|
Post by HF on Sept 6, 2007 11:28:06 GMT 1
Intresset kanske inte är mindre, men motståndet för dåligt.... Tror inte klassen på tvåan är lägre än förra säsongen Och den var bra då tyckte du?
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 6, 2007 11:28:56 GMT 1
Vi får väl se till att det blir ett jävla drag på NNÖ och hoppas att det kan dra folk som är tveksama. Man kan ju också hoppas på fler runtomkring arrangemang som musikskolan dom inledde ett sammarbete med förra säsongen. Kanske vår stora sponsor kan gå inn någon match och ställa till med något jippo. Tyvärr tar sån verksamhet kanske blicken från hockeyn men det drar folk
|
|
|
Post by HF on Sept 6, 2007 11:44:57 GMT 1
Vi får väl se till att det blir ett jävla drag på NNÖ och hoppas att det kan dra folk som är tveksama. Man kan ju också hoppas på fler runtomkring arrangemang som musikskolan dom inledde ett sammarbete med förra säsongen. Kanske vår stora sponsor kan gå inn någon match och ställa till med något jippo. Tyvärr tar sån verksamhet kanske blicken från hockeyn men det drar folk visst är det så att bra stämning drar folk.
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 6, 2007 11:47:21 GMT 1
Vi får väl se till att det blir ett jävla drag på NNÖ och hoppas att det kan dra folk som är tveksama. Man kan ju också hoppas på fler runtomkring arrangemang som musikskolan dom inledde ett sammarbete med förra säsongen. Kanske vår stora sponsor kan gå inn någon match och ställa till med något jippo. Tyvärr tar sån verksamhet kanske blicken från hockeyn men det drar folk visst är det så att bra stämning drar folk. Gör oss sällskap ett par matcher
|
|
|
Post by anticonnie on Sept 6, 2007 11:52:40 GMT 1
visst är det så att bra stämning drar folk. Gör oss sällskap ett par matcher Måste tyvär meddela att jag inte kommer medverka på NNÖ ikv men hoppas ni röjer loss lika bra för det!
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 6, 2007 11:52:55 GMT 1
Tror inte klassen på tvåan är lägre än förra säsongen Och den var bra då tyckte du? Bara konstaterar att den drog 2034 i snitt
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 6, 2007 11:53:19 GMT 1
Gör oss sällskap ett par matcher Måste tyvär meddela att jag inte kommer medverka på NNÖ ikv men hoppas ni röjer loss lika bra för det! SKANDAL
|
|
|
Post by anticonnie on Sept 6, 2007 11:58:14 GMT 1
Måste tyvär meddela att jag inte kommer medverka på NNÖ ikv men hoppas ni röjer loss lika bra för det! SKANDAL Jo jag vet men sånt här händer ibland och som tur är så händer det 1 till 2 gånger om året och hellre nu än sen!
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 6, 2007 12:06:11 GMT 1
SKANDAL Jo jag vet men sånt här händer ibland och som tur är så händer det 1 till 2 gånger om året och hellre nu än sen! Oki kolla bättre innan du bokar tvättsugan nästa gång
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 6, 2007 12:11:56 GMT 1
Tror inte klassen på tvåan är lägre än förra säsongen Och den var bra då tyckte du? Många lag var ju rent bedrövliga....precis såna som folk säger "meningslös match" åt....
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 6, 2007 12:18:28 GMT 1
Tror att många lag i serien är minst lika bedrövligt dåliga denna säsongen och att KHK är betydligt bättre än vad det var under seriespelet förra säsongen. Kommer Lund överhuvudtaget att få ihop ett lag? Det senaste man hörde var ju att de har lämnat återbud till träningsmatchen mot KRIF.
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 6, 2007 12:19:18 GMT 1
Och den var bra då tyckte du? Många lag var ju rent bedrövliga....precis såna som folk säger "meningslös match" åt.... och blev 2034 i snitt
|
|
|
Post by oneandonly on Sept 6, 2007 15:21:15 GMT 1
Eftersom den andra tråden är låst......
Konstaterar krasst följande:
Var för 30 minuter sedan på stan.
Blev där stoppad av en kvinna i 50-årsåldern. Hon hoppade på mig ooch jag förstod direkt att hon trodde att jag var aktiv i föreningen.
Jag fick försvara mig.
Vad sa hon då ?
Hon och hennes son har säsongskort (Hon får för övrigt det i födelsedagspresent).
Hon var grymt förbannad av att KHK kunde ta 60 kr för en träningsmatch. - Det är ju bara träning sa hon. Hur kan det då kosta så mycket ?
Jag och min son ska i alla fall inte gå på träningsmatcher med det priset. Möjligen mot Kallinge som är de roligaste matcherna.
Jag förklarade flera ggr att jag bara var supporter precis som hon.
bserverar att JAG inte känner kvinnan och att jag INTE ens vet om jag sett henne tidigare.
Men.......
Att hon och hennes son inte går och att hon står och hojtar allt annat än goodwill för KHK, det gör väl detsamma vad jag förstått.
Konstaterar bara att det inte är enbart folk man känner som struntar i att gå.
Nu vill ju KHK ha de priserna de satt, men jag själv är förvånad över detta och chockad över påhoppet.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 6, 2007 16:44:18 GMT 1
Hmm, jag frågade två arbetskamrater om de skulle hänga med ikväll... "sextispänn för div. 2 träning"... "Är du inte klok".... Jättekul....
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 6, 2007 17:00:09 GMT 1
Tyvärr för charlie och Polle är det inte bara OAO, jag och JJB som är korkade.... Fy fan va förbannad jag är på detta!!
|
|