|
Post by Sir Ironpants on Mar 20, 2007 21:22:24 GMT 1
Det är bara att vänta tills de har spelat klart då.........
|
|
Seastedt
Ungdomslirare
C - SEKTIONEN!!!
|
Post by Seastedt on Mar 20, 2007 21:46:32 GMT 1
Nu ser det ju oförskämt bra ut. Fan va kul. Några goa nyförvärv nu bara som kan spetsa till laget ytterligare så kan fan inget gå fel. Redan nu ha dom ett slagkraftigt lag i tvåan.
|
|
|
Post by anticonnie on Mar 20, 2007 21:50:23 GMT 1
Nu ser det ju oförskämt bra ut. Fan va kul. Några goa nyförvärv nu bara som kan spetsa till laget ytterligare så kan fan inget gå fel. Redan nu ha dom ett slagkraftigt lag i tvåan. Japp! det ser onekligen redigt bra ut!
|
|
|
Post by Professorn on Mar 20, 2007 21:57:02 GMT 1
Jag hoppas på att Norberg , Arvidsson & Ekman kritar på ifrån fjolårstruppen, samt att man kryddar med 6 nyförvärv (3 backar & 3 forwards). Jag hoppas även att 2-4 juniorer får en ärlig chans att visa upp sig i A-laget under träningssäsongen.
Jag tror att vi kan glöma Jimmie Svensson ett tag till (kommer med stor sannolikhet ge Oskarshamn en ärlig chans till...?
|
|
Seastedt
Ungdomslirare
C - SEKTIONEN!!!
|
Post by Seastedt on Mar 20, 2007 22:27:57 GMT 1
Jag hoppas på att Norberg , Arvidsson & Ekman kritar på ifrån fjolårstruppen, samt att man kryddar med 6 nyförvärv (3 backar & 3 forwards). Jag hoppas även att 2-4 juniorer får en ärlig chans att visa upp sig i A-laget under träningssäsongen. Jag tror att vi kan glöma Jimmie Svensson ett tag till (kommer med stor sannolikhet ge Oskarshamn en ärlig chans till...? Brasar ha du gett upp eller??
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Mar 20, 2007 22:30:25 GMT 1
Nu händer de så mycket att inte ens blackbugs.se hinner uppdatera;) Tror precis som ragulin att nyförvärv från högre serier kommer nog att presenteras efter den 31mars då deras nuvarande kontrakt går ut!! Ska ta ett snack med Jimmie och se hur mycket fiskeprylar han vill ha för att stanna;) Bra jobbat Tobbe och tack Macke, det här ser riktigt bra ut. Jobbigt att de ska va en lång sommar innan de drar igång igen!
|
|
|
Post by Compa on Mar 20, 2007 22:50:37 GMT 1
Har kanske inte på den här tråden att göra...meeen....killarna har tjatat sönder Miro!!! hehehe redan...snacka om att dom vill ha revanch...
|
|
|
Post by jack76 on Mar 21, 2007 5:56:18 GMT 1
Brasar positiv till en fortsättning i Khk, enligt dagens BLT.
|
|
|
Post by anticonnie on Mar 21, 2007 6:35:32 GMT 1
Brasar positiv till en fortsättning i Khk, enligt dagens BLT. Ja å Sebbe oxå!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 21, 2007 7:39:17 GMT 1
Låter trevligt att Brasar VILL hit...men tycker inte om att han inte hört så mycket från klubben... MEN!!!! EN ny back skrivs det? ?? Hade räknat med MINST två, kanske t o m tre...!! Fattar inte det, efter ett defensivt katastrofkval, där Tobbe själva sagt att han kanske inte värvade rätt innan transferfönstret stängde!! Och kanske t o m en "supermålvakt"....man vinner ju faktist jämna matcher på sånt... Trodde nästan allt krut skulle läggas på defensiven....
|
|
|
Post by Jojkrider on Mar 21, 2007 7:52:22 GMT 1
Låter trevligt att Brasar VILL hit...men tycker inte om att han inte hört så mycket från klubben... MEN!!!! EN ny back skrivs det? ?? Hade räknat med MINST två, kanske t o m tre...!! Fattar inte det, efter ett defensivt katastrofkval, där Tobbe själva sagt att han kanske inte värvade rätt innan transferfönstret stängde!! Och kanske t o m en "supermålvakt"....man vinner ju faktist jämna matcher på sånt... Trodde nästan allt krut skulle läggas på defensiven.... Vem vet Tobbe kanske har en grymt bra defensiv forward på g också? Man ska inte underskatta vad en defensiv forward kan göra för defensiven och hjälpa backarna.
|
|
|
Post by ringcar on Mar 21, 2007 8:07:05 GMT 1
Tycker att det känns konstigt!!! Brasar säger i intevjun att Tobbe inte har pratat så mycket med han!!! Det är väl sådana spelare man ligger på istället för typ koffa/fredriksson? Vill Brasar hit själv så ska det fan göra allt i sin makt för locka han!!
Sen trodde jag att det skulle bli i alla fall mer en 1 till back!!
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 21, 2007 8:07:16 GMT 1
Brasar positiv till en fortsättning i Khk, enligt dagens BLT. Låter riktigt bra, hoppas nu att Tobbe tar tag i detta omgående! Brasar är väl egentligen alldeles för bra för att spela i tvåan! Ge honom ett kontrakt nu! www.blt.se/article/883162_104-0-0-0
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 21, 2007 8:08:25 GMT 1
Låter trevligt att Brasar VILL hit...men tycker inte om att han inte hört så mycket från klubben... MEN!!!! EN ny back skrivs det? ?? Hade räknat med MINST två, kanske t o m tre...!! Fattar inte det, efter ett defensivt katastrofkval, där Tobbe själva sagt att han kanske inte värvade rätt innan transferfönstret stängde!! Och kanske t o m en "supermålvakt"....man vinner ju faktist jämna matcher på sånt... Trodde nästan allt krut skulle läggas på defensiven.... Förmodligen så har KHK en budget att tänka på. Lyckas man att värva en riktigt bra back så ser mycket stabilare ut bakåt nu är Jönssson skall spela back. Intressant vad som står i BLT ang. Brasar & Sebbe.
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 21, 2007 8:09:44 GMT 1
Tycker att det känns konstigt!!! Brasar säger i intevjun att Tobbe inte har pratat så mycket med han!!! Det är väl sådana spelare man ligger på istället för typ koffa/fredriksson? Vill Brasar hit själv så ska det fan göra allt i sin makt för locka han!! Sen trodde jag att det skulle bli i alla fall mer en 1 till back!! Men det framgår ju också av artikeln att KHK har sagt till Brasar att man vill ha kvar honom!
|
|