|
Post by Sir Ironpants on Jan 13, 2012 19:43:25 GMT 1
Det betvivlar jag starkt dvs. att KHK skulle betala hela Jockes lön i Mörrum. Kanske KHK bidrar med lite men hela lönen? nää inte en chans.
|
|
|
Post by Back to Front on Jan 13, 2012 22:11:05 GMT 1
Khk har inget med med 24:ans ekonomi.. ligger i mörrums kassaskåp att betala honom.
|
|
|
Post by scarpino on Jan 13, 2012 22:54:35 GMT 1
Khk har inget med med 24:ans ekonomi.. ligger i mörrums kassaskåp att betala honom. Helt rätt!
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 19, 2012 19:18:51 GMT 1
Kommer vi få nån ersättare till Jimmy om det nu är så illa som det befaras?jag hade ju gärna tagit emot en tjurig kanadensare!
|
|
conny
Ungdomslirare
|
Post by conny on Jan 19, 2012 21:05:22 GMT 1
Kommer vi få nån ersättare till Jimmy om det nu är så illa som det befaras?jag hade ju gärna tagit emot en tjurig kanadensare Du är riktigt kul du ! med sju matcher kvar av allettan ! så tar man säkert in en tjurig Kanadensare !!!!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 20, 2012 16:00:25 GMT 1
Kommer vi få nån ersättare till Jimmy om det nu är så illa som det befaras?jag hade ju gärna tagit emot en tjurig kanadensare Du är riktigt kul du ! med sju matcher kvar av allettan ! så tar man säkert in en tjurig Kanadensare !!!! Illa som det är befarat? Enligt BLT så var ju ingenting sönder på första kollen förutom att det var svullet och Jimmie kommer förhoppningsvis att spela med ett specialskydd emot KRIF om svullnaden hinner lägga sig tills på söndag.
|
|
|
Post by lkhockey on Jan 24, 2012 10:46:19 GMT 1
Kommer vi få nån ersättare till Jimmy om det nu är så illa som det befaras?jag hade ju gärna tagit emot en tjurig kanadensare Du är riktigt kul du ! med sju matcher kvar av allettan ! så tar man säkert in en tjurig Kanadensare !!!! Illa som det är befarat? Enligt BLT så var ju ingenting sönder på första kollen förutom att det var svullet och Jimmie kommer förhoppningsvis att spela med ett specialskydd emot KRIF om svullnaden hinner lägga sig tills på söndag. Är det så att Jimmie och Jonas blir borta länge så är det ett måste att plocka in nåt nytt. För jag antar att målsättningen är att gå så långt som möjligt!? Men det lär visa sig snart. Om 7 dagar är det deadline.
|
|
|
Post by DunderDanne on Jan 24, 2012 12:10:36 GMT 1
Kommer vi få nån ersättare till Jimmy om det nu är så illa som det befaras?jag hade ju gärna tagit emot en tjurig kanadensare Du är riktigt kul du ! med sju matcher kvar av allettan ! så tar man säkert in en tjurig Kanadensare !!!! Ja men gapflabb!! Det är fler än sju matcher kvar om vi har planer på att spela play off och kvalserie också.
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 24, 2012 12:33:34 GMT 1
Ja,vad är det för hinder att ta in någon?om två-tre till blir skadade en lång tid,ska vi köra resten av säsongen på 2.5 femma då?kalas Conny!alla indianerna sitter antagligen inte där de ska Någon ny info om Svensson o wallgren?
|
|
|
Post by oneandonly on Jan 24, 2012 21:55:17 GMT 1
Ja,vad är det för hinder att ta in någon?om två-tre till blir skadade en lång tid,ska vi köra resten av säsongen på 2.5 femma då?kalas Conny!alla indianerna sitter antagligen inte där de ska Någon ny info om Svensson o wallgren? I intervju Snack "Tobbe" fås info om läget.
|
|
|
Post by lkhockey on Jan 26, 2012 9:20:40 GMT 1
Nu har man 6 dagar på sig att göra som OIK brukar göra vid skador. Dvs AGERA. Tyvärr tror jag man kommer att chansa på att Jimmie kommer tillbaka.
Wallgren tror jag inte man ersätter (även om det skulle behövas) pga att man har 8 backar kvar.
|
|
conny
Ungdomslirare
|
Post by conny on Jan 28, 2012 11:00:44 GMT 1
"khkkrille" och hissen lämnade aldrig källarplan med dig !
|
|
|
Post by DunderDanne on Jan 28, 2012 11:27:59 GMT 1
Conny Ponny måste vara den mest konstruktive skribenten på forumet för tillfället!
|
|
|
Post by stolpeout on Jan 28, 2012 11:29:01 GMT 1
och med sen reaktionstid...........
|
|
|
Post by gloriel64 on Jan 28, 2012 15:17:32 GMT 1
Är miljonmannen verkligen på gång till KHK, kan någon dementera eller bekräfta detta?
|
|