|
Post by HF on Mar 20, 2007 16:39:34 GMT 1
Grästorp har 18 st Det är ett riktigt ängagäng...!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by burt on Mar 20, 2007 16:53:33 GMT 1
Och en tränare
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 20, 2007 19:15:12 GMT 1
Tror nog att det snart presenteras en del. Fantastiskt att så många spelare satsar vidare, verkligen roligt. Efter den 31 mars kan det nog börja hända saker.
|
|
|
Post by charlie on Mar 20, 2007 19:32:16 GMT 1
Grästorp har 18 st Så sant, så sant. Men om vi kryddar vårt gäng med ett bättre lagbygge - en mer rutinerad tränare kommer säkert att få ihop de ibland lite fladdriga delarna - tar bort de 20% som inte höll och lägger på 20 % kvalitétslirare - ja, då skulle f-n inte jag vilja heta Carl-Johan och spela i GIK nästa år. Ser ni inte bygget framför er nu? De bästa är kvar. Nya kommer. Och alla knyts till örlogsstaden med jobb och social struktur. Det händer något med hockeyn nu! Och det är ingen ytlig snabbfix. PS. Mackan klar.
|
|
|
Post by anticonnie on Mar 20, 2007 19:37:40 GMT 1
Grästorp har 18 st Så sant, så sant. Men om vi kryddar vårt gäng med ett bättre lagbygge - en mer rutinerad tränare kommer säkert att få ihop de ibland lite fladdriga delarna - tar bort de 20% som inte höll och lägger på 20 % kvalitétslirare - ja, då skulle f-n inte jag vilja heta Carl-Johan och spela i GIK nästa år. Ser ni inte bygget framför er nu? De bästa är kvar. Nya kommer. Och alla knyts till örlogsstaden med jobb och social struktur. Det händer något med hockeyn nu! Och det är ingen ytlig snabbfix. PS. Mackan klar. Fan va gott!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 20, 2007 19:41:10 GMT 1
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 20, 2007 20:30:11 GMT 1
Tack Mackan! 7 backar i dagsläget! Nu vill jag ha två tunga nyförvärv på backsidan så ser backbesättningen riktigt bra ut! Anders Pettersson hade inte varit fel...
|
|
|
Post by Compa on Mar 20, 2007 20:34:58 GMT 1
Grästorp har 18 st Så sant, så sant. Men om vi kryddar vårt gäng med ett bättre lagbygge - en mer rutinerad tränare kommer säkert att få ihop de ibland lite fladdriga delarna - tar bort de 20% som inte höll och lägger på 20 % kvalitétslirare - ja, då skulle f-n inte jag vilja heta Carl-Johan och spela i GIK nästa år. Ser ni inte bygget framför er nu? De bästa är kvar. Nya kommer. Och alla knyts till örlogsstaden med jobb och social struktur. Det händer något med hockeyn nu! Och det är ingen ytlig snabbfix. PS. Mackan klar. JAAAAAAAAAAAAAA!!! HÄRLIGT!! ;D
|
|
|
Post by charlie on Mar 20, 2007 20:43:21 GMT 1
Tack Mackan! 7 backar i dagsläget! Nu vill jag ha två tunga nyförvärv på backsidan så ser backbesättningen riktigt bra ut! Anders Pettersson hade inte varit fel... Ja, en eller två. AP hade varit störtskön - en ny publikfavorit skulle han bli. Vi älskar killar från Kallinge - när de jobbar för oss! Man är ju född smidig.
|
|
|
Post by ringcar on Mar 20, 2007 20:48:23 GMT 1
Verka ju som att om Norberg skriver på, så är alla "gammla" spelare som klubben vill ha kvar klara!! Då blir det ju minst 4-5 nyförvärv!"!
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 20, 2007 20:53:45 GMT 1
Verka ju som att om Norberg skriver på, så är alla "gammla" spelare som klubben vill ha kvar klara!! Då blir det ju minst 4-5 nyförvärv!"! Skriver Norberg på så är det 8 forwards, alltså fattas det en hel del forwards i så fall.
|
|
|
Post by crosschecking on Mar 20, 2007 20:55:54 GMT 1
Tack Mackan! 7 backar i dagsläget! Nu vill jag ha två tunga nyförvärv på backsidan så ser backbesättningen riktigt bra ut! Anders Pettersson hade inte varit fel... Nja.. finns nog bättre. Ska vi upp så ska de vara spelare uppifrån..
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 20, 2007 21:04:24 GMT 1
Bra backar är svårt att få tag på.......... tror att Anders skulle vara en mycket bra förstärkning för KHK. Dock så hoppas jag på honom från TAIF.
|
|
|
Post by Professorn on Mar 20, 2007 21:18:11 GMT 1
Jag har för mig att Anders och "mannen ifrån Månen" (TAIFSPELAREN) spelade i samma backpar när Krifspelaren hade sin senaste sejour i TAIF?
|
|
|
Post by anticonnie on Mar 20, 2007 21:20:08 GMT 1
Bra backar är svårt att få tag på.......... tror att Anders skulle vara en mycket bra förstärkning för KHK. Dock så hoppas jag på honom från TAIF. Blir inget från Taif så länge de spelar ju....
|
|