|
Post by time on Nov 26, 2010 21:24:56 GMT 1
Apskit! Stryk mot kungälv hade jag inte räknat med. det hade jag (se tipstävlingen) KIK och Kungälv bästa lag just nu
|
|
|
Post by Ragulin on Nov 26, 2010 21:26:56 GMT 1
Tycker ändå det är svagt, Jon riktigt bra men framåt händer inte mycket. Besviken. Det duger inte framöver med detta spel, känns fantasilöst.
|
|
|
Post by krickan on Nov 26, 2010 21:27:37 GMT 1
De har gått ruskigt bra sista tiden, men trodde inte vi skulle få stryk ändå. Jon är en kille som kommer att växa enormt tror jag, gör en riktigt bra insats ikväll!
|
|
|
Post by chriande on Nov 26, 2010 21:28:08 GMT 1
Det är spelet i egen zon som är helt bedövligt. Inte ett första pass rätt under hela matchen, I PP- statistiken dalar vi som ett höstlöv.
Om det nu blir Allettan så måste det in minst 2 bryt och passningssäkra backar + att Skoog blir hel tills dess.
|
|
|
Post by tof on Nov 26, 2010 21:28:20 GMT 1
Ett extra plus till vår målvakt idag, men jag saknar en hel del anfallshockey vart är vår spets när vi har pp men så här blir det ibland.
|
|
|
Post by Back to Front on Nov 26, 2010 21:28:53 GMT 1
Ånnnikåååååååååååå....Ta ett bad i holje ån!
|
|
|
Post by time on Nov 26, 2010 21:29:25 GMT 1
Nog för att det är kul när det går dåligt för OIK, men allvarligt, hur kul är det att möta Kungälv jämfört med derby mellan Blekinges två bästa lag? Det är ju roligare om det går dåligt för dem när vi spelar mot dem. Faktiskt. Det är inte kul att det går dåligt för OIK. Men det är kul att vi håller marginalen till allettanstrecket
|
|
|
Post by scrat on Nov 26, 2010 21:30:50 GMT 1
Nog för att det är kul när det går dåligt för OIK, men allvarligt, hur kul är det att möta Kungälv jämfört med derby mellan Blekinges två bästa lag? Det är ju roligare om det går dåligt för dem när vi spelar mot dem. Faktiskt. Det är inte kul att det går dåligt för OIK. Men det är kul att vi håller marginalen till allettanstrecket Så sant......
|
|
|
Post by matse on Nov 26, 2010 21:32:59 GMT 1
Jag tycker vi gör aldeles för lite mål, om man ser till det spelarmaterial vi har. Även när vi vinner är det inga målfyrverkeri precis. Det oroar mig.
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 26, 2010 21:33:43 GMT 1
Apskit! Stryk mot kungälv hade jag inte räknat med. det hade jag (se tipstävlingen) KIK och Kungälv bästa lag just nu Hade jag också!
|
|
|
Post by chriande on Nov 26, 2010 21:34:41 GMT 1
Ett extra plus till vår målvakt idag, men jag saknar en hel del anfallshockey vart är vår spets när vi har pp men så här blir det ibland. Annfallet startar när man erövrar pucken, om den första passningen går fel så är annfallet slut!
|
|
|
Post by time on Nov 26, 2010 21:36:26 GMT 1
Ett extra plus till vår målvakt idag, men jag saknar en hel del anfallshockey vart är vår spets när vi har pp men så här blir det ibland. Annfallet startar när man erövrar pucken, om den första passningen går fel så är annfallet slut! är du helt säker på detta?
|
|
|
Post by Zäta on Nov 26, 2010 21:37:29 GMT 1
ridå
|
|
|
Post by Zäta on Nov 26, 2010 21:40:13 GMT 1
Sjukt lite liv i denna tråd?
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 26, 2010 21:41:39 GMT 1
Nog för att det är kul när det går dåligt för OIK, men allvarligt, hur kul är det att möta Kungälv jämfört med derby mellan Blekinges två bästa lag? Det är ju roligare om det går dåligt för dem när vi spelar mot dem. Faktiskt. Med tanke på deras allmänna hat mot KHK så njuter jag fruktansvärt mycket just nu! ;D Var det någon match KHK skulle förlora så var det denna! Låt dom spela i den skitserien efter jul.
|
|