|
Post by Medgångssupportern on Oct 5, 2012 20:39:03 GMT 1
Som sagt, Bergman har inte haft ett rätt hittills...och Sverker har rätt. Mingotti var grym under försäsongen. Tyck vad du vill Bländande analys.
|
|
|
Post by HF on Oct 5, 2012 20:39:13 GMT 1
Märkligt, de jag pratar med tycker Logan är grym. Stark i sargspelet, kommer ofta ut med pucken där. Följer med anfallen.
|
|
|
Post by kaffe on Oct 5, 2012 20:42:56 GMT 1
"Största problemet för Kempe nu är hur han ska hantera nr 91. Han har ju värvat honom!?!? Enligt mej är han idag nr 13 bland KHKs forwards." Förvisso inte samma som att säga att han är sämst genom tiderna men... Ganska nära. Antar att du inte håller med förstås. Jag var nog inte ensam om att tycka så vid den tiden. Vill ni tolka det som att jag tycker det är KHKs sämsta värvning genom tiderna, så ok för mej. ;D Nu väntar jag bara på inlägget där jag skrivit att Sirbäck var KHKs bäste fw. ;D Lycka till. Nej du var inte ensam men vi hade en sån våldsam tur att ingen lyssnade på dig/er gnällspikar! Det kommer du aldrig att erkänna.
|
|
|
Post by Sverker on Oct 5, 2012 20:46:52 GMT 1
Jag var nog inte ensam om att tycka så vid den tiden. Vill ni tolka det som att jag tycker det är KHKs sämsta värvning genom tiderna, så ok för mej. ;D Nu väntar jag bara på inlägget där jag skrivit att Sirbäck var KHKs bäste fw. ;D Lycka till. Nej du var inte ensam men vi hade en sån våldsam tur att ingen lyssnade på dig/er gnällspikar! Det kommer du aldrig att erkänna. Tur i vad? Jag bestämmer inget i KHK. Vad ska jag erkänna?
|
|
|
Post by kaffe on Oct 5, 2012 20:50:23 GMT 1
Jag var nog inte ensam om att tycka så vid den tiden. Vill ni tolka det som att jag tycker det är KHKs sämsta värvning genom tiderna, så ok för mej. ;D Nu väntar jag bara på inlägget där jag skrivit att Sirbäck var KHKs bäste fw. ;D Lycka till. Nej du var inte ensam men vi hade en sån våldsam tur att ingen lyssnade på dig/er gnällspikar! Det kommer du aldrig att erkänna. Eller, jag tar tillbaka det där. Du var nog relativt ensam om att tycka att han var sämst av alla vid den här tiden, i alla fall av de som var på matcherna och kunde hockey. Däremot var det relativt många som förstod att han inte kom upp i sin rätta kapacitet och att det var värt att satsa på honom. Som det låter på dig här var du beredd att bryta för att skaffa en annan spelare. Det är inget fel med att ha fel, det har jag många gånger också. Skillnaden är att du inte skulle kunna erkänna ditt fel så här efteråt.
|
|
|
Post by kaffe on Oct 5, 2012 20:52:50 GMT 1
Nej du var inte ensam men vi hade en sån våldsam tur att ingen lyssnade på dig/er gnällspikar! Det kommer du aldrig att erkänna. Tur i vad? Jag bestämmer inget i KHK. Vad ska jag erkänna? Tur i att ingen lyssnade på dig och bröt Pöllänens kontrakt som du ville.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 5, 2012 20:53:30 GMT 1
Nej du var inte ensam men vi hade en sån våldsam tur att ingen lyssnade på dig/er gnällspikar! Det kommer du aldrig att erkänna. Det är inget fel med att ha fel, det har jag många gånger också. Skillnaden är att du inte skulle kunna erkänna ditt fel så här efteråt. bullseye
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 5, 2012 21:02:16 GMT 1
sverker var väl knappast ensam om att vilja bryta Pölles kontrakt...och ska jag vara ärlig, så undrar jag vad fan han håller på med nu också!? Ska han bara spela de sista 10 matcherna igen?
|
|
|
Post by Sverker on Oct 5, 2012 21:02:54 GMT 1
Tur i vad? Jag bestämmer inget i KHK. Vad ska jag erkänna? Tur i att ingen lyssnade på dig och bröt Pöllänens kontrakt som du ville. I vilket inlägg har jag skrivit det? Du har väl såklart sökt. ;D
|
|
|
Post by Sverker on Oct 5, 2012 21:04:27 GMT 1
Märkligt, de jag pratar med tycker Logan är grym. Stark i sargspelet, kommer ofta ut med pucken där. Följer med anfallen. Spearar motståndare efter slutsignalen, en häftig lirare. ;D
|
|
|
Post by Sverker on Oct 5, 2012 21:16:58 GMT 1
Nej du var inte ensam men vi hade en sån våldsam tur att ingen lyssnade på dig/er gnällspikar! Det kommer du aldrig att erkänna. 1. Du var nog relativt ensam om att tycka att han var sämst av alla vid den här tiden. 2. Skillnaden är att du inte skulle kunna erkänna ditt fel så här efteråt. 1. Där tror jag du har fel, tyvärr. Läs igenom matchtrådarna ska du se. 2, Nu får du läsa än mer, för när han var bra skrev jag det. Nu får du läsa än mer i matchtrådarna. ;D Trevlig helg här läsande i trådarna!
|
|
|
Post by nns on Oct 7, 2012 10:09:03 GMT 1
"Johan Petterson gör återigen en storinsats, men idag var samtliga backar utmärkta." Källa: www.mariestadbois.se/nyhet.php?id=1614Undrar hur många av KHKs ordinarie backar som skulle få idel lovord efter två matcher i helt ny omgivning i div 1? Hoppas att det finns kurage nog att ta tillbaka Johan då det kommer bli ett bra "nyförvärv".
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 7, 2012 10:18:50 GMT 1
Förmodligen hade alla fått det, (även om de förtjänade det eller inte).
Tänk även på att J.P. har provat på spel i HA innan han kom till KHK utan större framgång.
|
|
|
Post by time on Oct 7, 2012 11:33:07 GMT 1
Som sagt, Bergman har inte haft ett rätt hittills...och Sverker har rätt. Mingotti var grym under försäsongen. Tyck vad du vill Det var många som var grymma under försäsongen
|
|
|
Post by time on Oct 7, 2012 11:37:03 GMT 1
Märkligt, de jag pratar med tycker Logan är grym. Stark i sargspelet, kommer ofta ut med pucken där. Följer med anfallen. Jag är en av dem som gillar Logan (bortsett från slutsekundern senast). Han går på kropp. Vilka andra backar är bätte på det fysiska spelet? Men vi ser på hockey på olika vis. Jat tror det var HF som skrev det vid något tillfälle. Logan är minst lika bra som Brooks. En viss skillnad att manövrera bort Panterns och Leksands forwards... Dessutom är Logan mycket än Brooks i anfallszon. Logan o Kurki i en klass för sig hittills tycker jag.
|
|