar allvar.
Då fyller man arenan och nytillskotten betalar sig själva. Dessutom får vi en djäkligt rolig säsong. Hela staun kommer snacka KHK !
Alternativet är att köra med detta laget. Då vet publik, sponsorer och "Svensson på gatan" att man är nöjda med att ha gått till Allettan. Sedan gör det inget att man inte slåss om de första platserna.
Med det alternativet kommer Vi se minst lika lite folk i arenan som nu. Dessutom kommer "Svensson" sluta snacka KHK. Det sista är absolut livsfarligt.
Vilken väg väljer KHK ?...
|
|
|
Post by time on Nov 27, 2010 10:47:07 GMT 1
Jo men KHK var långt sämre än vad som är godkänt. Dessutom tycker jag Kungälv är dåliga. Det värsta av allt är att Kungälv har 3 poäng mindre än oss om dom vinner mot VIK vilket är otroligt. Oroväckande också att PP spelet är under all kritik, det är noll rörelse och tydligen bara en variant inövad. Ed och Collin försvinner också totalt ur matchen, inte bara denna utan även mot Kristianstad och Nybro, känns inte bra. Men du har rätt, trodde ändå på KIK mest beroende på att Timo var borta men nu visade Jon att han åtminstone ville vinna. OK Menar du att Kungälv var dåliga i denna match eller att det är ett dåligt lag? Utan att ha sett matcherna så imponerar Kungälvs resultat på mig OK då är jag med.
|
|
|
Post by time on Nov 27, 2010 10:57:49 GMT 1
Innan hade KHK bara tagit 1 poäng av 12 möjliga mot Nybban och K-stad. Nu förlorar vi klart mot ett annat troligt Allttan lag, Föreningen KHK står nu som jag ser det vid ett VÄGVAL. Ta in 4 nya spelare med klass vid jul (Belins ersättare inkluderad) och VISA publik och sponsorer att man menar allvar. Då fyller man arenan och nytillskotten betalar sig själva. Dessutom får vi en djäkligt rolig säsong. Hela staun kommer snacka KHK ! Alternativet är att köra med detta laget. Då vet publik, sponsorer och "Svensson på gatan" att man är nöjda med att ha gått till Allettan. Sedan gör det inget att man inte slåss om de första platserna. Med det alternativet kommer Vi se minst lika lite folk i arenan som nu. Dessutom kommer "Svensson" sluta snacka KHK. Det sista är absolut livsfarligt. Vilken väg väljer KHK ?...Förstår hur du resonerar. Men när det gäller publken. Många har ropat efter transatlanter. Till denna säsong kom 2 st, som dessutom ligger högt i seriens poängliga. Det borde väl betytt högre publiksiffror? Jag tror istället att en viss mättnad insmugit sig, Nyhetens behag med vandringen uppåt i serierna har lagt sig. Lite som i Växjö som har en stampublik på kanske 2300 personer. Det där med nyförvärv "som betalar sig själva" är något man bara kan hoppas på. Blir de inte lyckade så kommer KHK att få utstå skarp kritik för att man inte är rädd om ekonomin. Det är sällan de som vill satsa som är med och reder ut ekonomin efteråt om satsningen inte slår väl ut. Tycker snarare det är en farlig väg om man skulle äventyra ekonomin 2010/2011 när man har en långsiktig plan mot allsvenskan.
|
|
|
Post by aloviak on Nov 27, 2010 11:08:12 GMT 1
Innan hade KHK bara tagit 1 poäng av 12 möjliga mot Nybban och K-stad. Nu förlorar vi klart mot ett annat troligt Allttan lag, Föreningen KHK står nu som jag ser det vid ett VÄGVAL. Ta in 4 nya spelare med klass vid jul (Belins ersättare inkluderad) och VISA publik och sponsorer att man menar allvar. Då fyller man arenan och nytillskotten betalar sig själva. Dessutom får vi en djäkligt rolig säsong. Hela staun kommer snacka KHK ! Alternativet är att köra med detta laget. Då vet publik, sponsorer och "Svensson på gatan" att man är nöjda med att ha gått till Allettan. Sedan gör det inget att man inte slåss om de första platserna. Med det alternativet kommer Vi se minst lika lite folk i arenan som nu. Dessutom kommer "Svensson" sluta snacka KHK. Det sista är absolut livsfarligt. Vilken väg väljer KHK ?...Förstår hur du resonerar. Men när det gäller publken. Många har ropat efter transatlanter. Till denna säsong kom 2 st, som dessutom ligger högt i seriens poängliga. Det borde väl betytt högre publiksiffror? Jag tror istället att en viss mättnad insmugit sig, Nyhetens behag med vandringen uppåt i serierna har lagt sig. Lite som i Växjö som har en stampublik på kanske 2300 personer. Det där med nyförvärv "som betalar sig själva" är något man bara kan hoppas på. Blir de inte lyckade så kommer KHK att få utstå skarp kritik för att man inte är rädd om ekonomin. Det är sällan de som vill satsa som är med och reder ut ekonomin efteråt om satsningen inte slår väl ut. Tycker snarare det är en farlig väg om man skulle äventyra ekonomin 2010/2011 när man har en långsiktig plan mot allsvenskan.De e alltid en balansgång men eftersom målsättningen e allettan varför skall man då förstärka för något annat. Man visar också att man inte tror på sitt eget lag/lagbygge och långsiktiga målsättning. Men jag vill också ha 2 forwards runt Fahla och så 2 superbackar som e bättre än Simon, frågan måste vara vad vinner vi på det?
|
|
|
Post by korpen on Nov 27, 2010 12:10:17 GMT 1
är inte så bitter över förlusten men trodde på en vinst oavsett vem som stod i målet, men dagens kommentarer kommer från Hertz forum, Kempe ställde en J-20 målvakt i mål idag för att Oik skulle missa allettan. Det där är rent skitsnack han tog detbästa han hade för stunden. Dessutom Jon Baston inget att klaga på. Visst han släppte 2 returer som blev till mål men där skulle backarna också vara. De 2 sista KIK målen var inget att orda om det är sånt som händer. Nej resultatet är mycket spelarnas fel och inte Jon's. Det positiva med resultatet är ju dock att OIKarna började lipa jag hörde deras gråt ända från "stålmögel-hallen". ;D
|
|
|
Post by korpen on Nov 27, 2010 12:12:54 GMT 1
OK Menar du att Kungälv var dåliga i denna match eller att det är ett dåligt lag? Utan att ha sett matcherna så imponerar Kungälvs resultat på mig Tycker Kungälv var dåliga i denna match, annars impar resultaten. I övrigt har de ingen trupp som har de meriterna som KHK:s har men som vanligt ska det spelas om det och KHK har för närvarande inget spel som jag tycker är godkänt. Du hallå där Kungälv är absolut inget dåligt lag. Det enda stryklaget i denna serien är Västervik resten av lagen kan alla vinna matcher.
|
|