|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Mar 17, 2007 12:34:02 GMT 1
Torgny Bendelin??? hallå!!! Tror ni verkligen bendelin skulle hoppa av ett landslaguppdrag för att träna ett div2 gäng?? Hallå dags att vakna kanske, vilken värld lever ni i..... Då kan jag lova att spelarna få spela gratis annars kan nog inte khk få ihop till torgnys lön. Angående Roger Waldermar,vissa sitter här och skriver att det redan finns två, tre stycken i klubben med samma egenskaper och meriter? som lika väl kunnat ta tränar jobbet..nämn då deras namn. För personligen så har jag svårt att nämna någon tränare med dom meriter och egenskaper han sitter inne med som tränare. Han har ju räddat TAIF, tusen gånger både A-lag och j-LAG och gjort ett riktigt bra jobb KRIF. KHK ligger i tvåan glöm inte det..... Torgny har redan lämnat sitt landslagsuppdrag! Men ja håller med dig att han skulle kosta aldeles för mycket. Troligtvis hamnar han i nåt topplag i allsvenskan eller elitserien. Jari Lakkonen skulle kanske vara intressant men vad jag hört så kommer det bli en som har varit i K-na tidigare både som spelare och tränare!
|
|
|
Post by anticonnie on Mar 17, 2007 12:38:01 GMT 1
Torgny Bendelin??? hallå!!! Tror ni verkligen bendelin skulle hoppa av ett landslaguppdrag för att träna ett div2 gäng?? Hallå dags att vakna kanske, vilken värld lever ni i..... Då kan jag lova att spelarna få spela gratis annars kan nog inte khk få ihop till torgnys lön. Angående Roger Waldermar,vissa sitter här och skriver att det redan finns två, tre stycken i klubben med samma egenskaper och meriter? som lika väl kunnat ta tränar jobbet..nämn då deras namn. För personligen så har jag svårt att nämna någon tränare med dom meriter och egenskaper han sitter inne med som tränare. Han har ju räddat TAIF, tusen gånger både A-lag och j-LAG och gjort ett riktigt bra jobb KRIF. KHK ligger i tvåan glöm inte det..... Torgny har redan lämnat sitt landslagsuppdrag! Men ja håller med dig att han skulle kosta aldeles för mycket. Troligtvis hamnar han i nåt topplag i allsvenskan eller elitserien. Jari Lakkonen skulle kanske vara intressant men vad jag hört så kommer det bli en som har varit i K-na tidigare både som spelare och tränare! DES!!?? ;D
|
|
|
Post by mindriot on Mar 17, 2007 13:00:37 GMT 1
Ja DES hade inte varit fel...
Om han kan få spelarna att kämpa så som han fick mig när han bestraffade några på lyckebyskolan när vi hade tjuvrökt bakom gympahallen. ;D
|
|
|
Post by Supertramp on Mar 17, 2007 14:08:22 GMT 1
Varför skulle det vara annorlunda i KHK? Vad är det som antyder att vi inte kommer ha några lirare i KHK? Trodde alla skulle fatta att ja menade att KHK kommer ha en bra mix. Var ett svar på de som vill ha 22lirare eller 22grovjobbare. Ska vara tydligare så du förstår nästa gång! Okej, då är jag med.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 17, 2007 14:25:09 GMT 1
Jari Lakkonen skulle kanske vara intressant men vad jag hört så kommer det bli en som har varit i K-na tidigare både som spelare och tränare! Kom inte dragande med nån Weinberger, Swan eller Kellman bara...
|
|
|
Post by HF on Mar 17, 2007 15:09:16 GMT 1
Jari Lakkonen skulle kanske vara intressant men vad jag hört så kommer det bli en som har varit i K-na tidigare både som spelare och tränare! Kom inte dragande med nån Weinberger, Swan eller Kellman bara... vars son nyss bröt nåt i foten.............
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 17, 2007 16:05:12 GMT 1
Kom inte dragande med nån Weinberger, Swan eller Kellman bara... vars son nyss bröt nåt i foten............. Är det så lyckat egentligen...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 17, 2007 16:22:47 GMT 1
I så fall så stannar kanske han som "nyss bröt nåt i foten".
|
|
|
Post by crosschecking on Mar 17, 2007 16:38:19 GMT 1
Goe sopar till i sin blogg ang . tränarbytet...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 17, 2007 16:47:06 GMT 1
Goe är en inget annat än en *****
|
|
|
Post by andersson72 on Mar 17, 2007 17:12:19 GMT 1
Cembel kommer att träna J-20 nästa säsong, inget annat. Kom inte dragande med nån Weinberger, Swan eller Kellman bara... vars son nyss bröt nåt i foten.............
|
|
|
Post by eyescan on Mar 17, 2007 17:59:58 GMT 1
Torgny Bendelin??? hallå!!! Tror ni verkligen bendelin skulle hoppa av ett landslaguppdrag för att träna ett div2 gäng?? Hallå dags att vakna kanske, vilken värld lever ni i..... Då kan jag lova att spelarna få spela gratis annars kan nog inte khk få ihop till torgnys lön. Angående Roger Waldermar,vissa sitter här och skriver att det redan finns två, tre stycken i klubben med samma egenskaper och meriter? som lika väl kunnat ta tränar jobbet..nämn då deras namn. För personligen så har jag svårt att nämna någon tränare med dom meriter och egenskaper han sitter inne med som tränare. Han har ju räddat TAIF, tusen gånger både A-lag och j-LAG och gjort ett riktigt bra jobb KRIF. KHK ligger i tvåan glöm inte det..... Torgny har redan lämnat sitt landslagsuppdrag! Men ja håller med dig att han skulle kosta aldeles för mycket. Troligtvis hamnar han i nåt topplag i allsvenskan eller elitserien. Jari Lakkonen skulle kanske vara intressant men vad jag hört så kommer det bli en som har varit i K-na tidigare både som spelare och tränare! För det första tror jag inte Bendelin är i närheten av påtänkt för jobbet OCH jag tror inte att någon av spelarna är beredda att offra sina liv, all sin tid, sina familjer och flickvänner för att tränas av Mr B. (Vis av erfarenhet) Kanske är det dock vad laget behöver men man vill ju ha spelglädje och livsglädje kvar i och runt föreningen också! Dock behövs en tränare som coachar mer aktivt och talar om för spelarna vad som är fel och hur det skall rättas till. Roger W, mycket duktigt men tror inte heller på detta namn till KHK. Tror att Tobbe har tillräckligt med is i magen för att hitta rätt man för jobbet, om han nu inte redan har gjort det...*ler*
|
|
|
Post by karlskrona on Mar 17, 2007 18:38:39 GMT 1
Kom inte dragande med nån Weinberger, Swan eller Kellman bara... vars son nyss bröt nåt i foten............. Cembel kommer inte att vara coach i A-laget nästa säsong, han ska fortsätta i j-20.
|
|
|
Post by HF on Mar 17, 2007 21:04:10 GMT 1
Goe sopar till i sin blogg ang . tränarbytet... har inte läst bloggen men antar att fjanten nu vill att klubben ska behålla Per, Goe som innan ville att klubben skulle sparka Per.....
|
|
|
Post by HF on Mar 17, 2007 21:04:40 GMT 1
vars son nyss bröt nåt i foten............. Cembel kommer inte att vara coach i A-laget nästa säsong, han ska fortsätta i j-20. Bra då var det uträtt.
|
|