|
Post by dragkrok on Dec 9, 2011 11:53:31 GMT 1
Vad jag har förstått så kan det bli en back in oxå... En amerikan isf. 10 backar! ..........kan ärligt talat inte se behovet av det när vi endast spelar med 6. Personligen så tror jag det är slutvärvat nu, bortsett från om Timo skulle dra på sig en allvarligare skada före den siste januari.
|
|
|
Post by Back to Front on Dec 9, 2011 12:42:43 GMT 1
Kan så vara....
|
|
|
Post by korpen on Dec 9, 2011 13:33:52 GMT 1
Är det färdigvärvat nu? Någon som hört något ifrån klubben? Jag kunde inte utäsa något om det i uttalandena kring Elofsson & Ågren. Tror det vore klokt ifrån klubbens sidan att signalera detta i så fall och då bygga vidare i lugn och ro mot och i Allettan. Tvärtom, bättre att hålla tyst om det så att spelarna verkligen kämpar för sina platser, gör dem inte det så vet de att de kan bli bänkade och att nyförvärv kan komma på tal. Exakt finns ingen anledning att köra med öppna kort. kommer det så kommer det....Fattar inte varför folk måste veta hela tiden..
|
|
|
Post by gretz on Dec 9, 2011 13:58:13 GMT 1
Korpen gör som vanligt och kommer lite lojt indignerad med självaste sanningen. Jag försökte ställa en fråga och komma med en egen synpunkt. Fy mig!
Klart det kan finnas vinster i att kommunicera ut om man anser sig vara klara för tillfället och nöjda med en redan stor trupp. Man skulle kunna tänka sig att det signalerar "vi tror på er", på de vi har och att man inte avser värva ytterligare. Detta skulle skänka arbetsro till truppen där det som sagt redan är konkurrens. Man kan också tänka sig att det sådant uttalande kan skänka ro till skrivandet i bloggar och på forum - om man nu bryr sig om det - och låta fokus hamna på självaste kärnan. Spelet!
Sedan att det alltid finns en "utväg" att värva vid skador, vid uppkomna möjligheter o.dyl, det vet alla om. Spelarna också. Fast jag antar att alla gör bäst i att inte veta, att inte tänka tanken eller helst inte skriva något alls. Att helt enkelt upphöra att existera.
Krax!
|
|
|
Post by dragkrok on Dec 9, 2011 14:08:40 GMT 1
Korpen gör som vanligt och kommer lite lojt indignerad med självaste sanningen. Jag försökte ställa en fråga och komma med en egen synpunkt. Fy mig! Fy dig!......det 1:a budordet borde du veta vi det här laget: "Det skola intet finnas några synpunkter annat än Korpens egna!"
|
|
|
Post by hoxha on Dec 9, 2011 14:59:11 GMT 1
Korpen gör som vanligt och kommer lite lojt indignerad med självaste sanningen. Jag försökte ställa en fråga och komma med en egen synpunkt. Fy mig! Fy dig!......det 1:a budordet borde du veta vi det här laget: "Det skola intet finnas några synpunkter annat än Korpens egna!" Helt sanslöst, men inte överraskande!!!
|
|
|
Post by korpen on Dec 9, 2011 22:02:16 GMT 1
Korpen gör som vanligt och kommer lite lojt indignerad med självaste sanningen. Jag försökte ställa en fråga och komma med en egen synpunkt. Fy mig! Fy dig!......det 1:a budordet borde du veta vi det här laget: "Det skola intet finnas några synpunkter annat än Korpens egna!" Åhhh vad gullig du är vill nästan krama dig. ;D Nä men jag fattar väll själv att folk vill veta men alltsomoftast (ett ord?) blir det ju bara skitsnack på sajten eller hur. Men visst vill man ju veta Korpen gör som vanligt och kommer lite lojt indignerad med självaste sanningen. Jag försökte ställa en fråga och komma med en egen synpunkt. Fy mig! Klart det kan finnas vinster i att kommunicera ut om man anser sig vara klara för tillfället och nöjda med en redan stor trupp. Man skulle kunna tänka sig att det signalerar "vi tror på er", på de vi har och att man inte avser värva ytterligare. Detta skulle skänka arbetsro till truppen där det som sagt redan är konkurrens. Man kan också tänka sig att det sådant uttalande kan skänka ro till skrivandet i bloggar och på forum - om man nu bryr sig om det - och låta fokus hamna på självaste kärnan. Spelet! Sedan att det alltid finns en "utväg" att värva vid skador, vid uppkomna möjligheter o.dyl, det vet alla om. Spelarna också. Fast jag antar att alla gör bäst i att inte veta, att inte tänka tanken eller helst inte skriva något alls. Att helt enkelt upphöra att existera. Krax! Tror det kommer att tillkomma en lirare till dock hoppas man ju att det är en defensiv lirar för asagudarna ska veta att vi redan har "målgörare" ;D
|
|
jimpavh
Ungdomslirare
10%
|
Post by jimpavh on Dec 10, 2011 13:04:24 GMT 1
Ska ni inte värva ett helt nytt lag ist?
|
|
|
Post by Zäta on Dec 10, 2011 17:04:49 GMT 1
vem vet, det kanske vi gör.
|
|
|
Post by korpen on Dec 11, 2011 1:55:29 GMT 1
Ska ni inte värva ett helt nytt lag ist? Tja varför inte . ;D
|
|
|
Post by HF on Dec 12, 2011 20:41:42 GMT 1
Då stämde ryktet om Hurtubise till KHK då..........
|
|
|
Post by slavko on Dec 12, 2011 20:57:04 GMT 1
Då stämde ryktet om Hurtubise till KHK då.......... hur menar du nu??
|
|
|
Post by tobbeman77 on Dec 12, 2011 20:59:31 GMT 1
Då stämde ryktet om Hurtubise till KHK då.......... ??
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Dec 12, 2011 23:45:33 GMT 1
Då stämde ryktet om Hurtubise till KHK då.......... hur menar du nu?? Hurt to b...?
|
|
|
Post by gloriel64 on Dec 13, 2011 10:24:46 GMT 1
Då stämde ryktet om Hurtubise till KHK då.......... Nej tack.
|
|