|
Post by Compa on Mar 6, 2011 23:08:21 GMT 1
Hört idag, från lite oväntat håll, att Jens S kommer att skriva ett tvåårskontrakt med oss! Lite tveksam dock till sanningshalten!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 6, 2011 23:14:02 GMT 1
Han är väl lika klar för oss varje säsong, som Juha Riihijärvi är....!?
|
|
|
Post by artank on Mar 7, 2011 2:18:43 GMT 1
Ellerstad - i så fall måste Kempe inhandla en ät och sovklocka extra så träningar inte missas. Dessutom hålla sig uppdaterad på WoW, så han har nåt att konversera om. Quist- Ambition ja. Karaktär nej. Ego (för) stort.
|
|
|
Post by time on Mar 7, 2011 8:34:31 GMT 1
Hört idag, från lite oväntat håll, att Jens S kommer att skriva ett tvåårskontrakt med oss! Lite tveksam dock till sanningshalten! jag också
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Mar 7, 2011 9:15:57 GMT 1
Hört idag, från lite oväntat håll, att Jens S kommer att skriva ett tvåårskontrakt med oss! Lite tveksam dock till sanningshalten! jag också Måste bli billigare att köpa ut iår än förra året? Om det nu är ett år kvar på hans kontrakt. Kanske skrev 3+1?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 7, 2011 13:01:40 GMT 1
Kung Jens, kung Jens...jobbigt att gilla någon i fel lag, så mycket....
|
|
|
Post by Rocket on Mar 7, 2011 13:09:25 GMT 1
Måste bli billigare att köpa ut iår än förra året? Om det nu är ett år kvar på hans kontrakt. Kanske skrev 3+1? Kan inte tänka mig att KIK skulle släppa honom utan att ta bra med betalt. Fram för allt till oss Frågan är om det är värt de pengar som han skulle kosta trots att han är på den nivån han är.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 7, 2011 14:25:54 GMT 1
Frågan är om vi kan få tag på billigare elitseriespelare?
|
|
|
Post by korpen on Mar 7, 2011 16:59:03 GMT 1
Måste bli billigare att köpa ut iår än förra året? Om det nu är ett år kvar på hans kontrakt. Kanske skrev 3+1? Kan inte tänka mig att KIK skulle släppa honom utan att ta bra med betalt. Fram för allt till oss Frågan är om det är värt de pengar som han skulle kosta trots att han är på den nivån han är. Behövs nog inte köpas ut tror han skrev tillräckligt med klausuler förra gången han skrev nytt kontrakt.
|
|
|
Post by benderman on Mar 7, 2011 18:15:53 GMT 1
Hört idag, från lite oväntat håll, att Jens S kommer att skriva ett tvåårskontrakt med oss! Lite tveksam dock till sanningshalten! Hoppas verkligen inte att det stämmer. Vi har nog fyllt vår kvot av spelare som har spelat för Mörrum, ung är han heller inte....mycket hellre Viktor Sundström som är nästan tio år yngre än Jensa. Kan inte med spelare som velar helt enkelt......
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Mar 7, 2011 18:28:38 GMT 1
Hört idag, från lite oväntat håll, att Jens S kommer att skriva ett tvåårskontrakt med oss! Lite tveksam dock till sanningshalten! Hoppas verkligen inte att det stämmer. Vi har nog fyllt vår kvot av spelare som har spelat för Mörrum, ung är han heller inte....mycket hellre Viktor Sundström som är nästan tio år yngre än Jensa. Kan inte med spelare som velar helt enkelt...... Du menar att alla som skriver på för KHK inte velar mellan olika klubbar och förslag? Enligt mig är Jens en spelartyp som jimmie fast ett snäpp bättre och de spelartyperna behöver vi verkligen, oavsett ålder!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 7, 2011 18:40:00 GMT 1
Hoppas verkligen inte att det stämmer. Vi har nog fyllt vår kvot av spelare som har spelat för Mörrum, ung är han heller inte....mycket hellre Viktor Sundström som är nästan tio år yngre än Jensa. Kan inte med spelare som velar helt enkelt...... Du menar att alla som skriver på för KHK inte velar mellan olika klubbar och förslag? Enligt mig är Jens en spelartyp som jimmie fast ett snäpp bättre och de spelartyperna behöver vi verkligen, oavsett ålder! Om valet står mellan Jens och Qvist så tar jag Qvist alla dagar i veckan.
|
|
|
Post by benderman on Mar 7, 2011 18:41:33 GMT 1
micke"polle"Pålsson Jensa kostar mer än vad han smakar, tror inte heller att han är beredd på en satsning mot allsvenskan..med träning och allt vad det innebär. Självklart är han en mycket bra hockeylirare men jag vill har fler snabba och hungriga forwards. Självklart beror allt på siffran han kommer att kosta ...plus driftkostnad.
|
|
|
Post by happygilmore on Mar 7, 2011 18:43:22 GMT 1
Hört idag, från lite oväntat håll, att Jens S kommer att skriva ett tvåårskontrakt med oss! Lite tveksam dock till sanningshalten! Hoppas verkligen inte att det stämmer. Vi har nog fyllt vår kvot av spelare som har spelat för Mörrum, ung är han heller inte....mycket hellre Viktor Sundström som är nästan tio år yngre än Jensa. Kan inte med spelare som velar helt enkelt...... Aldrig Sundström, han har ju enorma attitydproblem. Om han brytt sig mer om spelet hockey och mindre om hur han ser ut så skulle han vara en bra hockeyspelare.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Mar 7, 2011 18:49:58 GMT 1
Hört idag, från lite oväntat håll, att Jens S kommer att skriva ett tvåårskontrakt med oss! Lite tveksam dock till sanningshalten! Hoppas verkligen inte att det stämmer. Vi har nog fyllt vår kvot av spelare som har spelat för Mörrum, ung är han heller inte....mycket hellre Viktor Sundström som är nästan tio år yngre än Jensa. Kan inte med spelare som velar helt enkelt...... Sundström är verligen inget som KHK behöver!
|
|