|
Post by kaffe on Dec 6, 2011 19:14:57 GMT 1
xeal fastlägger visserligen vad ganska många känner och tänker tror jag... Det hoppas jag verkligen inte.
|
|
|
Post by cykeltjuven on Dec 6, 2011 19:18:34 GMT 1
xeal fastlägger visserligen vad ganska många känner och tänker tror jag. Inte en chans. Och med tanke på vad som skrevs och fortfarande skrivs om t ex Fahla eller Brasar, så är det är uppenbart att forumet inte lever upp till devisen ödmjukhet. Bara en tanke... Håller med. Har förståelse för nifarnas besvikelse.
|
|
|
Post by xeal on Dec 6, 2011 19:29:40 GMT 1
Men kolla va deras supportrar skriver på deras eget forum!
|
|
|
Post by wolger on Dec 6, 2011 19:32:07 GMT 1
Jag tror inte heller framtiden ser speciellt ljus ut för Nybro. Ska jag vara ärlig så bryr jag mig föga. Som xeal skrev och de flesta skriver, man marginaliserar bara det som är oundvikligt i detta läget. Konklusionen blir att spelare lämnar och det sker när Nybro inte lyckas förlika med de spelare de har. så... Get used to it!
|
|
|
Post by stolpeout on Dec 6, 2011 19:37:36 GMT 1
Men kolla va deras supportrar skriver på deras eget forum! Ja dom spyr galla över oss, dom pissar på våra färger...... så piss off Nybban.....Get used to it!
|
|
|
Post by krickan on Dec 6, 2011 19:40:49 GMT 1
Gillar din signatur stolpeout
|
|
|
Post by stolpeout on Dec 6, 2011 19:41:57 GMT 1
Gillar din signatur stolpeout
|
|
conny
Ungdomslirare
|
Post by conny on Dec 6, 2011 20:39:12 GMT 1
Förhoppningarna är stora ! själv tror jag att det är dom bästa värningar KHK gjort denna seasong ( förutom B.B ) Nu går vi vidare !
|
|
|
Post by scarpino on Dec 6, 2011 21:16:05 GMT 1
xeal fastlägger visserligen vad ganska många känner och tänker tror jag. Finns egentligen ingen anledning att vara nitiskt ödmjuk till Nybros supportrar. Och med tanke på vad som skrevs och fortfarande skrivs om t ex Fahla eller Brasar, så är det är uppenbart att forumet inte lever upp till devisen ödmjukhet. Bara en tanke... Den dagen då Ågren och Elofsson smutskastar klubben, gör allt för att håna sina gamla fans, peka finger eller skriker jävla -- din nån av dom så kan du posta detta inlägg!
|
|
|
Post by krickan on Dec 6, 2011 21:22:38 GMT 1
Word Scarpino!
Posted from my phone Sir IP didn't liked my old signature so I changed to this.
|
|
|
Post by oneandonly on Dec 6, 2011 21:36:12 GMT 1
Eftersom våra nyförvärv diskuteras även i denna tråden klistrar jag in här med: Hos KHKaren just nu: - Elofsson och Ågren får sina KHK tröjor - Kapten Svensson om att få nytt blod i laget - Möt Elofsson- Möt Ågrenwww.iblug.com/p/khkarenDessutom hos KHKaren: - Inför Helsingborg- KHK - Det är roligt att spela hemma säger "Julle"- Vi ska spela hela vägen in säger Ruiz- Grönlund: Vi ska spela oss samman mera - Kempe inför Helsingborg www.iblug.com/p/khkarenÄven In på livet med Timo Leinonen och Mikael Aaro innehåller material inför Helsingborg hemma. Missa inte att rösta fram December Månads Räv. Hur Du röstar kan Du läsa på www.khkaren.blogg.se
|
|
|
Post by cykeltjuven on Dec 8, 2011 15:23:11 GMT 1
Varken Elofsson eller Ågren är den spelartyp som jag efterfrågat. En powerforward skulle jag vilja se, gärna en jänkare, som kompis till Bates utanför isen. Men det kan bli bra ändå... Tar tillbaka allt!!! Är precis vad vi behövde!
|
|
|
Post by gretz on Dec 9, 2011 9:05:07 GMT 1
Är det färdigvärvat nu? Någon som hört något ifrån klubben? Jag kunde inte utäsa något om det i uttalandena kring Elofsson & Ågren. Tror det vore klokt ifrån klubbens sidan att signalera detta i så fall och då bygga vidare i lugn och ro mot och i Allettan.
|
|
|
Post by gloriel64 on Dec 9, 2011 10:24:53 GMT 1
Är det färdigvärvat nu? Någon som hört något ifrån klubben? Jag kunde inte utäsa något om det i uttalandena kring Elofsson & Ågren. Tror det vore klokt ifrån klubbens sidan att signalera detta i så fall och då bygga vidare i lugn och ro mot och i Allettan. Tvärtom, bättre att hålla tyst om det så att spelarna verkligen kämpar för sina platser, gör dem inte det så vet de att de kan bli bänkade och att nyförvärv kan komma på tal.
|
|
|
Post by Back to Front on Dec 9, 2011 10:45:36 GMT 1
Vad jag har förstått så kan det bli en back in oxå... En amerikan isf.
|
|