|
Post by scarpino on Mar 7, 2011 18:52:23 GMT 1
Tror bara Jens blir aktull om vi nu mot förmodan skulle gå upp!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Mar 7, 2011 18:57:18 GMT 1
micke"polle"Pålsson Jensa kostar mer än vad han smakar, tror inte heller att han är beredd på en satsning mot allsvenskan..med träning och allt vad det innebär. Självklart är han en mycket bra hockeylirare men jag vill har fler snabba och hungriga forwards. Självklart beror allt på siffran han kommer att kosta ...plus driftkostnad. Han kostar mer än han smakar och ändå beror det på vad han kostar Tror inte KHK kommer betala några överpriser direkt! Ingen i KIK höll i pucken och skapade sån oreda hos vårat försvar som Jens gjorde. Tycker inte han såg tröttare ut än nån av våra spelare som trots allt genomgått den magiska Miroträningen. Tar gärna en yngre spelare med Jensas klass, tyvärr brukar de spela högre upp i serierna och inte vara villiga att gå ner ett steg! Apropå ålder så är Både Ed och Brooks äldre men jag ser gärna båda dessa i en satsning mot allsvenskan!
|
|
|
Post by benderman on Mar 7, 2011 19:25:16 GMT 1
micke"polle"Pålsson Jensa kostar mer än vad han smakar, tror inte heller att han är beredd på en satsning mot allsvenskan..med träning och allt vad det innebär. Självklart är han en mycket bra hockeylirare men jag vill har fler snabba och hungriga forwards. Självklart beror allt på siffran han kommer att kosta ...plus driftkostnad. Han kostar mer än han smakar och ändå beror det på vad han kostar Tror inte KHK kommer betala några överpriser direkt! Ingen i KIK höll i pucken och skapade sån oreda hos vårat försvar som Jens gjorde. Tycker inte han såg tröttare ut än nån av våra spelare som trots allt genomgått den magiska Miroträningen. Tar gärna en yngre spelare med Jensas klass, tyvärr brukar de spela högre upp i serierna och inte vara villiga att gå ner ett steg! Apropå ålder så är Både Ed och Brooks äldre men jag ser gärna båda dessa i en satsning mot allsvenskan! När jag menar "beror" så menar jag om han vill gå ner i pris/lön Har absolut ingenting mot Jensa (tvärtom) men jag känner honom tillräckligt för att veta vad han kommer ev. att kosta. Jag vill också har Brooks och Ed kvar men vi behöver yngre förmågor också annars har vi geriatriklag om ett par år. Känner inte Viktor och hade ingen aning att han var en sån typ...dömmer bara efter det jag har sett.
|
|
|
Post by time on Mar 7, 2011 22:19:20 GMT 1
Du menar att alla som skriver på för KHK inte velar mellan olika klubbar och förslag? Enligt mig är Jens en spelartyp som jimmie fast ett snäpp bättre och de spelartyperna behöver vi verkligen, oavsett ålder! Om valet står mellan Jens och Qvist så tar jag Qvist alla dagar i veckan. Då väljer jag www.eliteprospects.com/player.php?player=2495
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 7, 2011 22:28:35 GMT 1
Varför inte båda? Båda unga och på väg upp medans Jens börjar se slutet på karriären.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Mar 8, 2011 14:03:13 GMT 1
Jens och Näset är väldigt välkomna
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Mar 8, 2011 14:04:30 GMT 1
Varför inte båda? Båda unga och på väg upp medans Jens börjar se slutet på karriären. Lite taskigt att ta tre spelare från Nybro! Glöm inte Matushkin med
|
|
|
Post by Mäki on Mar 8, 2011 15:39:51 GMT 1
|
|
|
Post by koffus on Mar 8, 2011 15:42:10 GMT 1
Då kan jag ju grusa era förhoppningar ang Näsa då han har kontrakt med oss även nästa säsong.. men leta vidare ni
|
|
|
Post by Mäki on Mar 8, 2011 15:42:51 GMT 1
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 8, 2011 15:45:00 GMT 1
Då kan jag ju grusa era förhoppningar ang Näsa då han har kontrakt med oss även nästa säsong.. men leta vidare ni Och Ottinger hade kontrakt med Mörrum.
|
|
|
Post by Mäki on Mar 8, 2011 15:45:07 GMT 1
Näslund har inget kontrakt som sträcker sig över nästa år:P enligt EP så har han kontrakt 10/11
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 8, 2011 17:43:41 GMT 1
Då kan jag ju grusa era förhoppningar ang Näsa då han har kontrakt med oss även nästa säsong.. men leta vidare ni om nybro finns till då ja
|
|
|
Post by stolpeout on Mar 8, 2011 18:23:45 GMT 1
Tror jag snart kommer att spela i vår kära KHK-dress.......
|
|
|
Post by offe1988 on Mar 8, 2011 21:12:36 GMT 1
Då kan jag ju grusa era förhoppningar ang Näsa då han har kontrakt med oss även nästa säsong.. men leta vidare ni HAHA står ju 10/11 på näslund på eran egen hemsida
|
|