|
Post by HF on Oct 7, 2012 11:52:19 GMT 1
Märkligt, de jag pratar med tycker Logan är grym. Stark i sargspelet, kommer ofta ut med pucken där. Följer med anfallen. Spearar motståndare efter slutsignalen, en häftig lirare. ;D För det var precis det jag påpekade och tyckte var bra, nä just det.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 7, 2012 12:17:14 GMT 1
Märkligt, de jag pratar med tycker Logan är grym. Stark i sargspelet, kommer ofta ut med pucken där. Följer med anfallen. Spearar motståndare efter slutsignalen, en häftig lirare. ;D Grym analys Sverker.
|
|
|
Post by Sverker on Oct 7, 2012 12:56:12 GMT 1
Spearar motståndare efter slutsignalen, en häftig lirare. ;D Grym analys Sverker. Hur kan du få det inlägget till en analys? Jag tycker Kurki och Logan är våra bästa backar, men att göra idiotiska saker som riskerar avstängning efter slutsignaler tycker jag är onödigt. Nu blev det som tur var ingen avstängning.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 7, 2012 13:09:07 GMT 1
Hur kan du få det inlägget till en analys? Jag tycker Kurki och Logan är våra bästa backar, men att göra idiotiska saker som riskerar avstängning efter slutsignaler tycker jag är onödigt. Nu blev det som tur var ingen avstängning. Ja visst är det idiotiskt, vilket jag tror att HF håller med om, men det var ju knappast spearingen han talade om.
|
|
|
Post by Sverker on Oct 7, 2012 13:12:58 GMT 1
Hur kan du få det inlägget till en analys? Jag tycker Kurki och Logan är våra bästa backar, men att göra idiotiska saker som riskerar avstängning efter slutsignaler tycker jag är onödigt. Nu blev det som tur var ingen avstängning. Ja visst är det idiotiskt, vilket jag tror att HF håller med om, men det var ju knappast spearingen han talade om. Jag förstod också det "försökte" bara vara lite ironisk, men det är inte lätt här. ;D
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 7, 2012 13:44:55 GMT 1
Ja visst är det idiotiskt, vilket jag tror att HF håller med om, men det var ju knappast spearingen han talade om. Jag förstod också det "försökte" bara vara lite ironisk, men det är inte lätt här. ;D Vad roligt att se att även du har lite humor.
|
|
|
Post by stolpeout on Oct 8, 2012 22:54:53 GMT 1
Målade för Mariestad igår ....mot "världens bästa hockeylag"
|
|
|
Post by Joewson on Oct 16, 2012 18:27:41 GMT 1
Välkommen tillbaka! Visa nu vad du går för, nu får du verkligen chansen!
|
|
|
Post by time on Oct 16, 2012 18:30:30 GMT 1
Välkommen tillbaka!
|
|
|
Post by Sverker on Oct 16, 2012 18:31:35 GMT 1
Välkommen tillbaka!
Nu tror ju inte jag Johan P blir KHKs räddning. Hade hellre sett en riktig satsning på Mingotti!
|
|
|
Post by Joewson on Oct 16, 2012 18:40:35 GMT 1
Välkommen tillbaka! Nu tror ju inte jag Johan P blir KHKs räddning. Hade hellre sett en riktig satsning på Mingotti! Däremot kan nya NHL-budet, om spelarna accepterar, bli den stora höjningen tillsammans med att man fick bort Kempe.
|
|
|
Post by Sverker on Oct 16, 2012 18:54:29 GMT 1
Välkommen tillbaka! Nu tror ju inte jag Johan P blir KHKs räddning. Hade hellre sett en riktig satsning på Mingotti! Däremot kan nya NHL-budet, om spelarna accepterar, bli den stora höjningen tillsammans med att man fick bort Kempe. Vad var tanken med att citera mitt inlägg med det du skrev?
|
|
|
Post by Joewson on Oct 16, 2012 18:56:39 GMT 1
Du skrev "Nu tror jag inte Johan P blir KHKs räddning" och jag ansåg att mitt inlägg behandlade just det ämnet om just "räddning" och "KHK". Vad vet jag
|
|
|
Post by Sverker on Oct 16, 2012 19:07:52 GMT 1
Du skrev "Nu tror jag inte Johan P blir KHKs räddning" och jag ansåg att mitt inlägg behandlade just det ämnet om just "räddning" och "KHK". Vad vet jag Om du läst mina inlägg i Kempe tråden, så har jag inte ngn gång skrivit att det är KHKs "räddning". Det kommer däremot att bli mycket "roligare/trevligare" för spelarna att gå till sitt jobb! Har ju bekräftas av vissa spelare nu också. Som "besserwisser" har jag vetat det sen ht 2011! Det kan förhoppningvis också visa sej i kommande resultat. Har jag iofs ingen aning om. Vissa här tycker ju det är skit samma, men jag går hellre till ett jobb jag trivs på än vantrivs. Hur tycker du gällande det?
|
|
|
Post by krickan on Oct 16, 2012 19:17:59 GMT 1
Har du hittat flaskorna ikväll Sverker? Jag fattar precis vad han menar, och det är väldigt relevant i detta sammanhanget!
|
|