|
Post by Mr Hockey on Jan 31, 2012 8:58:31 GMT 1
Skulle bli otroligt förvånad om Matt Davidson dök upp. En spelare som inte spelat på hela säsongen, behöver minst 1-2 månader för att komma in i det hela igen. Då är ju nästan allt över... Enda anledningen att tex Bates kom så tidigt, var just det att han fick tid att komma i form. Skulle man ta in någon nu är en spelare som varit igång betydligt mer intressant, men jag tror som Dragkrok. Nu är KHK äntligen ETT LAG, så det blir nog inget.... Dock är jag övertygad om att 1-2 riktiga spetsförvärv behövts för att säkerställa uppflyttning. Tyvärr tror jag ekonomiskt att man inte har de möjligheterna, trots att man borde haft det......
|
|
|
Post by scarpino on Jan 31, 2012 11:04:38 GMT 1
Skulle bli otroligt förvånad om Matt Davidson dök upp. En spelare som inte spelat på hela säsongen, behöver minst 1-2 månader för att komma in i det hela igen. Då är ju nästan allt över... Enda anledningen att tex Bates kom så tidigt, var just det att han fick tid att komma i form. Skulle man ta in någon nu är en spelare som varit igång betydligt mer intressant, men jag tror som Dragkrok. Nu är KHK äntligen ETT LAG, så det blir nog inget.... Jag har för mig att jag sett ett namn, ej miljonmannen, men en från amerikat...
|
|
|
Post by Sverker on Jan 31, 2012 11:26:20 GMT 1
Om, jag säger om KHK skulle förstärka så tycker jag det ska vara en back som är bättre än de vi har idag. Ngn fw behövs ej.
|
|
|
Post by richardsson on Jan 31, 2012 18:10:34 GMT 1
Vem är Oskar Höglund undrar jag och vad gör den målvakten i vår roster på swehockey
|
|
|
Post by stolpeout on Jan 31, 2012 18:28:31 GMT 1
Vem är Oskar Höglund undrar jag och vad gör den mÃ¥lvakten i vÃ¥r roster pÃ¥ swehockey Oskar Östlund........Växjö J20 Får väl hoppas han fått goda vitsord av Ankan......
|
|
|
Post by krickan on Jan 31, 2012 18:35:31 GMT 1
Vem är Oskar Höglund undrar jag och vad gör den mÃ¥lvakten i vÃ¥r roster pÃ¥ swehockey Ja, var kom han ifrån
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jan 31, 2012 18:50:52 GMT 1
Vem är Oskar Höglund undrar jag och vad gör den mÃ¥lvakten i vÃ¥r roster pÃ¥ swehockey Tack för tipset, ska kolla upp detta!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jan 31, 2012 18:58:48 GMT 1
Nu har ni svaret på bloggen!
|
|
|
Post by oneandonly on Jan 31, 2012 20:22:27 GMT 1
Lyssna gärna på sillyrykten med Tobbe
|
|
|
Post by scarpino on Jan 31, 2012 22:35:19 GMT 1
Lyssna gärna på sillyrykten med Tobbe Torbjörn "glädjedödare" Karlsson
|
|
|
Post by Rocket on Jan 31, 2012 22:43:23 GMT 1
Tyvärr inte speciellt imponerad av KHKs nya målvakt.
|
|
|
Post by Rocket on Jan 31, 2012 22:52:07 GMT 1
Kanske utvecklingsbar ?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 31, 2012 23:09:04 GMT 1
Tyvärr inte speciellt imponerad av KHKs nya målvakt. Tydligen är Ankan det, annars skulle han inte "ta hit" honom, men vad vet han..
|
|
|
Post by scarpino on Jan 31, 2012 23:18:52 GMT 1
Tyvärr inte speciellt imponerad av KHKs nya målvakt. Tydligen är Ankan det, annars skulle han inte "ta hit" honom, men vad vet han.. Tycker med det känns lite tveksamt, men vet inget om honom så säger varken bu eller bä... Kolla findus nu kontra 2 år sedan, vi kanske har för mycket folk på läktarna!?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 31, 2012 23:22:11 GMT 1
Tydligen är Ankan det, annars skulle han inte "ta hit" honom, men vad vet han.. Tycker med det känns lite tveksamt, men vet inget om honom så säger varken bu eller bä... Kolla findus nu kontra 2 år sedan, vi kanske har för mycket folk på läktarna!? Fast kolla på Findus nu, mycket bra men fortfarande lite att jobba med.. Tror att det var MN som "krossade" Findus när han var här när han fick göra debut i ett stekhett derby mot plåtnicklas. Men visst.. hans stats ser ju inte helt 100 ut..
|
|