|
Post by Rocket on Jan 31, 2012 23:24:36 GMT 1
Tyvärr inte speciellt imponerad av KHKs nya målvakt. Tydligen är Ankan det, annars skulle han inte "ta hit" honom, men vad vet han.. Där har du faktiskt en poäng !
|
|
|
Post by lkhockey on Feb 6, 2012 12:16:31 GMT 1
OM denna spelare kommer till KHK så får vi hoppas att det är Brooks som scoutat honom (vilket allt tyder på) Bates har grymma meriter. Men det enda intressanta ur sportslig synvinkel är vad han kan tillföra nu inte vad han gjort tidigare. Det är lätt at stirra sig blind på gamla meriter.Vad vill jag då säga med detta? Jo, tänk om KHK och alla vi KHK-supportrar för en gångs skulle kunde sansa oss lite, vänta och se vilken nivå han håller istället för att redan nu konstatera att han kommer att vara helt outstanding. MEN ur markandsföringssynpunkt kommer detta ju att vara mycket positivt för KHK. som sagt ......
|
|
|
Post by stolpeout on Feb 6, 2012 20:39:12 GMT 1
Skulle gissa att det kommer att vara många KIK spelare ute på marknaden inför kommande säsongs silly eller kommande höst.........KK? Tror sponsorerna drar sig ur och satsar på handbollen istället...ny Arena och i topp i handbolls-eliten.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 6, 2012 20:43:14 GMT 1
Det finns bara en spelare i KIK som jag gärna sett i KHK, kanske den enda spelare i KIK som platsar i nästa säsongs upplaga av KHK men han är också seriens bästa forward.
|
|
|
Post by stolpeout on Feb 6, 2012 20:53:52 GMT 1
Det finns bara en spelare i KIK som jag gärna sett i KHK, kanske den enda spelare i KIK som platsar i nästa säsongs upplaga av KHK men han är också seriens bästa forward. Går vi upp så har han väl en klausul om att han kan bryta kontrakt och gå till högre serie .................
|
|