|
Post by happygilmore on Mar 23, 2011 13:49:13 GMT 1
Mörrum har inte råd att lösa Jens från hans kontrakt, KHK har det. Vi får se....
|
|
|
Post by Rocket on Mar 23, 2011 14:48:09 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 23, 2011 16:13:44 GMT 1
Tvivlar starkt på att Skoog skulle sticka. Det skulle isåfall vara om han la av helt med hockeyn eller trappade ner. ryktet säger att han besväras av ryggproblem.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 23, 2011 16:22:32 GMT 1
Tvivlar starkt på att Skoog skulle sticka. Det skulle isåfall vara om han la av helt med hockeyn eller trappade ner. ryktet säger att han besväras av ryggproblem. Har han inte fått slippa dom än? Mycket tråkigt isåfall, både för oss och för Simon.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 24, 2011 16:19:25 GMT 1
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 24, 2011 17:24:40 GMT 1
Snart kan vi byta namn till Socialdemokraternas HK. Håkan Juholt som hjälptränare nästa säsong? Vidrigt på något sätt.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 24, 2011 17:33:18 GMT 1
Scratch my back, and I´ll scratch yours
|
|
|
Post by wolger on Mar 24, 2011 17:44:23 GMT 1
Som vanligt!
|
|
|
Post by HF on Mar 24, 2011 18:59:08 GMT 1
Ah nu förstår jag hela värvningen av Bolling. Nu trillade poletten ner hela vägen. Calle har blivit sossepolitiker för att i framtiden kunna bli ordförande i KHK. Bolling tar efter en inlärningstid över efter Calle som reklamsäljare..
|
|
|
Post by husnasarn on Mar 24, 2011 21:21:02 GMT 1
Jaha nu ska sossen ut till småföretagen och sälja sponsring. Samtidigt tycker han att vi ska beskattas till döds. Vilken jäkla råtta. Jag kommer inte ge en enda krona till någon som önskar min död. Det är illa nog som det är i föreningen.
|
|
|
Post by time on Mar 24, 2011 21:45:19 GMT 1
Jaha nu ska sossen ut till småföretagen och sälja sponsring. Samtidigt tycker han att vi ska beskattas till döds. Vilken jäkla råtta. Jag kommer inte ge en enda krona till någon som önskar min död. Det är illa nog som det är i föreningen. Du får väl sponsra Djurgården istället Skämt å sido, De som blandar ihop idrott och politik ger jag inte mycket för.
|
|
|
Post by husnasarn on Mar 24, 2011 23:24:14 GMT 1
Jaha nu ska sossen ut till småföretagen och sälja sponsring. Samtidigt tycker han att vi ska beskattas till döds. Vilken jäkla råtta. Jag kommer inte ge en enda krona till någon som önskar min död. Det är illa nog som det är i föreningen. Du får väl sponsra Djurgården istället Skämt å sido, De som blandar ihop idrott och politik ger jag inte mycket för. Det är ju för fan det som håller på och hända i KHK. Håller fullständigt med dig time idrott och politik hör inte ihop någonstans. Ska någon sälja sponsring så bör denna person hålla sig neutral men jag förstår att det lockar att få lite arvode.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 24, 2011 23:33:30 GMT 1
Du får väl sponsra Djurgården istället Skämt å sido, De som blandar ihop idrott och politik ger jag inte mycket för. Det är ju för fan det som håller på och hända i KHK. Håller fullständigt med dig time idrott och politik hör inte ihop någonstans. Ska någon sälja sponsring så bör denna person hålla sig neutral men jag förstår att det lockar att få lite arvode. Instämmer. Tycker det börjar bli lite äckligt nu. KHK kommer säkert gå i arv i Johansson-klanen och finns det ingen lämplig för tillfället så får man helt skola in någon i sosse-politiken. Nej ni har så rätt så. Idrott ska inte beblandas med politik. Jag började ana oråd redan i början på säsongen när det va sosse-reklam överallt. Vad blir nästa steg?
|
|
|
Post by cykeltjuven on Mar 25, 2011 0:13:24 GMT 1
Vem har sagt att Höök och de andra blandar ihop idrott och politik? Vi vet ju inte Höökens framtidsplaner. Han kanske lämnar KHK helt. Han sa ju själv att beslutet om hans framtid låg i andras händer.
Folk som totaldissar en annan människa för att han inte har samma politiska åsikt ger jag inte mycket för!
Tror inte heller att moderaterna blivit nekade reklamplats om de velat ha.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 25, 2011 0:17:24 GMT 1
Vem har sagt att Höök och de andra blandar ihop idrott och politik? Vi vet ju inte Höökens framtidsplaner. Han kanske lämnar KHK helt. Han sa ju själv att beslutet om hans framtid låg i andras händer. Folk som totaldissar en annan människa för att han inte har samma politiska åsikt ger jag inte mycket för! Tror inte heller att moderaterna blivit nekade reklamplats om de velat ha. Folks politiska åsikt skiter jag själv i. Men jag tycker det inte klingar bra att KHK ska förknippas med ett visst block eller parti. Det kan straffa sig i längden. Hade det varit en Sverigedemokrat som höll i spakarna så hade folk gått man ur huse för att få bort honom eller henne ifrån klubben.
|
|