|
Post by crosschecking on Mar 5, 2007 23:19:13 GMT 1
Tror på Brasse o sebbe.
|
|
|
Post by anticonnie on Mar 6, 2007 6:59:47 GMT 1
Har en känsla av att Norberg inte är kvar nästa säsong, däremot är jag hyfsat säker på Jönsson och Sandberg. Tror stenhårt på denna trio! Träffade Norpan ig å han va fylld av revanschlustan!!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Mar 6, 2007 8:49:55 GMT 1
|
|
|
Post by sektiong on Mar 6, 2007 9:31:34 GMT 1
men G han har ju redan skrivit på för IKO, men han kommer säkert senare i karriären. Jag vet Men han är ju en sån oehört duktig hockeyspelare. Hoppas vi får se honom här i alla fall i framtiden.
|
|
pens
Björnligan
|
Post by pens on Mar 6, 2007 9:45:12 GMT 1
Brasar stannar troligen ............. hört att han ska plugga här. Flickvän i Tingsryd.
|
|
|
Post by Supertramp on Mar 6, 2007 12:35:43 GMT 1
I dagsläget är det inte alls omöjligt att Brasar stannar. Men Sebbe stannar tyvärr inte kvar, men kommer förmodligen tillbaka om KHK går upp (alt. redan till kvalet).
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Mar 6, 2007 15:53:35 GMT 1
En mycket meriterad tränare har varit i stan idag! Ingen aning om varför men man kan ju hoppas!
|
|
|
Post by Compa on Mar 6, 2007 16:21:57 GMT 1
En mycket meriterad tränare har varit i stan idag! Ingen aning om varför men man kan ju hoppas! Namn?
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 6, 2007 16:24:04 GMT 1
Härlig läsning! Nu tar vi nya tag till nästa säsong!
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 6, 2007 16:25:58 GMT 1
En mycket meriterad tränare har varit i stan idag! Ingen aning om varför men man kan ju hoppas! Låter spännande! Inget ont om Lundström, han har gjort ett kanonjobb. Frågan är om han pallade för trycket när det verkligen gällde?
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Mar 6, 2007 16:37:31 GMT 1
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Mar 6, 2007 16:43:46 GMT 1
Man gör sig av med 6 spelare oxå enligt IKO hemsida!
|
|
|
Post by sektiong on Mar 6, 2007 16:52:09 GMT 1
Man gör sig av med 6 spelare oxå enligt IKO hemsida! Men ingen av dom är Jimmie Svensson
|
|
|
Post by crosschecking on Mar 6, 2007 17:01:49 GMT 1
Loven är varmt välkomen!
|
|
|
Post by Brutus on Mar 6, 2007 17:06:58 GMT 1
Hoppas KHKs fortsatta satsning innebär att dom som är motiverade att stanna gör så. Skulle gärna se att Norberg Jönsson & Sandberg stannar kvar framöver. Givetvis även Brasar Oskar Häggström & Olof mfl. KHK har även "egna" mkt bra produkter i 17, 18 & 85. KHk har haft en Löjligt enkel resa men kanske utan "rätt" syn på defensiven då Laget KHK har producerat så mkt åt andra hållet. Tror att detta kan delvis läggas på dålig "koll" av både Tobbe & Per. Kanske även en svag insats i att försöka Lösa problemen bakåt främst då av Per. Hitta fel är enkelt, lösa problemen kan vara svårare. Speciellt om man nu som Per är så ung.
Våra backar har inte överlag varit dåliga, tvärt om! Jag har sett alla spela mkt bra enkel hockey men tyvärr har vissa fallit tillbaka i sina gamla trötta roller att "jag gör vad som krävs typ". Backsidan vill jag ge godkänt till Marcus Johansson, Jimmy Andersson, Håkan Alm & Erik Hjelm. Viktor Morin har ja inte sett spela, vet inte ens om han längre finns kvar i KHK. Tyvärr får ja väl säga, han e ung & har säkert mkt att visa om inte i KHK så säkert i andra lag. Möjligen kan även Stefan Fredriksson få gokänt för sitt kämpande & sin inställning på isen men knappast spelmässigt.
Tyvärr är det bara två av backarna som gör en hyffsat jämn säsong. Jimmy Andersson & Marcus Johansson, dom har enligt min mening varit dom enda två som har kunskapen att spela i högre div framöver. Säkerligen även Hjälm & Alm åxå men med uppbackning av en bättre tränare.
Målvaktena Johan Svensson & Martin Svensson har enligt min mening fått en svårare uppgift ju längre säsongen lidit. Inte minst nu i matcherna mot Grästorp. Ingen målvakt kan höja sitt spel då han inge kan lite till 100% på sina backar. Finns inte en chans! Johan har "räddat" KHK i flera matcher som ja sett. Både borta & hemma. Inte minst i sista matchen mot Krif då han ensam stod som en vägg då hans backar inte kunde få ut & bort pucken.
Martin har gjort bra isatser dom ggr han fått vakta buren efter vad ja sett. Visst nån tabbe har det blivit men det gör alla under en match inte minst om man inte får istid regelbundet.
För min del önskar ja att alla spelare stannar kvar för att dom trivs i Karlskrona & KHK. Hoppas att vi i publiken har motiverat flera att spela i KHK. Kanske mest då genom publiksiffrorna som har varit fantastiska ;D.
Jag vill tacka HELA laget för en underbar säsong. Hoppas Karlskrona publiken har givit er många sköna upplevelser, som ni givit oss. Kanske vi då mest genom vrål, applåder & skrik men även endel "rysningar" som ni inte kommer att glömma i er hockeykarriär.(Hoppas verkligen Norberg aldrig kommer att glömma sin entré nu efter skadan. Andra matchen i tredje perioden mot Grästorp.) 27 år har jag föjlt Khks (kiks) matcher, mångabra spelare & mkt roliga minnen har det blivit. Denna säsong tillhör dom bästa även om slutmålet inte kunde nås. Detta år!
Ses.
|
|