nico
Björnligan
Jag ?r inte full,jag ?r glutenallergiker...
|
Post by nico on Mar 16, 2007 23:21:22 GMT 1
Förlåt!(slant på tangenterna(och är onykter). Landet heter det:)
|
|
nico
Björnligan
Jag ?r inte full,jag ?r glutenallergiker...
|
Post by nico on Mar 16, 2007 23:24:38 GMT 1
|
|
|
Post by unbreakable on Mar 16, 2007 23:25:33 GMT 1
Du menar stavkunskaper, landtee? ? Hej alla hockeyfans! Detta är mitt första inlägg(som ni ser) Jag vet(av initierad källa)att ni kommer att bli mycket överraskade inom några veckor av Tobbes kontaktnät. Han ock övriga inom föreningen är fast beslutna att fixa uppflyttning till nästa säsong! Om Norpan skulle försvinna så finns det faktiskt fler spelare i landtee som håller minst samma kvalitet,var så säkra! PS! Hur står det till med grammatikkunskaperna på forumet?
|
|
|
Post by Professorn on Mar 17, 2007 0:06:49 GMT 1
Hej alla hockeyfans! Detta är mitt första inlägg(som ni ser) Jag vet(av initierad källa)att ni kommer att bli mycket överraskade inom några veckor av Tobbes kontaktnät. Han ock övriga inom föreningen är fast beslutna att fixa uppflyttning till nästa säsong! Om Norpan skulle försvinna så finns det faktiskt fler spelare i landtee som håller minst samma kvalitet,var så säkra! PS! Hur står det till med grammatikkunskaperna på forumet? Håller med dig om "Norpan"! Det som pratar emot det hela är att främst "Norpan" och Jimmy A visat stooorrraaa KHK hjärtan. Det kan vara svårt att hitta spelare som kommer att kämpa lika mycket. Visst har dessa herrar kanske tagit några onödiga utvisningar och det är ju inte bra. Jag är dock övertygad att Tobbe kommer att pressentera några tunga "Breaking News" efter 1 april (då många kontrakt går ut för spelare i andra klubbar)...
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 17, 2007 1:24:14 GMT 1
Hej alla hockeyfans! Detta är mitt första inlägg(som ni ser) Jag vet(av initierad källa)att ni kommer att bli mycket överraskade inom några veckor av Tobbes kontaktnät. Han ock övriga inom föreningen är fast beslutna att fixa uppflyttning till nästa säsong! Om Norpan skulle försvinna så finns det faktiskt fler spelare i landtee som håller minst samma kvalitet,var så säkra! PS! Hur står det till med grammatikkunskaperna på forumet? Håller med dig om "Norpan"! Det som pratar emot det hela är att främst "Norpan" och Jimmy A visat stooorrraaa KHK hjärtan. Det kan vara svårt att hitta spelare som kommer att kämpa lika mycket. Visst har dessa herrar kanske tagit några onödiga utvisningar och det är ju inte bra. Jag är dock övertygad att Tobbe kommer att pressentera några tunga "Breaking News" efter 1 april (då många kontrakt går ut för spelare i andra klubbar)... [glow=red,2,300]Finns bara en Jonas Norberg! Finns inga ersättare! STANNA NORBERG! [/glow]
|
|
|
Post by anticonnie on Mar 17, 2007 9:18:28 GMT 1
Håller med dig om "Norpan"! Det som pratar emot det hela är att främst "Norpan" och Jimmy A visat stooorrraaa KHK hjärtan. Det kan vara svårt att hitta spelare som kommer att kämpa lika mycket. Visst har dessa herrar kanske tagit några onödiga utvisningar och det är ju inte bra. Jag är dock övertygad att Tobbe kommer att pressentera några tunga "Breaking News" efter 1 april (då många kontrakt går ut för spelare i andra klubbar)... [glow=red,2,300]Finns bara en Jonas Norberg! Finns inga ersättare! STANNA NORBERG! [/glow] WÖRD
