|
Post by HF on Dec 18, 2011 15:57:58 GMT 1
Har den stora gissningsleken börjat än om vem Bates ska locka hit?
|
|
|
Post by stolpeout on Dec 18, 2011 16:34:42 GMT 1
Har den stora gissningsleken börjat än om vem Bates ska locka hit? Sean Avery?
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Dec 18, 2011 17:01:42 GMT 1
Har den stora gissningsleken börjat än om vem Bates ska locka hit? Juha? Finns säkert nån röd tråd?
|
|
|
Post by gretz on Dec 28, 2011 12:30:23 GMT 1
Känns nog som det är färdigvärvat nu va och truppen spikad inför allettan
|
|
|
Post by cykeltjuven on Dec 28, 2011 15:11:37 GMT 1
Känns nog som det är färdigvärvat nu va och truppen spikad inför allettan Har faktiskt känt mig lite pessimistisk hela hösten och stämmer det du tror är det slut efter AE. Det försvarsspelet vi haft kommer att bli totalt sönderkört mot AE-lagen.... Men jag tror inte det är färdigvärvat dock....
|
|
|
Post by kanlitehockey on Dec 28, 2011 16:40:04 GMT 1
Oerhört tveksam till KHK i Allettan och detta beroende på att jag har en känsla av att de inte får ihop gänget, hockeykunskapen finns där men ett lag vinner alltid mot ett gäng individuella spelare. Detta är KHK:s stora utmaning - att bli ett lag.
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 29, 2011 7:17:13 GMT 1
Vi måste lita på gossarna o ge fan i att såga dem redan innan serien börjat.tror juluppehållet varit väldigt behövligt och hoppas det gett effekt!räcker laget höjer sig 10% så kommer allettan inte bli några som helst problem!
|
|
|
Post by Rocket on Dec 30, 2011 23:29:31 GMT 1
Oerhört tveksam till KHK i Allettan och detta beroende på att jag har en känsla av att de inte får ihop gänget, hockeykunskapen finns där men ett lag vinner alltid mot ett gäng individuella spelare. Detta är KHK:s stora utmaning - att bli ett lag. På något vis fick man faktiskt ihop det förra säsongen och jag tror och hoppas att man lyckas även nu efter jul.
|
|
|
Post by panamared on Jan 13, 2012 14:21:56 GMT 1
hej då jocke ohlsson,ännu en bra spelare som hjärntvättats av kempe. kempes total impotent hockey. lider med er....hoppas inte ni tappar jp också.
|
|
|
Post by krickan on Jan 13, 2012 14:24:09 GMT 1
Ja, han kommer att vara saknad panamared!
Någon som förstår vad de menar med "ett samarbete med mörrum" föresten?
Tycker vi gör ett paketpris som även inkluderar Kempe, mörrum brukar alltid behöva tränare!
|
|
|
Post by gretz on Jan 13, 2012 14:34:40 GMT 1
Ja, han kommer att vara saknad panamared! Någon som förstår vad de menar med "ett samarbete med mörrum" föresten? Tycker vi gör ett paketpris som även inkluderar Kempe, mörrum brukar alltid behöva tränare! Samarbete = de har spelaren och vi har lönekostnaden?
|
|
|
Post by panamared on Jan 13, 2012 14:40:37 GMT 1
Ja, han kommer att vara saknad panamared! Någon som förstår vad de menar med "ett samarbete med mörrum" föresten? Tycker vi gör ett paketpris som även inkluderar Kempe, mörrum brukar alltid behöva tränare! bäst i dag.....hahaha känns som ni behöver nån som är lite mer FÖRBANNAD i ledningen. jag ska ju få signade khk souvenirer av jp efter säsongen.........hoppas han får mer istid.
|
|
|
Post by krickan on Jan 13, 2012 14:57:15 GMT 1
Jag blir nöjd om vi får en tränare som agerar under match och försöker väcka laget och få dem att dra åt samma håll! Nån som anpassar spelsystemet efter spelarmaterialet man förfogar över när man märker att det man har inte funkar fullt ut! JP hoppas jag också är tillbaka snart, men magkänslan är att det är han som är nästa att lämna KHK tyvärr. Brukar bli så när man blivit petad av Kempe sett till historien.
|
|
|
Post by Ragulin on Jan 13, 2012 15:00:24 GMT 1
Blir väl till att spela ihop ett nytt lag nästa år om Kempe är kvar. Ny publik också förmodligen.
|
|
|
Post by pekka on Jan 13, 2012 19:29:37 GMT 1
Ja, han kommer att vara saknad panamared! Någon som förstår vad de menar med "ett samarbete med mörrum" föresten? Tycker vi gör ett paketpris som även inkluderar Kempe, mörrum brukar alltid behöva tränare! Samarbete = de har spelaren och vi har lönekostnaden? Det skulle inte alls förvåna mig när det gäller dom som styr i denna förening!!!
|
|