|
Post by stolpeout on Mar 22, 2011 21:32:08 GMT 1
|
|
|
Post by icebreaker on Mar 22, 2011 21:38:09 GMT 1
Bor hans familj i söder för det är ju dom han vill närmare? Gissade på att dom bodde i Stockholms området.
|
|
|
Post by stolpeout on Mar 22, 2011 21:52:48 GMT 1
Bor hans familj i söder för det är ju dom han vill närmare? Gissade på att dom bodde i Stockholms området. Ok, trodde dom bodde i söder eftersom han spelade i IKO innan...
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Mar 22, 2011 22:22:26 GMT 1
Har hört konstiga rykten idag, både i riktning in och ut. Bra i det ena fallet, tråkigt i det andra. Mja, nog bara någon som sensationshungrade...
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 22, 2011 22:34:13 GMT 1
Har man sagt A får man säga B
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Mar 22, 2011 22:42:38 GMT 1
...var rädd för det. Jag behöver en biktstol med någon med tystnadsplikt. På A vill jag inte förstöra affären om den inte är i hamn (verkar konstigt att redan hålla på med sådant), på B skulle det handla om ett "utköp"... Nej, det är nog lite osannolikt att vi skulle vara mitt inne i sådant redan.
|
|
|
Post by Zäta on Mar 23, 2011 0:31:41 GMT 1
Sjung ut istället..............
Forumet är knappast till för sanningar skrivna i sten? Kanske kan vara "känsligt med ev utköp som du säger (vilket jag inte tror kommer ske)
Våga!!!!!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 23, 2011 5:46:40 GMT 1
Har hört konstiga rykten idag, både i riktning in och ut. Bra i det ena fallet, tråkigt i det andra. Mja, nog bara någon som sensationshungrade... Jag gissar på: Skoog ut. Jens S. in.
|
|
|
Post by hoxha on Mar 23, 2011 7:38:13 GMT 1
Har hört konstiga rykten idag, både i riktning in och ut. Bra i det ena fallet, tråkigt i det andra. Mja, nog bara någon som sensationshungrade... Jag gissar på: Skoog ut. Jens S. in. Synd, har verkligen saknat SS i kvalserien, men kan man varken få eller ge en tackling så saknas en dimension i spelet...
|
|
|
Post by dragkrok on Mar 23, 2011 7:57:08 GMT 1
Jag gissar på: Skoog ut. Jens S. in. Synd, har verkligen saknat SS i kvalserien, men kan man varken få eller ge en tackling så saknas en dimension i spelet... kanske går att få ordning på just den biten....
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Mar 23, 2011 10:43:20 GMT 1
Har hört konstiga rykten idag, både i riktning in och ut. Bra i det ena fallet, tråkigt i det andra. Mja, nog bara någon som sensationshungrade... Jag gissar på: Skoog ut. Jens S. in. Känns som en kvalificerad gissning!
|
|
|
Post by stolpeout on Mar 23, 2011 10:47:25 GMT 1
Mums...nu börjar man känna Silly i knutarna, man går upp 2 timmar innan man gick o la sig för att titta på hemsidan om något nytt har kommit in eller några nya rykten på Silly tråden och man känner pulsen öka innan man vet......ahhhhh härligt
|
|
|
Post by happygilmore on Mar 23, 2011 12:38:58 GMT 1
Har hört konstiga rykten idag, både i riktning in och ut. Bra i det ena fallet, tråkigt i det andra. Mja, nog bara någon som sensationshungrade... Jag gissar på: Skoog ut. Jens S. in. eller skoog och jens till en annan klubb i länet.....
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 23, 2011 13:45:29 GMT 1
Mörrum har inte råd att lösa Jens från hans kontrakt, KHK har det.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 23, 2011 13:48:38 GMT 1
Tvivlar starkt på att Skoog skulle sticka. Det skulle isåfall vara om han la av helt med hockeyn eller trappade ner.
|
|