|
|
|
Post by Compa on Mar 17, 2007 9:46:30 GMT 1
Håller med dig om "Norpan"! Det som pratar emot det hela är att främst "Norpan" och Jimmy A visat stooorrraaa KHK hjärtan. Det kan vara svårt att hitta spelare som kommer att kämpa lika mycket. Visst har dessa herrar kanske tagit några onödiga utvisningar och det är ju inte bra. Jag är dock övertygad att Tobbe kommer att pressentera några tunga "Breaking News" efter 1 april (då många kontrakt går ut för spelare i andra klubbar)... [glow=red,2,300]Finns bara en Jonas Norberg! Finns inga ersättare! STANNA NORBERG! [/glow] Ännu en WÖRD
|
|
|
Post by charlie on Mar 17, 2007 11:11:25 GMT 1
Fel! Hittade hela 98 stycken på Eniro.se. Vad sägs om 22 st Norpor?! ;D
|
|
|
Post by ringcar on Mar 17, 2007 11:17:34 GMT 1
Håller med om att Norberg är riktigt grym!! Man kan ha 20 Jimmy Svensson i ett lag som jobbar sten hårt alla byten men man måste oxå ha en spelare som kan göra det där lilla som kan vända en match på egen hand. Nordberg är sådan spelare som kanske skulle kunna jobbar mer hem!! Men även solen har ju fläkar!!!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Mar 17, 2007 11:23:44 GMT 1
För de flesta lag brukar de vara bra att ha både lirare och grovjobbare, men de kanske är annorlunda i KHK!
|
|
|
Post by Supertramp on Mar 17, 2007 11:31:07 GMT 1
För de flesta lag brukar de vara bra att ha både lirare och grovjobbare, men de kanske är annorlunda i KHK! Varför skulle det vara annorlunda i KHK? Vad är det som antyder att vi inte kommer ha några lirare i KHK?
|
|
|
Post by bengtake on Mar 17, 2007 11:49:52 GMT 1
Torgny Bendelin??? hallå!!! Tror ni verkligen bendelin skulle hoppa av ett landslaguppdrag för att träna ett div2 gäng?? Hallå dags att vakna kanske, vilken värld lever ni i..... Då kan jag lova att spelarna få spela gratis annars kan nog inte khk få ihop till torgnys lön. Angående Roger Waldermar,vissa sitter här och skriver att det redan finns två, tre stycken i klubben med samma egenskaper och meriter? som lika väl kunnat ta tränar jobbet..nämn då deras namn. För personligen så har jag svårt att nämna någon tränare med dom meriter och egenskaper han sitter inne med som tränare. Han har ju räddat TAIF, tusen gånger både A-lag och j-LAG och gjort ett riktigt bra jobb KRIF. KHK ligger i tvåan glöm inte det.....
|
|
|
Post by orgasmatron on Mar 17, 2007 11:56:32 GMT 1
Nå'n som vet vad "Hårde Hardy" företar sig nuförtiden?? Iskall kille som kunde få spelarna att jobba disciplinerat och stenhårt. Han kanske har nå'n ny idé efter "torpedhockeyn" och "Big-Ice" som gjort KHK grymmare än någonsin? Tja.. vem det än blir på tränarposten så måste man börja träna power-play.
|
|
|
Post by dragskott on Mar 17, 2007 12:00:07 GMT 1
Visst är det härligt med silly season!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Mar 17, 2007 12:29:45 GMT 1
För de flesta lag brukar de vara bra att ha både lirare och grovjobbare, men de kanske är annorlunda i KHK! Varför skulle det vara annorlunda i KHK? Vad är det som antyder att vi inte kommer ha några lirare i KHK? Trodde alla skulle fatta att ja menade att KHK kommer ha en bra mix. Var ett svar på de som vill ha 22lirare eller 22grovjobbare. Ska vara tydligare så du förstår nästa gång!
|
|