|
Post by cykeltjuven on Mar 8, 2011 23:53:20 GMT 1
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 10, 2011 18:22:40 GMT 1
de floppade ju i bofors?däremot borde vi ta en titt på nilsson i sunne..mycket poäng i en ganska likvärdig serie och som har en väldigt bra ålder..hit meds han!
|
|
|
Post by nns on Mar 11, 2011 7:13:39 GMT 1
Nilsson är för liten och klen.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 11, 2011 16:51:56 GMT 1
tydligen inte för att vräka in poäng i E serien?
|
|
|
Post by koffus on Mar 11, 2011 18:04:02 GMT 1
Då kan jag ju grusa era förhoppningar ang Näsa då han har kontrakt med oss även nästa säsong.. men leta vidare ni HAHA står ju 10/11 på näslund på eran egen hemsida HAHA? ok.. pratade med honom idag och han spelar i nybro även nästa säsong. vad som står på Ep bryr jag mig inte så mkt om. där står endast den bundna tiden på kontraktet.. har en spelare 1+1 så står det bara 1 år på EP. +1 kan innebära att spelaren te.x enbart få lämna klubben om lag i högre divisioner vill köpa honom. en sån klausul har näslund. så nu fick ni reda på det.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Mar 11, 2011 18:30:13 GMT 1
HAHA står ju 10/11 på näslund på eran egen hemsida HAHA? ok.. pratade med honom idag och han spelar i nybro även nästa säsong. vad som står på Ep bryr jag mig inte så mkt om. där står endast den bundna tiden på kontraktet.. har en spelare 1+1 så står det bara 1 år på EP. +1 kan innebära att spelaren te.x enbart få lämna klubben om lag i högre divisioner vill köpa honom. en sån klausul har näslund. så nu fick ni reda på det. Men då kanske han kommer spela i KHK nästa år
|
|
|
Post by matse on Mar 11, 2011 18:36:57 GMT 1
Skulle inte vara förvånad om det finns ett visst intresse för Sirbäck, hos allsvenska klubbar.
|
|
|
Post by aloviak on Mar 11, 2011 18:43:54 GMT 1
HAHA? ok.. pratade med honom idag och han spelar i nybro även nästa säsong. vad som står på Ep bryr jag mig inte så mkt om. där står endast den bundna tiden på kontraktet.. har en spelare 1+1 så står det bara 1 år på EP. +1 kan innebära att spelaren te.x enbart få lämna klubben om lag i högre divisioner vill köpa honom. en sån klausul har näslund. så nu fick ni reda på det. Men då kanske han kommer spela i KHK nästa år ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by time on Mar 11, 2011 18:46:10 GMT 1
HAHA står ju 10/11 på näslund på eran egen hemsida HAHA? ok.. pratade med honom idag och han spelar i nybro även nästa säsong. vad som står på Ep bryr jag mig inte så mkt om. där står endast den bundna tiden på kontraktet.. har en spelare 1+1 så står det bara 1 år på EP. +1 kan innebära att spelaren te.x enbart få lämna klubben om lag i högre divisioner vill köpa honom. en sån klausul har näslund. så nu fick ni reda på det. Vet att IKO vill ha Näslund Står 2+1 på ex Emil Larsson.
|
|
|
Post by time on Mar 11, 2011 18:47:14 GMT 1
Skulle inte vara förvånad om det finns ett visst intresse för Sirbäck, hos allsvenska klubbar. Han är under kontrakt. Det finns ännu större intresse för andra spelare i KHK
|
|
|
Post by interference on Mar 11, 2011 19:16:33 GMT 1
Skulle inte vara förvånad om det finns ett visst intresse för Sirbäck, hos allsvenska klubbar. Han är under kontrakt. Det finns ännu större intresse för andra spelare i KHK Sibbes kontrakt är skrivet så att han får bryta mellan varje säsong.
|
|
|
Post by hoxha on Mar 11, 2011 19:17:33 GMT 1
Han är under kontrakt. Det finns ännu större intresse för andra spelare i KHK Sibbes kontrakt är skrivet så att han får bryta mellan varje säsong. Låter bra...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 11, 2011 21:53:09 GMT 1
Han är under kontrakt. Det finns ännu större intresse för andra spelare i KHK Sibbes kontrakt är skrivet så att han får bryta mellan varje säsong. Kallas inte det för ettårs kontrakt, skrev han inte på för tre år?
|
|
|
Post by stolpeout on Mar 11, 2011 22:08:21 GMT 1
Skulle inte vara förvånad om det finns ett visst intresse för Sirbäck, hos allsvenska klubbar. Han är under kontrakt. Det finns ännu större intresse för andra spelare i KHK Jocke? En spelare som många borde uppskatta mer......min favorit!
|
|
|
Post by matse on Mar 11, 2011 22:29:07 GMT 1
Hur är Timos kontrakt skrivet? Kan han gå om han vill?
|
|