|
Post by HF on Mar 4, 2007 13:54:37 GMT 1
Om du tror att han vill spela i Olofström, så spelar han nog hellre i Karlskrona. Vem vill inte spela inför fullsatta läktare istället för på ett ställe där risk för torgskräck föreligger. Nejdå, inte så jag menade... Men jag tror att han hellre vill spela i en högre serie för sin egen utveckling... Om han vill fortsätta utvecklas dvs..? om han vill fortsätta utvecklas så tror jag inte han hade gått från ettan till trean i första stund, sen kanske han vill vara med på denna resan KHK gör. Den som lever får se.
|
|
|
Post by lawless on Mar 4, 2007 14:01:52 GMT 1
Är övertygad om att han hellre är kung o publikfavorit i div 2 med 2000 på läktaren än en medelmåtta i allsvenskan inför några hundra. spel i div 1 i nån annan klubb än KHK kan jag inte tänka mig att han ens funderar på....
|
|
|
Post by oiksupport on Mar 4, 2007 14:28:27 GMT 1
Är övertygad om att han hellre är kung o publikfavorit i div 2 med 2000 på läktaren än en medelmåtta i allsvenskan inför några hundra. spel i div 1 i nån annan klubb än KHK kan jag inte tänka mig att han ens funderar på.... Medelmåtta i Allsvenskan!!?? Då får man va bra, tror ni verkligen att han skulle ha den kapaciteten!?? haha.... njaa Angående spel i en annan div.1-klubb än KHK, ursäkta men ni spelar fortfarande i 2:an... Bara te o svälja grabbs... Lycka te nästa säsong, tror fortfarande att ni kommer ta klivet upp. Men ni får nog ta er i kragen då, för kan man inte vinna mot Grästorp, då vetti katten...
|
|
|
Post by Peter on Mar 4, 2007 14:39:34 GMT 1
Går Norberg till nån annan klubb i länet ska jag personligen släpa honom efter bilen hela vägen till sin nya klubb...
|
|
|
Post by lawless on Mar 4, 2007 14:54:09 GMT 1
Är övertygad om att han hellre är kung o publikfavorit i div 2 med 2000 på läktaren än en medelmåtta i allsvenskan inför några hundra. spel i div 1 i nån annan klubb än KHK kan jag inte tänka mig att han ens funderar på.... Medelmåtta i Allsvenskan!!?? Då får man va bra, tror ni verkligen att han skulle ha den kapaciteten!?? haha.... njaa Angående spel i en annan div.1-klubb än KHK, ursäkta men ni spelar fortfarande i 2:an... Bara te o svälja grabbs... Lycka te nästa säsong, tror fortfarande att ni kommer ta klivet upp. Men ni får nog ta er i kragen då, för kan man inte vinna mot Grästorp, då vetti katten... Tror inte du vet vad du pratar om. Killen har trotts allt spelat i elitserien och har definitivt kapacitet att göra en del poäng i allsvenskan. Det jag menar är att han nog vill spela div 1 med KHK... Alltså tror jag att han stannar...
|
|
|
Post by HF on Mar 4, 2007 17:53:09 GMT 1
Medelmåtta i Allsvenskan!!?? Då får man va bra, tror ni verkligen att han skulle ha den kapaciteten!?? haha.... njaa Angående spel i en annan div.1-klubb än KHK, ursäkta men ni spelar fortfarande i 2:an... Bara te o svälja grabbs... Lycka te nästa säsong, tror fortfarande att ni kommer ta klivet upp. Men ni får nog ta er i kragen då, för kan man inte vinna mot Grästorp, då vetti katten... Tror inte du vet vad du pratar om. Killen har trotts allt spelat i elitserien och har definitivt kapacitet att göra en del poäng i allsvenskan. Det jag menar är att han nog vill spela div 1 med KHK... Alltså tror jag att han stannar... Jag tror allt hänger på hans flickvän, jag tror själv inte han vill lämna en stad som älskar han så. Det var länge sedan nån vann karlskronabornas oreserverade kärlek på detta sätt.
|
|
|
Post by ringcar on Mar 4, 2007 21:22:01 GMT 1
Tror att Tobbe har full koll på vilka som måste bytas ut och vilka han vill har kvar, hoppas bara att spelarna själva vill vara kvar... Spelare som jag vill har kvar:
Målvakt: Johan S Backar: Macke, Alm, Jimmy, Hjelm (vet ej hur Morin är..) Forwards: Olof, Oskar, Fredrik P, Strelert, Sandberg , Jönsson, Norberg, Häggstöm, Sebbe, Brasar(vill har kvar, tror ej dom gör det)
Resten måste vi släppa..
|
|
|
Post by HF on Mar 4, 2007 21:31:39 GMT 1
Tror att Tobbe har full koll på vilka som måste bytas ut och vilka han vill har kvar, hoppas bara att spelarna själva vill vara kvar... Spelare som jag vill har kvar: Målvakt: Johan S Backar: Macke, Alm, Jimmy, Hjelm (vet ej hur Morin är..) Forwards: Olof, Oskar, Fredrik P, Strelert, Sandberg , Jönsson, Norberg, Häggstöm, Sebbe, Brasar(vill har kvar, tror ej dom gör det) Resten måste vi släppa.. vill på min lista lägga till F Cleasson
|
|
|
Post by karlskrona on Mar 5, 2007 0:38:19 GMT 1
Spelare jag vill se i KHK 07/08: Målvakt: Johan S (Melker)
Back: Macke, Alm, Coffa, Jimmie, Ahnlund.
Forward: NORBERG, JÖNSSON, OSKAR, BRASAR, Sandberg, Sebbe, Fredde P, Strelert.
NYTT FOLK: 2-3 riktigt bra backar och 3-4 forwards av hög klass, låt sedan några Junisar få en ärlig chans att kriga till sig en plats också, sen är jag nöjd!
|
|
|
Post by csektionen on Mar 5, 2007 8:13:43 GMT 1
Är det någon som ni vet kommer att lämna och i så fall varför
|
|
|
Post by sektiong on Mar 5, 2007 9:07:22 GMT 1
Är det någon som ni vet kommer att lämna och i så fall varför I dagens BLT står att Ji9mmie S går tillbaka till Oskarshamn. Han har ju kontrakt med dom. Han var bara här på lån. Tyvärr måste sägas. En otrolig kul spelare att titta på!
|
|
|
Post by karlskrona on Mar 5, 2007 15:57:54 GMT 1
Någon som har hört något nytt om Våra hockey hjältar?
|
|
|
Post by burt on Mar 5, 2007 16:00:30 GMT 1
Vad skulle det vara?
|
|
|
Post by Jason on Mar 5, 2007 16:09:14 GMT 1
Tror nog det kommer att vara lite vakum på den biten nu. Dom behöver nog någon vecka för att smälta det som hände...
|
|
|
Post by burt on Mar 5, 2007 16:12:43 GMT 1
Tror nog det kommer att vara lite vakum på den biten nu. Dom behöver nog någon vecka för att smälta det som hände... Instämmer, ett par veckors semester för ledning i KHK är behövlig, de har haft en tuff säsong och är välförtjänta en vila.
|
|